صرافی ارز دیجیتال والکس، دارای جدیدترین ابزارهای معامله

صرافی ارز دیجیتال والکس، دارای جدیدترین ابزارهای معامله

صرافی ارز دیجیتال والکس در راستای انجام معاملات پرسود کاربران و مدیریت ریسک فعالیت‌های آن‌‌ها، مدرن‌ترین و جدیدترین ابزارهای معامله را در پلتفرم خود گنجانده است. کلیه معاملات مربوط به خرید رمزارزها توسط کاربران صرافی ارز دیجیتال والکس، معمولاَ به دو صورت انجام می‌پذیرد؛ چنان‌که یا این معاملات مستقیماَ توسط فرد و با به‌کارگیری امکانات تحلیل‌گر تعبیه‌شده در سیستم والکس، صورت می‌گیرد و یا با بهره‌گیری از بات هوشمند معامله‌گر، خرید رمزارزها انجام می‌شود. بات تریدر هوشمند یکی از جدیدترین ابزارهای معامله این صرافی معتبر بوده و بر پایه استراتژی‌های مختلفی، ساختار یافته است؛ یعنی قادر خواهد بود در هر وضعیتی از بازار، شرایط را برای استخراج سود مهیا نماید. حال این سؤال مطرح می‌شود که آیا امکانات و ابزارهای ترید این پلتفرم، تنها به موارد فوق محدود می‌شود؟

انواع ابزارهای معامله در صرافی ارز دیجیتال والکس

پنل تمامی تریدرها در صرافی ارز دیجیتال والکس، به جدیدترین ابزارهای معامله دیجیتال مجهز شده است. وجود ابزارهای متنوع معاملات، کمک ویژه‌ای به کابران برای تحلیل شرایط بازار رمزارزها، آنالیز دارایی‌ها و انجام تریدهای موفق خواهد کرد. برخی از مهمترین امکانات صرافی ارز دیجیتال ایرانی WALLEX به شرح زیر است:

  1. پنل گزارش سود و زیان
  2. فناوری امکان تعیین حد سود و زیان معاملات
  3. سیستم آنالیز دارایی‌ها
  4. کیف پول اختصاصی
  5. تعبیه سکوی معامله
  6. بات هوشمند معامله‌گر.

ابزارهای مربوط به ارائه هشدار قیمت و نمودار‌های قیمتی نیز در راستای مدیریت دارایی‌های کاربران، بسیار کارآمد هستند؛ که در خلال این متن، به آن‌ها نیز اشاره خواهیم داشت:

پنل گزارش‌های سود و زیان در صرافی مدرن والکس

با حضور در صرافی ارز دیجیتال والکس، درحقیقت به دنیایی از جدیدترین ابزارهای معاملاتی دسترسی خواهید داشت. یکی از این ابزارها، پنل ارائه گزارش‌های مربوط به سود و زیان معاملات است. به‌خاطر داشته باشید که در این پنل، داده‌هایی مبنی‌بر میزان سود و ضرر شما در خرید ارز دیجیتال قابل‌مشاهده است؛ بنابراین همواره می‌توانید از سود کسب‌شده یا میزان اعتبار ازدست‌رفته خود، آگاهی پیدا کنید. نمودارهای صعود و نزول قیمت‌ها نیز، روند ارزش رمزارزهای خریداری شده‌تان را نشان خواهند داد. لازم به ذکر است که کلیه ابزارهای معاملاتی این صرافی ارز دیجیتال معتبر، دارای سرعت تحلیل داده‌ بسیار بالایی هستند؛ به‌طوری که از یک‌سو زمان ارزشمند حضورتان در بازار خرید ارز دیجیتال، بیهوده هدر نمی‌رود و از سوی دیگر، اطمینان پیدا می‌کنید که در یک صرافی معتبر حضور دارید که همپای مدرن‌ترین پلتفرم‌های جهانی، درحال فعالیت خواهد بود.

سیستم امکان تعیین حد سود و ضرر

از دیگر ابزارهای جدید معامله در صرافی ارز دیجیتال ایرانی والکس، می‌توان به سیستم امکان تعیین حد سود و ضرر اشاره داشت. صرافی معتبر والکس با ایجاد این سیستم، شرایط را برای انجام معامله‌ای منطقی و پرسود فراهم می‌کند؛ زیرا می‌توانید پیش از انجام هرگونه خرید ارز دیجیتال، از تخمین حد سود و زیان کوین‌ها آگاهی کسب نمایید.

تحلیل دارایی‌ها در صرافی ارز دیجیتال والکس

امکان تحلیل دارایی‌ها، دیگر ابزار کاربردی برای معامله‌گران در صرافی ارز دیجیتال معتبر والکس محسوب می‌شود. همواره امکان تحلیل دارایی‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و دریافت گزارش‌های دقیق و سریع مالی، موضوعی پراهمیت برای تریدرهای سراسر جهان است؛ به‌خصوص آن‌که در کنار آنالیز دارایی‌ها، بتوانند از سیستم‌های هشدار قیمت و نمودارهای قیمت لحظه‌ای بازار نیز بهره ببرند. کاربران ایرانی صرافی امن والکس، امکان استفاده از تمامی ابزارهای عنوان‌شده را در پلتفرم معاملاتی این مجموعه خواهند داشت. بایستی اشاره داشت که تمامی دارایی‌های تریدرها در یک کیف پول اختصاصی و امن قرار می‌گیرد؛ که پلتفرم WALLEX خود را به حفاظت کامل از آن متعهد می‌داند.

