شرکت های ارسال درب به درب چگونه فعالیت می کنند؟

شرکت های ارسال درب به درب چگونه فعالیت می کنند؟

می توان یکی از جدیدترین نوع ارسال بسته های پستی را به صورت ارسال درب به درب دانست که یکی از خدمات پستی محبوب برای مشتریان می باشد. این نوع از ارسال برای ساز و کار های آنلاین که فروشگاهی هستند، بسیار می تواند مناسب باشد و بر روی رضایت مشتریان تاثیر به سزایی بگذارد. در این مطلب قصد داریم در مورد اینکه شرکت های ارسال درب به درب به چه صورت فعالیت می کنند، توضیحاتی ارائه کنیم تا بیشتر با روش کار آن ها آشنا شوید.

داناحمل یکی از برترین شرکت های ارسال درب به درب

اگر بخواهیم در مورد ارسال درب به درب کالا صحبت کنیم می توانیم از یکی از شرکت های با تجربه و قدیمی تر در حوزه ارسال درب به درب کالا کمک بگیریم و از خدمات و کارهایی که در این مورد انجام می دهد، تجربه کسب کنیم.

مزیت داناحمل به عنوان یک شرکت پستی ارسال درب به درب

داناحمل از سال ۱۳۹۵ در حوزه ارسال کالاهای پستی فعالیت می کند و متشکل از گروهی متخصصین بوده که روز به روز به دنبال پیشرفت و ارتقای شغلی نیز هستند. هدف این شرکت تنها ارائه خدمات لجستیکی به صورت مدرن و با استفاده از فناوری روز می باشد. اگر تنها چند بار از خدمات داناحمل استفاده کرده باشید می دانید که مزیت های بسیاری را می توان برای آن برشمرد که در ادامه به بازگو کردن آن ها خواهیم پرداخت.

تحویل بسته پستی درب منزل بدون نیاز به مراجعه به دفاتر پستی

داناحمل توانسته یکی از شرکت های پیشرو باشد که سرعت و امنیت ارسال بسته های پستی را افزایش داده است. این شرکت دیگر نیازی به تحویل یا مراجعه حضوری به مراکز پستی خود نخواهد داشت و افراد می توانند با هماهنگی با کادر مجرب این مجموعه، بسته های خود را درب منزل به آن ها تحویل دهند.

داشتن تیمی پویا و پیشرو

داناحمل دارای گروهی از برنامه نویسان است که تمام تلاش خود را برای انتقال حس خوب به مشتریان خواهند کرد. این تیم برنامه نویس و متخصصین IT سعی دارند تا با هماهنگی بخش فروش با مشتریان، راه را برای هر گونه اشتباه یا تاخیر ببندند و در کمترین زمان بتوانند تیم ارسال را درب منزل مشتریان ارسال کنند. یکی از دلایلی که داناحمل توانسته در زمینه ارسال درب به درب کالا بهترین باشد، همین موضوع هماهنگی بین بخش های مختلف شرکت خواهد بود.

بیمه مرسوله های پستی

یکی از موارد مهمی که در ارسال درب به درب مرسولات پستی اهمیت دارد، بحث بیمه بسته ها می باشد. شرکت داناحمل تمامی مرسوله های خود را از همان ابتدا که از شما تحویل می گیرد، بیمه می کند و می توانید به طور کامل از سالم رسیدن بسته خود تا مقصد مطمئن باشید. همچنین امکانی وجود دارد تا بتوانید بسته های خود را در هر لحظه و با بیشترین سرعت، رهگیری نمایید. در این صورت هیچ نگرانی برای مشتریان به وجود نخواهد آمد و به راحتی این پیگیری انجام خواهد شد.

ارسال درب به درب

مزایای ارسال درب به درب بسته پستی

همانطور که گفتیم ارسال درب به درب مرسولات پستی امکانات زیادی به مشتریان خواهد داد که اگر بخواهیم به طور اختصاصی آن ها را برای شما شرح دهیم به این صورت خواهد شد:

کاهش هزینه

می توانید با استفاده از ارسال درب به درب مرسولات پستی، هزینه های خود را مدیریت کنید. دیگر نیاز نیست راه زیادی تا مرکز پستی محله ی خود طی کنید و هزینه ای برای آن بپردازید. با این سرویس درب به درب دیگر این امکان وجود دارد تا ماموران پستی شرکت مربوطه، درب منزل بسته ها را از شما تحویل گیرند و سپس آن را به دست دوستان و آشنایان شما در درب منزل در شهری دیگر برسانند. گاهی اوقات هزینه انتقال بسته پستی می تواند از ارسال بسته، هزینه های بیشتری به همراه داشته باشد و همین موضوع باعث شده است که ارسال درب به درب بسته پستی نکات مثبت خوبی داشته باشد.

کاهش آلودگی هوا و ترافیک

در روز، بسته های زیادی در حال ارسال یا آماده ارسال می شوند و همین موضوع برای تحویل بسته می تواند خودرو و وسایل نقلیه زیادی را درگیر کند و باعث ترافیک و حجم دود و آلودگی زیادی شود. اما می توان با استفاده از پست درب به درب جلوی تمامی این موضوعات را گرفت و به بهترین شکل انتقال یک مرسوله را انجام داد.

استفاده در شرایط اضطراری

یکی از موضوعات بسیار خوبی که می توان از یک پست درب به درب انتظار داشت، خروج نداشتن از منزل است. در برخی اوقات که راهی برای خروج از خانه ندارید و به طور اضطراری به دلایلی همچون مریضی یا شیوع بیماری همچون کرونا مجبورید در خانه بمانید و یک بسته مهم نیز برای ارسال دارید، می توانید از پست درب به درب استفاده نمایید و آن را انتخاب نمایید زیرا دیگر نیازی نیست از خانه خارج شوید و تنها درب منزل خود بسته را تحویل خواهید داد.

چگونگی ارسال پست درب به درب

روز به روز از گذشته تا به حال نحوه ارسال بسته های پستی تغییرکرده و تکنولوژی در این پیشرفت تاثیرات زیادی گذاشته است. حدود ده یا بیست سال پیش برای ارسال بسته پستی نیاز بود که حتما در پشت بسته، تمبر زده شود و تا وقتی هم که بسته به دست مقصد نمی رسید و او اطلاع نمی داد، هیچکس از رسیدن بسته پستی آگاهی پیدا نمی کرد. اما امروزه دیگر نیاز به تمبر و خرید آن نیست و در هر لحظه نیز، ارسال کننده می تواند از رسیدن بسته خود به مقصد اطلاع پیدا کند و حتی متوجه شود که بسته او در کدام قسمت از مسیر در حال پیشرفت است.

در این بین برخی شرکت های پست که حرفه ای تر در این حوزه فعالیت می کنند، همانند داناحمل، ارسال درب به درب کالا را انجام می دهند و درب منزل از مبدا، کالا را دریافت کرده و سپس در مقصد آن را تحویل می دهند و با استفاده از بیمه ای که کالای خود را می کنند و مشخص سازی مکان مرسوله، دیگر هیچ نگرانی برای ارسال کننده و دریافت کننده بسته وجود نخواهد داشت.