سوالات متداول در رابطه با پلی‌استیشن پلاس

سوالات متداول در رابطه با پلی‌استیشن پلاس

پیشرفت تکنولوژی باعث تولید ابزار و امکانات مختلف برای سرگرمی و تفریح انسان شده است. آتاری و پلی‌استیشن از محبوب‌ترین ابزار سرگرمی است که مناسب استفاده برای هر سنی می‌باشد. بازی‌های آنلاین تک‌نفره و دونفره از مواردی است که به جذابیت این دستگاه‌ها افزوده است. پلی‌استیشن پلاس، سرویسی است که توسط سونی برای دارندگان کنسول‌های ps4-ps5  ارائه‌شده است. با خرید این سرویس می‌توانید؛ بازی‌های پلی‌استیشن را آنلاین انجام دهید و هرماه بازی‌های رایگان جدید دریافت کنید. علاوه بر این، دسترسی به فضای ذخیره‌سازی ابری هم یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این سرویس است. اگر عضویت پلی‌استیشن پلاس را نداشته باشید؛ حتی در صورت خرید بازی آنلاین، دسترسی به بازی نخواهید داشت. اگر قصد خرید پلاس یلی استیشن را دارید با ما همراه باشید تا به بررسی نکات و سوالات مربوط به آن بپردازیم.

ظرفیت‌های مختلف اکانت‌های ps4-ps5 چقدر است؟

بازی‌های مختلف به‌صورت دیجیتالی توسط اکانت‌های psn خریداری می‌شوند. با این اکانت‌ها امکان دانلود بازی‌های موجود را بر روی کنسول خود خواهید داشت. اغلب بازی‌ها به‌صورت فیزیکی در فروشگاه پلی‌استیشن عرضه نمی‌شوند؛ بلکه نسخه دیجیتال آن در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. اکانت‌های psn، شامل سه ظرفیت به‌شرح زیر است:

  • اکانت‌های ظرفیت اول. امکان بازی به‌صورت آنلاین و آفلاین، امکان استفاده برای تمام کاربران کنسول، امکان نصب دوباره، گارانتی قفل شدن بازی، عدم قابلیت فروش بعد از استفاده.
  • اکانت‌های ظرفیت دوم. امکان بازی آنلاین و آفلاین، امکان استفاده برای تمام کاربران کنسول، امکان نصب دوباره، گارانتی در صورت قفل شدن بازی، قابلیت فروش بعد از استفاده.
  • اکانت های ظرفیت سوم. امکان بازی به‌صورت آنلاین، امکان نصب دوباره، گارانتی در صورت قفل شدن بازی، قابلیت فروش بعد از استفاده، عدم امکان بازی آفلاین، عدم امکان استفاده برای تمام کاربران کنسول.

آیا می‌توان از یک اکانت در کنسول دیگری استفاده کرد؟

تا وقتی‌که حساب شما فعال است؛ با هر کنسول ps4-ps5  می‌توانید وارد حساب‌ شوید و  امکانات آن را مورد استفاده قرار دهید. همهٔ افرادی که از کنسول استفاده می‌کنند به خدمات پلی‌استیشن پلاس دسترسی دارند. حداکثر چهار کاربر به‌طور هم‌زمان با حساب کاربری خود می‌توانند وارد یک سیستم ps4  شوند و از امکانات اشتراک خود بهره ببرند. اما استفاده هم‌زمان از یک اکانت روی دو کنسول، امکان‌پذیر نیست.

تفاوت پلاس پلی‌استیشن و اکانت معمولی در چیست؟

پی اس پلاس، امکانات بیشتری نسبت به پی اس در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. داشتن این اشتراک، امکان بازی آنلاین گروهی با پلی‌استیشن را برای شما ایجاد می‌کند. با این اشتراک می‌توانید از تخفیف‌ها استفاده کنید و بازی‌های رایگان را دانلود کنید. فضای ذخیره‌سازی ابری و اطلاع‌رسانی از بازی‌های جدید در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تفاوت‌های اکانت پلاس یلی‌ استیشن با اکانت معمولی آن است.

آیا برای بازی آنلاین باید همه اکانت‌ها اشتراک پلاس داشته باشند؟

اگر کنسول را در حالت Primary  اکانت  قرار دهید که اکانت  Plus  باشد؛ اکانت‌های دیگر می‌توانند به بازی چندنفره و آنلاین مشغول شوند. در این حالتف فرقی نمی‌کند که ریجن اکانت آن‌ها چه باشد.

چگونه پلی‌استیشن پلاس را فعال کنیم؟

می‌توانید از سایت‌های معتبر گیفت کارت پلی‌استیشن پلاس را بخرید. پس از خریداری گیفت کارت  به قسمت Redeem Codes  در پلی‌استیشن استور مراجعه کرده، کد را وارد و حسابتان را شارژ کنید. بعد از آن به بخش PS Plus بروید و اشتراک موردنظرتان را خریداری کنید.

گیفت کارت پلی‌استیشن پلاس چیست؟

برای دسترسی به نسخه حرفه‌ای یا همان پلی‌استیشن پلاس، لازم است که اشتراک آن را خریداری کنید. گیفت کارت روشی برای پرداخت هزینه‌های سرویس پلی‌استیشن است که می‌توانید با آن اکانت پرمیوم و پرداخت‌های درون برنامه‌ای پلی‌استیشن و نسخه‌های پیش‌فروش را خریداری کنید و یا به محتویات درون بازی دسترسی پیدا کنید. از آنجا که در ایران مشکل پرداخت بین‌المللی وجود دارد؛ تنها راه خرید اشتراک، استفاده از گیفت کارت پلی‌استیشن پلاس است. این گیفت کارت شامل کدهای یک‌بار مصرف، متشکل از اعداد و حروف است که با استفاده از آن می‌توانید اکانت خود را شارژ کنید.

مزایای استفاده از گیفت کارت چیست؟

  • امکان بازی به‌صورت آنلاین: یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های ps4-ps5 بازی آنلاین می‌باشد که معمولاً همراه با هیجان و لذت بیشتری است.
  • دسترسی به فضای ابری رایگان:. در صورت کاهش فضای دیسک، انجام برخی بازی‌ها که حجم بالایی دارند را مقدور نخواهد بود. با استفاده از گیفت کارت شما به‌صورت رایگان به فضای ابری دسترسی خواهید داشت؛ درصورتی‌که بدون استفاده از گیفت کارت باید هزینه بالایی پرداخت می‌کردید  تا حافظه دستگاه  را ارتقا دهید.

 برای خرید گیف کارت پلی‌استیشن پلاس و دریافت اطلاعات بیشتر  می‌توانید به سایت گیم بابا به آدرس اینترنتی gamebaba.shop مراجعه نمایید.