کیف پول اختصاصی و امن

دو ویژگی مهم را می‌توان برای کیف پول اختصاصی صرافی ارز دیجیتال تشریح نمود:

  • ولت‌های دیجیتال، در حقیقت ابزاری مناسب برای تسریع در فرآیند خرید رمزارزها به ‌شمار می‌روند. به‌یاد داشته باشید که حضور موفق در بازار رمزارزها، به هوشمندی و دانش بالای تریدر و البته پیروزی در جنگ ثانیه‌ها بستگی دارد؛ بنابراین وجود کیف پول دیجیتال دارای موجودی، در تحقق اهداف معاملاتی پرسرعت، بسیار کاربردی خواهد بود.
  • طراحی کیف پول دیجیتال صرافی مدرن به‌صورت سرد و سخت‌افزاری است؛ یعنی فقط هنگام اتصال سخت‌افزار به پلتفرم، والت فعال می‌شود و در غیر این ‌صورت، هیچ هکری نمی‌تواند به دارایی‌های کاربران دسترسی پیدا کند.
 صرافی والکس

البته کارشناسان صرافی امن والکس، تدابیر متعدد دیگری را نیز برای امنیت کامل پلتفرم خود در نظر گرفته‌اند؛ به‌طوری که کیف پول اختصاصی کاربران به پشتوانه تعبیه دیوارهای آتش چندین لایه و رمزنگاری پیچیده، بسیار ایمن خواهد بود. برای دسترسی به کیف پول دیجیتال، همچنین از احراز هویت دو عامله استفاده شده است؛ تا امنیت دسترسی به آن، بیش‌از‌پیش ارتقاء یابد.

سودآوری با سکوی معامله رمزارزها در صرافی والکس

تریدرهای متبحر و مطلع، از طریق شیوه‌های مختلفی به استخراج سود در بازار معاملات دیجیتال دست می‌یابند؛ اگرچه که بخشی از این معامله‌گران، شاید از سرمایه کافی برای انجام انواع معاملات برخوردار نباشند. صرافی ارز دیجیتال والکس در این زمینه، ابتدا به نیازسنجی کاربران خود پرداخته و سپس به ارائه ابزاری خاص با نام «سکوی معامله» اقدام نموده است. ابزار سکوی معامله این صرافی معتبر، از مجموعه‌ای از طرح‌های گوناگون تشکیل یافته است؛ طرح‌هایی که می‌توانند اعتبار معاملاتی تریدرها را تا سقف ۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان افزایش دهند و فرصتی کم‌نظیر را برای سودآوری تریدرها در معاملات مختلف به وجود بیاورند. برای بهره‌گیری از این طرح‌ها و دریافت اعتبارات، نیاز است که کاربران همواره با نصب اپلیکیشن اختصاصی و یا از طریق وب‌سایت، پیگیر آخرین اطلاعیه‌های صرافی مدرن والکس باشند.

بات معامله‌گر هوشمند صرافی والکس

بات تریدر هوشمند صرافی ارز دیجیتال والکس، از جذاب‌ترین و مدرن‌ترین ابزارهای معاملاتی این پلتفرم محسوب می‌شود. جهت درک هرچه بیشتر کارایی این بات معامله‌گر، بایستی بدانید که تقریباَ ۸۰% معاملات دیجیتال در سراسر جهان توسط این‌گونه سیستم‌های هوشمند انجام می‌پذیرد؛ یعنی در هر ساعت از شبانه‌روز.  به‌لطف تعبیه ۵ فاز عملکردی مختلف در بات معامله‌گر WALLEX، شما می‌توانید در تمامی روندهای نزولی، صعودی و پرنوسان بازار رمزارزها به کسب سود بپردازید.

چگونگی انتخاب رمزارز در صرافی ارز دیجیتال والکس

صرافی ارز دیجیتال ایرانی WALLEX با نگاهی موشکافانه به اخبار و وضعیت بازارهای جهانی، کوین‌های مناسب را شناسایی نموده و به بستر معاملاتی خود وارد می‌کند. تمامی فرآیندهای انتخاب رمزارزها در بستر پلتفرم والکس، بر مبنای کاهش ریسک زیان و البته سودافزایی حداکثری کاربران در نظر گرفته شده است؛ چنان‌که این مجموعه برای انتخاب رمزارزهای مطمئن، فازهای مطالعاتی زیر را پیاده‌سازی می‌نماید:

  • مستعد بودن ارز دیجیتال برای رشد
  • درصد قابل اعتماد بودن پروژه رونمایی از یک رمزارز؛ و بررسی حامیان جهانی آن
  • اندازه تقاضاها برای خرید کوین مربوطه
  • میزان ریسک.

در حال حاضر بیش از ۱۲۰ نوع رمزارز در بستر صرافی ارز دیجیتال والکس قرار گرفته است و شما عزیزان هنگام خرید انواع ارز دیجیتال و یا بروز هرگونه اشکال موقت، می‌توانید از پشتیبانی شبانه‌روزی کارشناسان صرافی والکس (در تمامی روزهای هفته) بهره‌مند شوید. برای استفاده از پشتیبانی والکس می‌توانید به آدرس [email protected] ایمیل ارسال کنید و یا با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۲۲۷۵ و ۰۲۱۹۱۰۰۶۵۵۵ تماس بگیرید.