طرح «کلید به کلید» از سال آینده در کرمانشاه اجرا می‌شود

طرح «کلید به کلید» از سال آینده در کرمانشاه اجرا می‌شود

رامین الماسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح کلید به کلید یکی از طرح‌هایی است که اجرای آن به احیای بافت فرسوده کمک می‌کند.

وی افزود: اجرای این طرح در بخشنامه امسال هم آمده و وزارت راه و شهرسازی مجری آن است لذا باید با اجرای این طرح بخشی از نیازهای مردم تأمین شود.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسات در راستای تأمین زمین اجرای طرح‌های احداث مسکن، تصریح کرد: دستورات لازم مبنی بر اجرای سهم کامل استان کرمانشاه صادر شد و پیش از انتصاب استاندار جدید، سهم استان کرمانشاه کمتر از ۱۰ درصد تأمین شده بود.

این مقام مسئول گفت: به دلیل نگاه اجتماعی استاندار کرمانشاه این موضوع در دستور کار استان قرار گرفت و زمین‌های مورد نیاز تأمین شده است.

وی با بیان اینکه به دنبال آماده سازی زیرساخت‌های احداث مسکن هستیم، خاطرنشان کرد: بخشی از این اراضی به طرح کلید به کلید تخصیص پیدا می‌کند و در سال‌های آینده طرح‌ها را پرقدرت پیش می‌بریم.

الماسی تشریح کرد: برای احیای بخشی از بافت فرسوده در استان‌های دیگر که زمین تأمین شده است طرح کلید می‌خورد و به فراخور تأخیری که در تهیه و تأمین زمین داریم در استان کرمانشاه نیز آغاز می‌شود.

وی تاکید کرد: به دنبال رفع این موانع هستیم و بخشی از شهرسازی شامل نهضت ملی است، بخش دیگر احیای بافت فرسوده، بخش دیگر شهرسازی هم شامل توانمند کردن محلات آسیب دیده و کمتر برخوردار است.

الماسی با بیان اینکه با کمک شهرداری این موضوع را به سرعت در دستور کار قرار دادیم، اضافه کرد: در حوزه شهرسازی به دنبال اجرای این عملیات‌ها هستیم و با برنامه‌ای که داریم و پیگیری‌های به عمل آمده از ابتدای سال آینده اجرای طرح آغاز می‌شود.