شربت ایمیونس ویتابیوتیکس تقویت کننده سیستم ایمنی + مزایا و معایب مصرف

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس تقویت کننده سیستم ایمنی + مزایا و معایب مصرف

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس ، شربتی فوق العاده با ثاثیر بسیار خوب و موثر بر سیستم ایمنی بدن می باشد که به افزایش سطح انرژی بدن کمک می کند. این شربت فوق العاده در حال حاضر یکی از شربت هایی است که به عنوان تقویت کننده بین تمامی افراد و بدون محدودیت سنی مورد استفاده قرار می گیرد.

شربت ایمیونس

ترکیباتی که در این شربت استفاده شده است باعث بهبود حالت عمومی بدن و همچنین باعث شادابی و سرحالی در فرد استفاده کننده می شود. در ادامه این مقاله از تازه ترین ها با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی این محصول بپردازیم.

شربت ایمیونس دارای منبع زیادی از ریزمغذی های لازم و همچنین از انواع آنتی اکسیدان ها تولید شده است که باعث کارکرد طبیعی دستگاه ایمنی بدن می باشد. البته ناگفته نماند که آنتی اکسیدان هایی که در این شربت موجود است، با مولکول های مریض و سمی که ناشی از بیماری ها و آلودگی ها است مقابله کرده و آسیب ناشی از آنها را کاهش می دهند.

ترکیبات موجود در ایمیونس

شربت ایمیونس دارای چندین ماده مغذی مفید است که به جهت تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده شده است و هر کدام از این ترکیبات اهمیت خاصی به جهت مستحکم کردن سیستم ایمنی بدن دارد در ادامه این ترکیبات را به همراه کاربرد هر کدام در سیستم ایمنی بدن را به شما معرفی می کنیم.

ال کارنیتین

ال کارنیتین به تولید انرژی در بدن کمک می کند، البته در بدن انسان پروتئینی در همین رابطه وجود دارد. اما در بعضی اوقات نمی تواند انرژی مورد نیاز بدن را تولید کند که وجود ال کارنیتین در شربت ایمیونس به تولید انرژی در بدن بسیار کمک می کند.

سلنیوم

سلنیوم به ساخت سلول های خونی کمک می کند. اگر عنصر سلنیوم در بدن به مقدار مورد نیاز وجود نداشته باشد سلامتی انسان به خطر می افتد این ماده نقش آنتی آکسیدانی را در بدن ایفا می کند.

بتاکاروتن

بتاکاروتن جزو اجزای ضروری سوحت و ساز بدن است، این ماده به بهبود بافت های بدن و همچنین با بیماری های عفنونتی مثل باکتری مقابله می کند.

ویتامین های متنوع

شربت ایمیونس دارای چندین ویتامین است که هر کدام ویتامین های مورد نیاز بدن هستند . وهر کدام  از این ویتامین ها نقش ویژه ای در سلامت بدن دارند. ویتامین D3  که در این شربت موجود است به استحکام استخوان ها کمک می کند. دیگر ویتامین موجود در این شربت ، ویتامین های B  می باشنداین ویتامین ها به سوخت و ساز بدن کمک می کنند.

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس

مزایا و معایب

شربت ایمیونس یکی از بهترین شربت ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن و همچنین بهبود سلامت بدن می باشد. ویتامین های موجود در این شربت به سوخت و ساز صحیح بدن کمک می کند.

ایمیونس با توجه به نداشتن هیچ گونه عوارضی برای مصرف کننده مورد توجه بسیاری از پزشکان سرتاسر دنیا شده است.