سئو سایت شگفتی کسب و کار آنلاین شما

سئو سایت شگفتی کسب و کار آنلاین شما

افزایش بازدید سایت روش های مختلفی دارد که برای اینکه بتوانید وب سایتی سئو شده و پر بازدید داشته باشید، نیاز دارید تا به صورت اصولی وب سایت را راه اندازی کنید.

خیلی از افرادی که اطلاعاتی در زمینه راه اندازی سایت ندارند به این مشکل بر خورده اند که با پرداخت هزینه ای وب سایتی راه اندازی کرده اند و بعد از آن با پرداخت هزینه ای تبلیغات میکنند و بعد از پایان مقدار هزینه ای که برای تبلیغات در نظر داشته اند وب سایتشان بازدید کسب نکرده و آن را رها کرده اند.

ولی خب باید در نظر داشته باشید اگر میخواهید وب سایت با بازدید بالا داشته باشید باید از همان ابتدای کار به صورت اصولی قدم هایتان را بردارید.

یکی از اشتباهات رایجی که اتفاق می افتد و باعث می شود خیلی زود بی خیال کسب و کار اینترنتی و سایتی که راه اندازی کردید بشید، ندانستن فرق بین تبلیغات کلیکی و سئو می باشد.

شما میتوانید به ۲ روش کلی برای وب سایت بازدید جذب کنید یا به اصطلاح ترافیک وب سایتتان را افزایش بدهید:

روش اول: تبلیغات اینترنتی

در این روش که راه های بسیار زیادی برای نمایش تبلیغات شما وجود دارد، نیاز به پرداخت هزینه دارید، بعضی از روش های تبلیغاتی به نسبت نرخ تبدیل پایین تری که دارند هزینه های کمتری دارند ولی برخی از روش های تبلیغاتی که نرخ تبدیل بالاتری دارند هزینه های بالاتری دارند.

برای مثال نمایش بنر شما در برخی سایت های خبری ممکن است ماهانه بین ۴۰ الی ۶۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد، در برخی موارد بسته به جایی که قرار است بنر شما نمایش داده شود قیمت های بسیار بالاتری دارند.

روش های تبلیغاتی امروزه بسیار گسترده هستند و شما با داشتن دانش و تجربه در زمینه دیجیتال مارکتینگ میتوانید کمپین های تبلیغاتی هدفمندی برای کسب و کار اینترنتی خودتان راه اندازی کنید که این کمپین ها بسته به نوعی که دارند میتواند در زمینه افزایش فروش به شما کمک کنند یا بازدید سایت را افزایش بدهند یا در زمینه برندینگ راه اندازی شوند.

روش دوم: سئو سایت

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که به چه دلیل بعد از سرچ کردن یک کلمه یک وب سایت در رتبه اول، یک وب سایت در رتبه دوم و … قرار دارد؟

فکر میکنید رتبه بندی وب سایت هی اهمیت بالایی ندارد؟

تقریبا در حدود ۱۰ سال پیش شما هر سایتی را که باز میکردید حجم بالایی پنجره تبلیغاتی برای شما باز می شد که بستن تمام صفحات شاید ۲ دقیقه از زمان شما را می گرفت. یا در بعضی موارد شما کلمه ای را سرچ میکردید و نتایجی که به شما نمایش داده می شد هیچ ربطی به کلمه ای که شما سرچ کرده بودید نداشته .

ولی این همه تغییر چه جوری به وجود آمده؟

خیلی از تصمیماتی که برای زندگیتان میگیرید که در آینده شما تاثیر مستقیم دارد را شاید بعد از خواندن یک مطلبی که گوگل به شما پیشنهاد داده گرفته اید. این مقدار اعتماد از کجا به وجود آمده؟

طبق آخرین آماری که در سال ۲۰۱۸ گرفته شد، روزانه ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سرچ در گوگل انجام می شود، تقریبا هر فرد در  روز  3 بار با گوگل مراجعه میکند.

حال در نظر داشته باشید رتبه اول گوگل بودن میتواند چه حجم بالایی از کاربرانی که به دنبال محصول یا خدماتی که شما ارائه می دهید را به سایت شما هدایت کند.

در این روش شما میتوانید بدون این که بخواهید برای هر کلیک به موتور های جستجو مبلغی پرداخت بازدید سایتتان را افزایش بدهید.

