سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند

سرمربی بحرین: ایران شانس اول قهرمانی است/تیم‌ها به هم نزدیک هستند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۵ بر ۳ بحرین را شکست دهد. بحرین به دنبال این شکست از صعود به مرحله حذفی بازماند.

رافائل فوگاگرو سرمربی تیم ملی فوتسال بحرین که در تیم‌های سپاهان و گیتی پسند سابقه مربیگری دارد در پایان این بازی در خصوص شناختش از تیم ملی ایران گفت: فوتسال ایران را دنبال می‌کنم و با مربیان ایرانی در ارتباط هستم و این مساله خیلی به آنالیز ما از تیم ایران و براورد ما از این بازی کمک کرد.

او در خصوص دیدار نخست تیمش برابر کویت که با شکست ۲ بر یک همراه شد گفت: فکر می‌کنم که عملکردم ما در دیدار نخست هم خوب بود و گل‌هایی که دریافت کردیم از روی ضدحملات بود و بیشتر بدشانسی آوردیم.

او در خصوص اینکه کدام تیم‌ها شانس قهرمانی هستند ادامه داد: من فکر می‌کنم که در این تورنمنت تیم‌ها خیلی به نزدیک هستند اما ایران مدعی کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات است.

وی در پایان به شرایط لیگ بحرین پرداخت و گفت: لیگ بحرین ۴۰ روز طول می‌کشد و همین مساله کار را برای بازی‌ها و قراردادها سخت می‌کند و اگر لیگ به صورت متداوم برگزار شود پیشرفت‌های بیشتری حاصل می‌شود.