عزای عمومی در یزد به دستور رئیس جمهور

عزای عمومی در یزد به دستور رئیس جمهور

مهران فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیسیون سوانح تشکیل شده است، اظهار داشت: اعضای کمیسیون سوانح همچنین وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن در منطقه حضور دارند و نیاز است که این مسئله در کمیته های فنی و دقیق بررسی شود تا علت حادثه با قطعیت اعلام شود.

وی تاکید کرد: مردم و رسانه ها صبوری کنند تا عامل قطعی این حادثه در کمیته های فنی و دقیق مشخص شود و اطمینان داشته باشند که با هر فردی که در این زمینه سهل انگاری کرده و باعث بروز این حادثه شده، برخورد جدی خواهد شد.

فاطمی همچنین بیان کرد: تمامی جان باختگان حادثه قطار مشهد – یزد تحویل پزشکی قانونی شدند و باید روند قانونی شناسایی و تحویل آنها به خانواده هایشان انجام شود.

وی در مورد زمان تشییع پیکر جان باختگان این حادثه عنوان کرد: امشب جلسه ای با حضور مسئولان استان برگزار می شود تا در مورد زمان تشییع برنامه ریزی شود.

استاندار یزد با اشاره به اینکه سانحه در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی اتفاق افتاده و مسئولان امروز دائم در حال رفت و آمد در محور یزد – طبس بوده اند، افزود: به محض نهایی شدن زمان تشییع، این موضوع به مردم اعلام می شود.

فاطمی ادامه داد: فردا هم با دستور رئیس جمهور و وزیر کشور در استان یزد عزای عمومی اعلام شد ضمن اینکه رئیس جمهور تماس مستقیمی با بنده داشتند و ضمن تسلیت به خانواده های این حادثه و مردم استان یزد، فردا را عزای عمومی اعلام کردند.

استاندار یزد عنوان کرد: اسامی جان باختگان حادثه نیز به زودی رسما اعلام می شود.

منبع : مهر