عضو جوان هلال احمر بر بام آسیا ایستاد

عضو جوان هلال احمر بر بام آسیا ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی و رئیس هیأت هاکی استان با اعلام این خبر گفت: امیرمهدی میرزاخانی لژیونر اراکی و عضو جوان جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی در بازی‌های آسیایی‌هاکی به میزبانی قزاقستان و انتخابی جهانی با زدن ۲۴ گل عنوان برترین گلزن و بهترین بازیکن مسابقات را کسب کرد.

وی افزود: این ورزشکار بین‌المللی اراکی با کسب این عنوان همراه با تیم ملی‌هاکی ایران قهرمان آسیا نیز شد.

میرزاخانی آقای گل آسیا نیز گفت: در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا، با شکست ۷ بر ۱ تیم مالزی، با پس گرفتن جام قهرمانی از مالزی، برای نهمین بار قهرمان‌هاکی آسیا شدیم که این موفقیت را به ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

وی تاکید کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی هدفمند و عملیاتی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همچنین هیئت‌های استانی و با برگزاری اردوهای باکیفیت با تلاش کادر فنی و بازیکنان زبده تیم ملی بتوانیم در جام جهانی کرواسی مقام سومی خود در جهان را ارتقا دهیم.

آقای گل هاکی آسیا گفت: امیدوار است با حمایت مسئولین ارشد استان زمینه رشد و شکوفایی بیشتر ورزش هاکی با وجود پتانسیل و ظرفیت‌های بالای ورزشکاران این رشته در استان مرکزی فراهم شود و شاهد افتخارآفرینی‌هاکی بازان استان در سطوح ملی و بین‌المللی باشیم.