رویداد مالی که با محصول سرکه تجربه کردم

رویداد مالی که با محصول سرکه تجربه کردم

اگر قصد داریم که پیشرفت کنیم و به ثروت زیادی دست یابیم بایستی باورهای خود را تغییر دهیم و خود را با سبک نوین کسب و کار تطبیق دهیم. من براساس این اصل کسب‌وکار نوین خود را در حوزه سرکه آغاز کردم و با خودباوری در این مسیر حرکت کردم. به‌طوری‌که در عرض چند ماه تغییرات گسترده‌ای را در کسب‌وکار خود دیدم و درنهایت ثروتمند شدم.

سرکه سفید کوچک

سرکه سفید کوچک فوق العاده همه کاره است و می تواند برای از بین بردن علف های هرز، لطیف کردن گوشت، ضد عفونی کردن سطوح، تهیه ی ترشیجات و موارد دیگر استفاده شود. علاوه بر این، مطالعات نشان می دهد که سرکه می تواند برخی از مزایای سلامتی را به همراه داشته باشد. در حقیقت، تحقیقات نشان می دهد که این ماده می تواند به ثبات سطح قند خون، کاهش کلسترول، تعادل pH مناسب و حتی کاهش وزن کمک کند. سرکه سفید بیشتر از آب تشکیل شده است، با ۵-۱۰ درصد اسید استیک. نه تنها به طور گسترده ای در پخت و پز استفاده می شود، بلکه به عنوان یک محصول تمیز کننده طبیعی، تونر پوست و پاک کننده علف های هرز نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سرکه بالزامیک فامیلا

سرکه بالزامیک فامیلا طعمی است جذاب برای انواع ذائقه ها و به نوعی شیرین و ترش را به شکلی متعادل برای ما ترکیب می کند. فرایند تولیدی این نوع سرکه با انواع دیگر کمی متفاوت است و از آب نوع خاصی از انگور شیرین که جوشیده شده و به صورت کامل پخته می شود تهیه می شود.در مورد اسم این نوع سرکه که کمی متفاوت است باید بگوییم که بالزام در لغت به معنای رزین هایی با ساختار حلقوی که حاوی مقادیر قابل توجهی از چند نوع از اسیدها مانند اسید بنزوییک می باشند است و جزو طعم دهنده هایی است که باید در هر خانه وجود داشته باشد نه تنها به دلیل طعم عالی ان بلکه به دلیل فواید شگفت انگیزی که برای سلامت دارد.

سرکه خرما وردا

سرکه خرما وردا یکی از بهترین انواع سرکه خرما می باشد. استفاده از سرکه خرما برای لاغری مو و جلوگیری از ریزش آن بسیار مفید است و ساقه آن را تقویت می نماید و سبب می شود موهای پر پشت و سالم داشت، البته باید توجه داشت که از سرکه خرمای خالص و طبیعی استفاده نمود.سرکه خرما یکی از سرکه های پر مصرف و پر کاربرد است در مواد غذایی مختلف می توان استفاده نمود، این نوع سرکه طعمی عالی دارد و از آن می توان در سالاد، ترشی و مواد غذایی مختلف استفاده نمود، سرکه خرما به صورت خانگی و صنعتی تهیه می گردد که هر چه تازه تر و مرغوب تر باشد از نظر کیفیت در سطح بالاتری قرار می گیرد و دارای ارزش غذایی بالاتری می باشد.