زمانی که کاربر کلمه ای را در گوگل سرچ میکند، گوگل به دنبال مرتبط ترین و بهیه ترین وب سایت میگردد که بتواند نیاز کاربر را برطرف کند، حال اگر شما بتوانید مقاله ای سئو شده و وب سایتی بهینه شده راه اندازی کنید میتوانید اعتماد گوگل را به وب سایتتان جلب کنید و کاربران را به سایتتان هدایت کنید.

سئو

خیلی از افراد با  روند سئو شدن سایت آشنایی کافی ندارند و به همین منظور باعث می شود در زمان برون سپاری کردن خدمات سئو سایت دچار سردرگمی شوند و فکر کنند که دارند هزینه ی بی خودی پرداخت میکنند، ولی باید در نظر داشته باشید به دست آوردن اعتماد گوگل کار ساده ای نیست.

یکی از مواردی که باعث سردرگمی بیشتر میشود این مورد می باشد که در سئو کردن یک سایت عوامل زیادی تاثیر گذار می باشند، برای مثال سئو کردن یک سایت که در زمینه بدلیجات فعال است خیلی ممکن است ساده تر از سئو کردن سایتی باشد که در زمینه فروش بلیت هواپیما یا قطار یا غیره فعال است.

افزایش بازدید سایتی که در زمینه خدمات مسافرت فعال است با وجود رقبای بسیار قدرتمندی که به احتمال زیاد اسم آن ها را شنیده ای کار بسیار دشواری می باشد، چرا؟

چون این رقبای قدرتمند چندین سال است که از موتور های جستجو ترافیک جذب می کنند و گوگل متوجه این موضوع شده که کاربران این وب سایت را قبول دارند و نیازشان را برطرف می کند و حال شما اگر سایت جدیدی در این زمینه راه اندازی کنید، گوگل به همین سادگی ها راضی نمی شود وب سایت شما را نسبت به رقبای قدیمیتان در رتبه بهتری نمایش دهد.

حال در نظر داشته باشید وب سایتی در زمینه ای مثل فروش ربات های پرنده راه اندازی کرده اید، رقابت سنگینی در این زمینه وجود ندارد و میتوانید به سادگی بازدید سایتتان را در این زمینه افزایش دهید، البته باید در نظر داشته باشید تعداد کاربرانی که به دنبال خدمات در زمینه ربات های پرنده می باشند به شدت کمتر از افرادی هستند که به دنبال خدماتی در زمینه خدمات مسافرت هستند.

پس قبل از اینکه بخواهید سایتتان را سئو کنید باید کلمات مناسبی را در نظر داشته باشید، که قرار است سایت شما با جه کلمه ای نمایش داده شود؟

برای مثال فرض کنید سایتی راه اندازی کرده اید که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعال است، یکی از خدماتی که به مشتریان ارائه می دهید، خدمات سئو سایت می باشد.

به نظر شما رقابت در این حوزه سخت است؟ بله – چون تمام افرادی که در این زمینه فعال هستند خودشان وب مسترانی هستند که به صورت اصولی با مفاهیم و روند افزایش بازدید سایت آشنا هستند.

حال شما میخواهید با کلمه سئو ترافیک به سایت خودتان جذب کنید، به نظرتان میتوانید در این کلمه کلیدی بسیار مهم که رقابت در آن بسیار سخت است نتیجه ای کسب کنید؟

مسلماً خیر – اگر شما قصد دارید در کلمه سئو به نتایج خوبی برسید باید با برنامه عمل کنید، راه صد ساله را یک شبه نمیتوانید طی کنید.

شما برای رسیدن به نتایج خوب در این کلمه باید از کلمه های ساده تر برای شروع کار استفاه کنید، برای مثال بهتر است برای شروع از کلمه خدمات افزایش بازدید سایت استفاده کنید، رقابت در این کلمه کلیدی بسیار ساده تر از کلمه سئو می باشد.

زمانی که در کلمه خدمات افزایش بازدید سایت به رتبه قابل قبولی رسیدید و توانستید مقداری از نیاز های کاربران گوگل را بر طرف کنید، گوگل در این کلمه به  شما اعتماد میکند.

