سرمایه گذاری محدود در انگشتر من راز پول بی نیاز کرد

سرمایه گذاری محدود در انگشتر من راز پول بی نیاز کرد

اگر کارمند باشید تا آخر عمرتان هم پولتان را پس انداز کنید هیچوقت نمیتوانید میلیاردر شوید از نظر من تنها راه رسیدن به درآمد میلیاردی شروع کسب وکار در حوزه هایی مانند انگشتر می باشد.

انگشتر شرف الشمس

انگشترهای شرف تنها حکم انگشتر را ندارند بلکه طبق روایات گفته شده است که امام علی علیه السلام با ذکر برخی از اسامی خداوند و حکم آن بر روی نگین انگشتر شرف الشمس بسیار تاکید نموده است که این انگشتر باعث افزایش کسب و کار و رزق و روزی افراد می‌گردد، بنابراین از داشتن انگشترهای شرف‌الشمس هیچ گاه غافل نشوید.

یکی از ارزان ترین و به صرفه ترین انگشترهای شرف‌الشمس ارائه شده در مجموعه ما به انگشتر شرف شمس ساده اختصاص دارد این انگشتر را میتوانید به صورت نقره اصل و بسیار درخشان از مجموعه ما سفارش داده و خریداری کنید انگشترهای شرف‌الشمس ساده در مدل های زنانه مردانه با بهترین کیفیت و تضمین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.مجموعه ما با دارا بودن سابقه بسیار طولانی در عرصه فروش انواع انگشتر و سنگهای قیمتی توانسته تاکنون رضایت بسیاری از خریداران و مشتریان عزیز را جلب نماید.این انگشترها توسط همکاران زبده و هنرمند در مجموعه ما در کیفیت بالاتر تولید و سپس بسته بندی می شوند.

انگشتر طلا نامزدی

یکی از جذاب ترین هدیه ها برای دختر خانمها دریافت انگشتر طلا نامزدی می باشد که آن را از کسی می گیرند که می خواهند با او وارد یک رابطه مقدس و عاشقانه شوند، سبک این انگشتر کاملا دخترانه است و شما می توانید با مشاهده ی عکس آن در اینترنت، با مدلهای متنوع آن آشنا شوید. در امر ازدواج و آشنایی وقتی دو نفر به این نتیجه رسیدند که می توانند با همدیگر رابطه ای را آغاز کنند از طرف خانواده ی داماد برای عروس خانم انگشتر نامزدی می ‌آورند که این انگشتر ظرافت خاصی دارد و با سایر انگشترها کاملا متفاوت است.

 در انتخاب و خرید انگشتر نامزدی عروس خانوم هیچ نقشی ندارد و این خانواده داماد و یا خود داماد هستند که با سلیقه ی خودشان یک انگشتر دخترانه طلا را تهیه می‌ کنند اما از آنجا که در بسیاری از موارد اتفاق افتاده که این انگشتر مورد پسند عروس نبوده و کدورتی میان خانواده عروس و داماد به وجود آورده است طلا سازان سعی کرده اند در تولید آن به جذابیتها و زیباییهای خاص و مورد توجه دختران بپردازند و با سبکی نو و مورد پسند آن را تولید کنند.

انگشتر زنانه

برای اینکه یک انگشتر زنانه اصل را خریداری نمایید باید به مراکز معتبر مراجعه کنید تا هم راهنماییهای درستی به شما بدهند و هم انگشتری با کیفیت را به شما ارائه دهند. انواع انگشتر را می‌توان اینگونه نام برد که در نوع طلا، عقیق، فیروزه سبز، استیل و غیره در بازار یافت می‌شوند و در در دو نوع مردانه و زنانه طراحی و سایز بندی شده اند که سایز آنها قابل تغییر می‌باشند.

 در خرید انگشتر باید به سایز انگشت خود نیز دقت نمایید که اگر انگشتان شما تپل هستند بهتر است از انگشترهایی که نگین درشتتری دارند و ضخامت بیشتری دارند استفاده نمایید تا در انگشت شما زیباتر جلوه دهد اما اگر انگشتان ظریف و کشیده ای دارید انگشترهای نگین الماس و طراحیهای ظریف بسیار در این مدل انگشتان زیبا می‌باشد، انگشترهای اسپرت ظریف نیز زیبایی خاصی به انگشتان شما می‌دهد که طبق لباس خود می‌توانید اکسسوری خاص آن را استفاده نمایید.