زمان برگزاری کنفرانس بیلد مایکروسافت ۲۰۲۱ مشخص شد

زمان برگزاری کنفرانس بیلد مایکروسافت ۲۰۲۱ مشخص شد

فرارو: در تازه‌ترین به روز رسانی سایت مایکروسافت، این شرکت اعلام کرد که زمان برگزاری کنفرانس بیلد مایکروسافت در سال ۲۰۲۱، در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ می (۴ تا ۶ خردادماه) خواهد بود و این رویداد نیز به مانند سایر رویداد‌های این شرکت در سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد. سخنگوی مایکروسافت نیز روز گذشته با تأیید این خبر افزود که این شرکت به زودی اطلاعات تفصیلی بیشتری را در خصوص این رویداد در اختیار رسانه‌ها و علاقمندان حوزه فناروی قرار خواهد داد.

به گزارش فرارو به نقل از وبسایت Theverge، شرکت مایکروسافت با به روز رسانی وبسایت رویداد‌های خود در روز‌های آغازین ماه آوریل، رسماً اعلام کرد که کنفرانس سالانه Microsoft Build در سال ۲۰۲۱ در روز‌های ۲۵ تا ۲۷ ماه می‌و به صورت مجازی برگزار خواهد شد. این وبسایت در این خصوص نوشت: «رویداد بیلد مایکروسافت، برای توسعه‌دهندگان، استارتاپ‌ها و دانش آموزان، فرصتی برای یادگیری، کد نویسی و ارتباط با دیگران و نیز به اشتراک گذاری دانش و تجربیات فراهم می‌کند و علاوه بر این به دنبال کشف روش‌هایی برای نو‌آوری‌های آینده است». با این حال این وبسایت هنوز مشتمل بر اطلاعاتی در خصوص کنفرانس سال گذشته این شرکت در سال ۲۰۲۰ است و هنوز اطلاعات جدیدی درباره کنفرانس سال ۲۰۲۱ در آن قرار داده نشده است.

رویداد ۴۸ ساعته بیلد مایکروسافت ۲۰۲۰ هم به‌صورت آنلاین برگزار شده بود که به صورت رایگان تمام کارگاه‌ها و سخنرانی‌های آن به صورت مستقیم پخش می‌شدند. کنفرانس بیلد مایکروسافت عمدتاً به توسعه دهندگان اختصاص دارد و غالباً مایکروسافت در این رویداد از آخرین دستاورد‌های خود در زمینه تغییرات ویندوز، آفیس، Edge و سرویس‌های مختلف، رونمایی می‌کند. در رویداد سال گذشته این شرکت دستاورد‌هایی همچون Fluid Framework، لانچر PowerToys Run و Project Reunion را به نمایش گذاشت.

این اطلاعیه در حالی منتشر می‌شود که گزارش روزانه موارد COVID-۱۹ در ایالات متحده همچنان روند افزایشی دارد. حدود ۳۰ درصد از جمعیت ایالات متحده تاکنون حداقل یک دوز واکسن COVID-۱۹ دریافت کرده اند، اما مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها هنوز هم به همه افراد توصیه می‌کنند که بدون توجه به وضعیت واکسن، از شرکت در اجتماعات خودداری کنند. سخنگوی مایکروسافت نیز با اشاره به وضعیت همه گیری ویروس کرونا، در گفتگو با Theverge اظهار داشت: «ایمنی و سلامت جامعه اولویت اصلی شرکت ما است به همین دلیل در برگزاری کنفرانس‌های خود به شدت به دنبال تعامل و همکاری با تمام توسعه دهندگان، به شیوه جدید و مجازی هستیم».