صاحبان واحدهای مسکونی خالی در گیلان اعمال قانون شوند

صاحبان واحدهای مسکونی خالی در گیلان اعمال قانون شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر شنبه در شورای عالی مسکن گیلان اظهار کرد: کنترل و نظارت بازار مسکن در اولویت متولیان امر قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم شفاف سازی اقدامات صورت گرفته در بخش پرداخت تسهیلات مسکن افزود: گزارش کاملی از نحوه عملکرد پرداخت‌های تسهیلات حوزه مسکن ارائه شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه واحدهای خالی در استان شناسایی و معرفی شود، بیان کرد: صاحبان واحدهای خالی در گیلان اعمال قانون شوند.

عباسی با اشاره به اقدامات خوب در حوزه جوانی جمعیت در گیلان، اضافه کرد: گام‌های مثبتی در حوزه تحقق جوانی جمعیت در بخش مسکن برداشته شده که باید استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به محدودیت زمین در برخی شهرستان‌های گیلان، افزود: تکرار بهانه مشکل کمبود زمین در شهرستان‌ها قابل پذیرش نیست باید دنبال راهکار مناسب در این بخش باشیم.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم جدیت بیشتر در ساخت و سازها و اجرای نهضت ملی مسکن در استان بیان کرد: بروز رسانی داده‌ها در بخش ساخت و سازها و اجرای مسکن ملی در اولویت قرار گیرد.

عباسی با تاکید بر بازآفرینی بافت فرسوده در گیلان اضافه کرد: مدیران شهری در بازآفرینی بافت فرسوده جدیت بیشتری به خرج دهند و گزارشی از عملکرد در این بخش ارائه شود.