رویای پولدار شدنم با تجارت کیف چرم

رویای پولدار شدنم با تجارت کیف چرم

تحول در زندگیم و رسیدن به رویای پولدار شدنم با کیف چرم محقق شد. برای ایجاد تحولات و تغییرات در زندگی نیاز به داشتن هدف داریم. هدف من رسیدن به پول و ثروت بود و کیف چرم من را به رویای دیرینه ام رساند

کیف چرم

کیفچرم بر اساس کیفیت: یکی از اصلی ترین دلیل عوامل برای تشخیص چرم با کیفیت لایه چرم و کیفیت محصول می باشد. امروزه یک سری افراد هستند که گیاه خوار هستند، استفاده از لوازم چرم را مخالف یا موافق هستند زیرا یک سری تولیدات چرمی بستگی به کشتار دام و طیور و مصرف روزانه مردم دارد چراکه در مجموع استفاده از وسایل چرمی در محیط زیست کمک بسیاری می کند و با ساخت محصول و استفاده از مواد شیمیایی به محیط زیسط آسیب می رساند.

یکی از صنعت های مهم امروز کیف چرم ترکیه می باشد این محصول با طرح و رنگ بی نظیر در استحکام بالا توانسته مورد توجه بسیاری از خریداران قرار بگیرید و در سالهای اخیر مردمان با توجه به شغل و رده سنی از کیفهای مختلف از جمله کیف چرم اداری مردانه خریداری می کنند.

کیف چرم طبیعی

برای ساخت کیف چرم طبیعی به شکل خاص و ویژه در این مقاله با ما همراه باشید. می خواهیم ابتدا اطلاعاتی در مورد چرم بدهیم.

در واقع از پوست حیواناتی نظیر گاو، گوسفند، شتر، بز، برای ساخت چرم استفاده می شود. چرم انواع مختلف دارد و به چند دسته تقسیم می شود.

چرم ضخیم این چرم اشبالت گاوی برای ساخت وسایل پر کاربرد نظیر کیف و کمربند استفاده می شود. کیف های ساخته شده از چرم طبیعی فوق العاده خاص و شیک می باشند. اصولا محصولات ساخته شده از چرم بسیار جذاب است.

ساخت چرم به این شکل است که پوست حیوانات را پس از دباغی کردن بعنی جدا کردن مو از آن با مواد خاصی مانند زاج سفید و کائوچو طی فرآیندی به چرم تبدیل می کنند.

چرم در سراسر دنیا طرفدار دارد و بیشتر ثرو تمندان از محصولات چرمی استفاده می کنند. محصولات چرمی گاها مورد انتقاد مدافعان حقوق حیوانات نیز قرار می گیرند.

انواع دیگر چرم نوع ضخیم آن است این چرم از پوست حیواناتی مانند گاونر، و شتر می باشد. چرم ضخیم برای تولید کفش و کاپشن های چرمی بیشتر به کار می رود زیرا مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارد.

کشور ایران داری بهترین چرم در جهان است ولی متاسفانه تبلیغات لازم برای معرفی آن نداشته است. چرم ظریف از دیگر انواع چرم است که از پوست حیواناتی مانند بز و گوسفند تولید می شود و برای ساخت لوازم اکسسواری بیشتر به کار گرفته می شود.

کیف چرم طبیعی زنانه

هر چقدر آزادی زنان و اشتغال آنها در جامعه بالاتر رفت کیف چرم طبیعی زنانه نیز کاربردی تر و متنوع تر شدند واین امر باعث شد مدلهای مختلفی از کیف چرم زنانه طراحی و تولید شود.

در همین قرن بیستم برندها نیز وارد دنیای کیف شدند و با قدرت زیادی شروع به تولید با کاربردهای مختلف کردند و جزء لوازم جانبی ولی مهم در یک پوشش و استایل خانمها و آقایان قرار گرفت.

بر خلاف گذشته کیف های چرم زنانه شدیدا تحت تاثیر مد هستند و با هر فصلی تغییر میکنند، همین تغییرات باعث پیدایش مدلهای مختلف کیف چرم زنانه شد، مانند کیف دستی و مجلسی زنانه؛ کیف اداری؛ کیف دوشی؛ کوله پشتی و …