روی تخیلات و تصوراتم کار کردم تا میلیونر شدم

روی تخیلات و تصوراتم کار کردم تا میلیونر شدم

احتمالا بارها و بارها شنیده‌اید که افکاری که در سرتان می‌گذرند باعث می‌شود تا رفتارهای بیرونی‌تان شکل بگیرند. این رفتارهای بیرونی هستند که به مسیرتان در جاده موفقیت یا شکست، شکل می‌دهند. من در تصوراتم فردی میلیونر بودم همین امر باعث شد برای تحقق رویام تلاش کنم. یکی از حوزه های پرسود غذاهای دریایی مانند ماهی و لابستر است که من به طور مستمر در این حوزه فعالیت کردم تا ثروتمند شدم. گوجه فرنگی نیز یکی از صیفیجات بسیار پرسود و پر رونق است.

لابستر

طعم و مزه در بافت لابستر با وجود تفاوت هایی که با میگو و خرچنگ ها دارد، چیزی شبیه به هر دو این موجودات است. لابستر یا شاه میگو دارای گوشتی کم چرب و ترد بوده و تقریبا طعمی شیرین دارد.

یکی از موارد در تعیین و قیمت گذاری میگو مسئله ی میزان صید این موجودات در بازه های زمانی مختلف است، چنانچه میزان حجم صید کمتر باشد، به دلیل کمبود لابستر قیمت آن نیز افزایش می یابد، در نتیجه قیمت شاه میگو لابستر به نرخ روز محاسبه شده و متغیر است.

شاه میگوی لابستر از غذا های بسیار پر خاصیت می باشد اما اغلب افراد به دلیل قیمت به نسبت بالای این غذا، نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند. تولید شاه میگو به دو صورت دریایی و پرورشی امکان پذیر است و این مسئله می تواند بر میزان قیمت آن نیز تاثیرگذار باشد.

گوجه فرنگی امروز

همان طور که می دانید فصل عرضه و میزان تقاضا گوجه در هر دوره از بازار خصوصا تره بار بر قیمت روز گوجه فرنگی امروز تاثیر گذار اس‍ت.

در فصل پاییز و زمستان که عرضه گوجه گلخانه به بالاترین حد خود می رسد، قیمت در میادین تره بار تهران به پایین ترن حد خود می رسد ولی در ابتدای بهار چون تقرییا کشت گلخانه ها پایین می آید و تا کشت گوجه های زمینی فاصله دو تا سه ماهه داریم، قیمت در بازار به بالاترین حد خود خواهد رسید. ‍‍

وجود بارش ها در هر منطقه نیز بر قیمت گوجه تاثیر دارد. درسال ۱۴۰۰ که بارش ها بیشتر بود و گوجه فرنگی که دوره ای ۷۰ تا ۸۰ روزه دارد و اگر در انتهای زمستان کشت شوند و در بهار و اوایل تابستان سال عرضه شوند به قیمت پاپپن تری عرضه می شوند.

ماهی قزل آلا

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که نشان می دهد ماهی قزل آلا یکی از سالم ترین ماهیها جهت خرید می باشد که یکی از آنها این است که میزان آلاینده های طبیعی مانند: جیوه قرمز در این ماهی بسیار پایین تر می باشد.

هنگامی که ماهی را در ابعاد بزرگ تهیه می کنید میزان گوشتی که از آن حاصل می گردد بیشتر است در نتیجه تهیه ماهی به این صورت به صرفه تر است. همچنین اگر می خواهید برای مهمانی ماهی درست کنید و آن را در وسط سفره قرار دهید تا همه به آن دسترسی داشته باشند انتخاب ماهی در ابعاد بزرگ به شما پیشنهاد می شود.