سیر من را به یک قدمی ثروت رساند

سیر من را به یک قدمی ثروت رساند

 در این روزها که دغدغه ی اکثر افراد این هست که چطوری از پس مشکلات اقتصادی برآییم من توانستم بر اساس تجربه  ای که از بزرگان در عرصه تجارت دریافت کردم با فروش سیر به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

سیر تند

قیمت به صرفه و مناسب سیر تند، یکی دیگر از خدمات منحصربه فرد این مجموعه بوده که در مقایسه ی قیمت این محصول با سایر محصولات مشابهی که در بازار رقابتی وجود دارد کاملا محسوس بوده و به نفع مشتریان عزیز عرضه می گردد. شما مشتریان عزیز و محترم می توانید در هر ساعت از شبانه روز وارد سایت مجموعه ی گیو سیر همدان شوید و در خواست خود را ثبت نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی با همکاران واحدفروش ما تماس برقرار نموده و هرگونه سوال و یا مشاوره و یا ابهام خود را در زمینه ی خرید و فروش سیر و یا صادرات این محصول به صورت کاملا رایگان برطرف نمایید.

مجموعه ی گیو سیر همدان حاضر به دریافت نمایندگی از طرف همه ی دوستان و عزیزانی که تمایل دارند در زمینه خرید و فروش سیر تند همدان فعالیت داخلی و صادراتی داشته باشند می باشد و از این افراد با آغوشی باز استقبال می نماید تا بتواند به کمک آنها سهم بزرگی در برندسازی این محصول پر طرفدار و مفید در سراسر دنیا داشته باشد.

سیرخام ناشتا

عموم مردم براین باورند که خوردن سیر خام ناشتا قبل از خواب برای لاغری بسیار خوب است و بوی آن باکتری های موجود در دهان و حلق را از بین میبرد که این موضوع کاملا حقیقت دارد. امکان دارد افرادی از بوی سیر خوششان نیایید و به همین دلیل از خوردن ان امتناع کنند اما این را هم باید در نظر بگیرند که خواص سیر اعجاب انگیز و باور نکردنی است.

خوردن سیر خستگی را ازبین میبرد و انرزی را افزایش میدهد. سیر خام سیستم ایمنی را تحریک و تقویت مینماید که موجب افزایش سلول های سفید خون میشود.

سیر خام حاوی آنتی اکسیدانی قوی  و کلسیم است  که در مبحث چربی سوزی قورت دادن سیر خام برای لاغری بسیار مناسب است. سیر برروی چشم هم تاثیر گذار است، چشم ما ناحیه ای حساس است که نیاز به مراقبت ویژه دارد و قرارگرفتن در محیط های آلوده موجب بوجود آمدن عفونت های چشمی و پوستی میشود که سیر به خواطر داشتن ویتامین c وبرخی مواد مغذی از التهاب و عفونت چشم جلوگیری میکند.

سیر تازه

سیر تازه بسیار پرخاصیت است، منبع غنی آنتی اکسیدان است آنتی اکسیدان موجود در سیر باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و به افزایش گلبول‌های سفید بدن کمک می کند و انواع مختلف عفونت را از بدن دفع می نماید، بسیاری از ما می ‌دانیم که سیر خاصیت آنتی‌ بیوتیکی بالایی دارد و این باعث می‌ شود که عفونت‌های احتمالی در بدن به راحتی با مصرف سیر در درمان گردد.

مهمترین دلیلی که به شما توصیه می ‌کنیم مصرف سیر را فراموش نکنید و در غذاهایتان حتما از آن استفاده کنید وجود پتاسیم بسیار زیاد در این ماده غذایی ارزشمند است که باعث تقویت قلب می شود و از گرفتگی رگ‌های قلبی جلوگیری می کند و به پمپاژ بهتر خون کمک کرده و از بروز سکته قلبی در بدن پیشگیری می کند و افرادی که دائما در غذاهایشان از سیر استفاده می کنند بدن مقاوم و سالم دارند و خیلی کم پیش می ‌آید که دچار سرماخوردگی و آنفولانزا بشوند.یکی از دلایلی که افراد سیر مصرف نمی کنند، بوی بد آن می باشد.