صعود تیم های ملی تنیس ایران به مرحله نیمه نهایی

صعود تیم های ملی تنیس ایران به مرحله نیمه نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه برگزاری رقابت های پیش مقدماتی جهانی در سریلانکا مقابل تیم های مالزی و نپال پیروز شدند. تیم ملی تنیس پسران ایران در سومین مسابقه خود در اسن مسابقات به مصاف مالزی رفتند.

در اولین دیدار بخش انفرادی، امیر علی قوام از ایران با نتیجه (۲-۶ و ۰-۶ ) تنیسور مالزی را از پیش رو برداشت و در دومین مسابقه ، کسری رحمانی با نتیجه ( ۱-۶ و ۴-۶) دیگر تنیسور حریف را برد.

در بخش تیمی ، کسری رحمانی و سام پازوکی با نتیجه (۶-۷ و ۲-۶ ) مغلوب تیم دونفره مالزی شدند تا تیم‌ پسران ایران با برتری ۲ بر یک‌ مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را بدست آورد.

در بخش دختران نیز تیم زیر ۱۶ ایران به مصاف نپال رفت و در اولین دیدار انفرادی، نیلی عطفی با نتیجه (۴-۶ ، ۶-۲ و ۱-۶ ) حریف نپالی خود را برد و در دومین مسابقه ماندگار فرزامی به راحتی و با نتیجه (۰-۶ و ۰-۶) از سد آیشا گورونگ عبور کرد.

در بخش دو نفره هم تیم ایران ماندگار فرزامی و مهرانه ظهوریان با نتیجه (۰-۶ و ۲-۶) حریف خود را مغلوب کردند تا این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر به نفع ایران به پایان برسد.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان فردا در مرحله نیمه نهایی با تیم سنگاپور مسابقه می دهند .

ماندگار فرزامی ، نیلی عطفی و مهرانه ظهوریان با مربیگری مونا نوریان و تیم پسران با ترکیب کسری رحمانی ، امیر علی قوام وسام پاروکی با مربیگری تونی اندروئیچ‌ به عنوان نمایندگان کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

در بخش پسران ۲۶ کشور و در بخش دختران‌ نمایندگانی از ۲۰ کشور حضور دارند و از ۲ لغایت ۷ اسفند ماه در کلمبو برای کسب مجوز مسابقات مقدماتی آسیا با هم دیدار می کنند.

عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی و هومن ثبوتی به عنوان سرپرست تیم های اعزامی به این رقابت ها را همراهی می کنند.

رقابت های پیش مقدماتی جهانی در بخش پسران با عنوان دیویس کاپ و در بخش دختران با عنوان بیلی جین کاپ برگزار خواهد شد.

منبع : مهر