سایبان برقی حیاط

سایبان برقی حیاط

سایبان برقی حیاط 

سایبان برقی حیاط وسیله ای برای استراحت در حیاط منزل است، این سایبان از ورود نور خورشید و گرما جلوگیری می کند. و بصورت دستی و سایبان برقی قابلیت تولید دارد. یکی از کاربردهای سایبان برقی، استفاده از آن بعنوان سایبان ماشین میباشد. در ساخت و طراحی سایبان حیاط، خلاقیت و حرفه ای بودن شرکت ایران سایه بان مشاهده می شود، از سایبان حیاط می توان جهت دکوراسیون گلدان ها و فضای سبز نیز استفاده کرد.

خرید سایبان حیاط

برای خرید هر کالایی، باید اولا در مورد آن کالا اطلاعات خود را افزایش دهیم، دوم اینکه کالا را باید از سایت ها و شرکت تولیدی نظیر شرکت ایران سایبان مردی و یا آقای سایبان خریداری کنیم، خرید از دلالان و واسطه گران و سود جویان دو اشکال دارد،  یکی اینکه ممکن است این کالا بدل باشد و نوع و جنس آن درجه یک نباشد و کارایی لازم را نداشته باشد و خرید بدیل یا مانند آن باعث می شود، نتوان از آن استفاده صحیح کرد، دوم اینکه عدم استفاده صحیح از خرید کالا باعث نبود آرامش و اطمینان می شود.

 ایران سایبان

معرفی سایبان برقی

سایبان برقی به نمونه ای از سایبان های بازویی اطلاق می گردد که شرکت سازنده یک موتور توربولار برای باز و بسته شدن بازو ها را به این سایبان افزوده است. بدین ترتیب باز یا بسته شدن سایه بان برقی بدون دخالت دست و به صورت کاملا اتومات انجام می شود. با استفاده از یک ریموت کنترل به راحتی می توان از فاصله زیاد نیز این نوع سایبان ها را باز و بسته نمود. بدین ترتیب نیاز به حضور فیزیکی در کنار سایبان نبوده و از فاصله ای مشخص می توان سایه بان را باز و بسته کرد.

سایبان برقی کار را برای مصرف کننده راحت تر نموده، زیرا سایبان بازویی دستی با صرف زمان و انرژی بیشتری باز و بسته می شود و بسیاری ازمصرف کنندگان به همین علت از آنها رضایت نداشتند. به همین دلیل شرکت های تولید کننده سایبان بازویی در سال های اخیر تولید سایبان برقی را افزایش داده و از طرفی تولید سایه بان بازویی دستی را کمتر کرده اند. زیرا با توجه به اختلاف قیمت آنها، باز هم سفارش برای سایبان برقی به مراتب بیشتر از نوع دستی این سایبان ها می باشد.

 ایران سایبان

نسل جدید سایبان برقی

پیشرفت در علم و تکنولوژی شامل سایبان برقی نیز شده است، زیرا در سال های اخیر سنسور هایی که بتوانند تشخیص آب، خاک، آفتاب و… را بدهند، در بازار موجود بوده، لذا شرکت های سازنده نیز از این محصولات استفاده کرده اند تا سایه بان برقی بتواند به راحتی شرایط جوی را تشخیص داده و باز و بسته شدن را به صورت کاملا اتوماتیک انجام بدهد. این موضوع باعث شده تا سایبان برقی جذابیت های بیشتری برای مصرف کنندگان داشته باشد.

به سایبان هایی که دارای سنسور بوده و می توانند زمان مناسب برای باز و بسته شدن را به راحتی تشخیص بدهند، سایبان هوشمند گفته می شود. هوشمند بودن سایبان ها می تواند برای ادارات، منازل مسکونی و مغازه یا فروشگاه ها کاربرد بسیار زیادی داشته باشد. البته معمولا افرادی که می خواهند با کمترین هزینه از سایه بان برقی بهره مند شوند، نمی توانند از سایه بان هوشمند بهره مند شوند. زیرا سنسور ها قطعاتی الکترونیکی بوده که نیاز به صرف هزینه برای خرید آنها و نصب بر روی سایبان می باشد.

 چتر پایه وسط

قیمت سایبان برقی

سایبان برقی را می توان یکی از گران ترین نمونه از سایبان های موجود در بازار دانست. این موضوع به خاطر استفاده از موتور توربولار برای باز و بسته کردن سایبان بازویی است. معمولا شرکت های سازنده موتور های با کیفیتی را بر روی سایه بان بازویی برقی نصب می کنند تا در مدت زمان کوتاهی با مشکل مواجه نشوند. در صورتی که سایه بان برقی را به صورت هوشمند بخواهیم استفاده کنیم، علاوه بر موتور به سنسور های مختلفی نیاز داریم. بدین ترتیب هر چقدر یک سایبان مدرن تر باشد، هزینه ساخت آن نیز افزایش می یابد. البته این را هم نباید فراموش کرد که کیفیت و کارایی سایبان های مدرن نیز از سایبان های سنتی بیشتر است.

