سرلشکر موسوی: حضور نیروهای فرامنطقه‌ای موجب ناامنی منطقه است

سرلشکر موسوی: حضور نیروهای فرامنطقه‌ای موجب ناامنی منطقه است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با تسلیت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: خداوند بزرگ را شاکریم که تمام برنامه‌های روزانه و شبانه رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت در حوزه‌های مختلف با دقت و با سرعت عمل خلبانان تیز پرواز و کارکنان فنی متعهد و متخصص نیروی هوایی ارتش با هواپیماهای با سرنشین و پهپادها انجام شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: پیام این رزمایش، پیام آمادگی و اقتدار برای پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و صیانت قاطع از منافع ملت بزرگ ایران، تقویت و ارتقای همکاریهای منطقه‌ای و آتش خشم برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.

سرلشکر موسوی گفت: به لطف خداوند و همت فرمانده و خلبانان جوان و متبهر نیروی هوایی، مراحل مختلف این رزمایشِ دوره‌ای و سالیانه منطبق با برنامه‌های آموزشی و عملیاتی در حضور داوران و ارزیابان ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا (ص) انجام شد.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین نتایج رزمایش‌های نیروهای مسلح، ارتقای آمادگی روحی و رزمی، بازداشتن دشمنان از هرگونه تعدی به تمامیت ارضی، منافع ایران و مردم عزیز است.

فرمانده کل ارتش در پاسخ به سوالی مبنی بر اعلام آمریکا برای اعزام تعدادی جنگنده و یک ناو جنگی به منطقه، گفت: آمریکایی‌ها سالیان سال با خیالات واهی در منطقه حضور پیدا کرده و رفته‌اند اما سرانجامِ این منطقه برای کشورهای منطقه و امنیت منطقه نیز فقط با مشارکت کشورهای منطقه پایدار خواهد شد.

وی در پایان افزود: حضور نیروهای فرامنطقه‌ای به جز ایجاد ناامنی و خسارت برای مردم و کشورهای منطقه نتیجه‌ای نخواهد داشت.