شروع لیگ برتر با حسرت بازیهای هانگژو/پیروزی مدافعان قهرمانی

شروع لیگ برتر با حسرت بازیهای هانگژو/پیروزی مدافعان قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نخست از نوزدهمین دوره لیگ رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور صبح امروز جمعه ۳۱ شهریورماه و با برگزاری ۳ دیدار آغاز شد که طی آن سنگ آهن بافق، مدافع عنوان قهرمانی، فولاد هرمزگان و تیم تازه وارد رزکان البرز برابر حریفان خود به برتری رسیدند و یک دیدار نیز برگزار نشد.

هندبالیست های زن کشورمان در حالی امروز استارت رقابت های لیگ برتر را زدند که اگر کمیته ملی المپیک تیم ملی را از لیست اعزام به بازیهای آسیایی حذف نکرده بود الان ملی پوشان زن کشورمان در هانگژو بوده و اولین تجربه خود را در این رویداد بزرگ تجربه می کردند.

اما در رقابت های صبح امروز از چارچوب هفته نخست لیگ برتر هندبال زنان، تیم سنگ‌آهن بافق که میزبان تیم سنندج بود توانست در یک بازی برتر در نیمه نخست ۵-۱۲ و در نیمه دوم ۱۹-۳۰ تیم سنندج را شکست دهد.

شهدای رزکان البرز که تازه وارد لیگ برتر شده شگفتی آفرید و توانست تیم شهید چمران لارستان را مقتدرانه شکست دهد. شاگردان ناهید رضایی در این دیدار توانستند نماینده لارستان را در نیمه اول با نتیجه ۹-۱۵ شکست دهند تا با خیال راحت به رختکن بروند. این برتری در نیمه دوم نیز ادامه یافت و در نهایت البرز این دیدار را با نتیجه ۲۴-۳۶ به سود خود ثبت کرد.

اما زاگرس جنوبی کازرون دیگر تیم تازه وارد به لیگ برتر هندبال نتوانست پیروزی یک نیمه ای خود برابر فولاد هرمزگان با نتیجه ۱۱-۱۸ را در نیمه دوم تداوم بخشد و شاگردان مینا خنفری زاده در نیمه دوم این دیدار اختلاف ۷ امتیازی ایجاد شده درنیمه نخست را جبران و در پایان توانستند ۲۲-۲۷ پیروزی را از آن خود کنند.

گفتنی است دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و فولاد سپاهان اصفهان نیز برگزار نشد.

نتیجه کامل دیدارهای هفته نخست لیگ برتر هندبال بانوان به این شرح است:

شهدای رزکان البرز ۳۶ – ۲۴ شهید چمران لارستان
سنگ آهن بافق ۳۰ – ۱۹ سنندج
زاگرس جنوبی کازرون ۲۲ – ۲۷ فولاد هرمزگان

با پایان هفته نخست تیم شهدای رزکان البرز با ۲ امتیاز و تفاضل گل ۱۲ در صدر ایستاد و تیم های سنگ آهن بافق و فولاد هرمزگان با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده های دوم و سوم جای گرفتند. هفته دوم رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان هفتم مهرماه برگزار خواهد شد.