 سایبان ماشین

ایران سایبان

 ایران سایبان  | 09121694829| ایران سایه بان مردی| مشاوره رایگان خرید سایبان| ارسال سایبان به سراسر کشور| تنها تولید کننده سایه بان دارای ثبت اختراع در کشور| بیش از ۵۰ سال تجربه درخشان| دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صمت|۴۴۹۰۳۰۰۲|

سایتهای ایران سایبان:

www.iransayeban.com | www.iransayehban.com | www.aghayesayeban.com | www.saybaniran.com

ایران سایه بان بزرگترین تولید کننده انواع سایبان در کشور با افتخار اعلام میدارد. با عنایت به کیفیت محصولات خود و با وجود حضور شرکهای ترکیه ای موفق به صادرات انواع سایبان و قطعات سایبان به کشورهای همجوار و کشورهای اروپایی شده است.

محصولات ایران سایبان:

سایبان| سایبان مغازه| سایه بان | چادر مغازه| سایبان برقی| سایبان چتری | سایبان بازویی،سایبان کالسکه ای،سایبان تراس،سایبان بالکن،سایبان پاسیو،سایبان خودرو،چتر،آلاچیق،سایبان درب،سایبان پنجره،سایبان حیاط،سایبان ویلا،سایه بان مغازه،سایه بان برقی، سایبان تبلیغاتی،سایه بان تبلیغاتی،سایه بان مغازه،سایه بان برقی،سایه بان بازویی،سایه بان کالسکه ای،سایه بان تراس،سایه بان بالکن،سایه بان پاسیو،سایه بان خودرو،سایه بان درب،سایه بان پنجره،سایه بان حیاط،سایه بان ویلا،سایه بان تبلیغاتی،تبلیغات روی سایبان،تبلیغات روی سایه بان،سایبان باکیفیت،سایه بان باکیفیت،سایبان ارزان،سایه بان ارزان،سایبان ارزان مغازه،قیمت سایبان،قیمت سایه بان،بزرگترین تولید کننده سایبان،تولیدی سایبان،قیمت سایبان برقی ،تولیدی سایه بان،ایران سایبان،ایران سایه بان،سایبان هوشمند،سایه بان هوشمند،سایبان اتوماتیک،سایه بان اتوماتیک،چتر تبلیغاتی،آلاچیق تبلیغاتی،تبلیغات محیطی،سایبان تبلیغاتی مغازه،سایبان مغازه تبلیغاتی،چتر پایه کنار،چتر پایه وسط،چتر تبلیغاتی،سایه بان بازویی ارزان وبسیاری از محصولات دیگر که در مجموعه ایران سایبان با کیفیت بالا تولید میشود.

خدمات ایران سایبان:

ایران سایبان طیف وسیعی از خدمات در زمینه سایبان را انجام میدهد از جمله میتوان به: تعویض روکش سایبان، تعمیر انواع سایبان، تعویض موتور سایبان، تعمیر موتور سایبان، تعویض گیربکس سایبان، تعمیر گیربکس سایبان، تعویض بازوی سایبان، تعویض گیربکس سایبان کالسکه ای، تعمیر گیربکس سایبان کالسکه ای، تعمیرات سایبان فنری، تعمیرات سایبان بازویی، تعویض روکش سایبان و…اشاره کرد.

مشتریان ایران سایبان:

شرکت ایران سایبان دارای رزومه ای بسیار قوی در حوزه تبلیغات برندها و شرکتها روی انواع سایبان کالسکه ای،سایبان بازویی،چتر و آلاچیق میباشد.برخی مشتریان سایبان تبلیغاتی ایران سایبان عبارتند از :شرکت ایرانسل،شرکت همراه اول،شرکت کاله،شرکت سولیکو، شرکت گلرنگ،شرکت کیمبال ،صنایع لبنی صباح،صنایع لبنی دامداران، آب معدنی بلومر، آب معدنی دیزین، شرکت کلاسنو،شکت دنت، چای محمود، شرکت دبش ، شرکت مینو، شرکت سامسونگ، شرکت ال جی،شرکت گلنوش،شرکت رایتل ،شرکت شمس و بسیاری مشتریان  مشتریان دیگر از سال ۱۳۶۰ تاکنون میباشد.