گوگل با توجه به اینکه هر کاربری که وارد وب سایت شما میشود چه مقدار در سایت شما می ماند؟ و اینکه آیا بعد از خارج شدن از وب سایت شما سرچ مشابهی انجام می دهد یا خیر و فاکتور های دیگری، متوجه می شود که آیا سایت شما توانسته نیاز کاربر را برطرف کند یا خیر؟

البته باید در نظر داشته باشید برای اینکه بتوانید اعتماد گوگل را جلب کنید نیاز است به صورت همزمان روی سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی سایت به صورت مداوم کار کنید.

بعد از اینکه اعتماد گوگل را در کلمه ی خدمات افزایش بازدید سایت به دست آوردید میتوانید یک مقدار کار را سخت تر کنید و برای مثال در کلمه افزایش بازدید سایت کار خودتان را شروع کنید، در این حالت چون از قبل در کلمه ای مشابه دارای رتبه و جایگاهی بوده اید میتوانید در این کلمه راحتر رتبه کسب کنید.

حال در نظر داشته باشید در این کلمه هم رتبه ای کسب کرده اید میتوانید به سراغ کلمه ای سخت تر مثل خدمات سئو سایت بروید،  البته باید در نظر داشته باشید ممکن است هر چه به سراغ کلماتی بروید که تعداد سرچ بیشتری دارند، زمان بیشتری برای رسیدن به رتبه مناسب داشته باشید.

باز هم میتوانید بعد از به دست آوردن رتبه مناسب در کلمه خدمات سئو سایت به سراغ کلمه سئو سایت بروید و بعد از آن به سراغ کلمه سئو بروید.

شاید این سوال براتون به وجود بیاید که چرا از همان ابتدا روی کلمه سئو کار نکنیم؟

یکی از دلایلی که نباید این کار را انجام دهید را برایتان توضیح دادیم و یکی دیگر از دلایلی که دلیل اصلی رها کردن وب سایت می باشد این است که زمانی که شما از همان ابتدا روی سخت ترین کلمه کلیدیتان تمرکز کنید نیاز دارید که هزینه های زیادی پرداخت کنید و زمان بیشتری برای رسیدن به رتبه مناسب و افزایش پیدا کردن ترافیک وب سایتتان نیاز دارید و در این زمان طولانی هم ممکن است نیتوانید از وب سایتتان درآمد کسب کنید و بی انگیزگی و پرداخت هزینه های بالا ممکن است باعث شود وب سایتتان را رها کنید.

یکی دیگر از  سوالاتی که برای کسانی که میخواهند وب سایت راه اندازی کنند پیش می آید این موضوع است که سئو سایت چه مقدار زمان می برد؟

همان طور که خدمتتان عرض کردیم میتوانید در نظر داشته باشید این زمان بسته به کلمه ای که مد نظر دارید ممکن است متفاوت باشد و بسته به این که شما چه مقدار بودجه دارید میتواند از ۳ الی ۶ ماه به بالا برای رسیدن به نتیجه مناسب زمان نیاز داشته باشید.

ولی نکته طلایی که باید در نظر داشته باشید این موضوع است که شما تا زمانی که به صورت ارگانیگ از سایتتان ترافیک جذب کنید، میتوانید از تبلیغات برای افزایش بازدید سایتتان استفاده کنید.

البته باید در نظر داشته باشید هر ماه هزینه های مشخصی برای سئو سایت در نظر بگیرید، به این دلیل که خیلی از افراد بعد از اینکه از تبلیغات ترافیک جذب کردند و بازید سایتشان افزایش پیدا کرد بیخیال سئو کردن سایت می شوند و بعد از مدتی که دیگر بودجه ای در اختیار نداشتن برای تبلیغات دیگر بازدیدی کسب نمی کنند و مجبور می شوند وب سایت را رها کنند ، ولی اگر در نظر داشته باشید قرار نیست برای همیشه برای هر فردی که وارد وب سایت شما میشود هزینه ای پرداخت کنید میتوانید با دید بهتری روی سئو سایتتان کار کنید.

همچنین شما میتوانید برای ارتباط با متخصصان مجرب در زمینه سئو و افزایش بازدی سایت با ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ مگاسئو به آدرس https://megaseo.agency از طریق تماس تلفنی یا چت آنلاین در تماس باشید.