علی پاکدامن وارد جدول ۱۶ نفره جام‌جهانی ایتالیا شد

علی پاکدامن وارد جدول ۱۶ نفره جام‌جهانی ایتالیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، جام جهانی شمشیربازی ایتالیا که از روز جمعه با برگزاری دیدارهای انفرادی در پادووا آغاز شد امروز شنبه با برگزاری جدول ۶۴ نفره اصلی پیگیری شد.

علی پاکدامن تنها نماینده ایران در این جدول بود که در نخستین دیدار به مصاف «پاکو بورو» از فرانسه رفت و مقابل این بازیکن که رنکینگ ۲۱۴ جهان را در اختیار دارد به برتری ۱۵ بر ۱۳ دست یافت.

پاکدامن که با رنکینگ ۵ جهان در جام جهانی ایتالیا شرکت کرده است با این پیروزی وارد جدول ۳۲ نفره شد. او دراین جدول مقابل «زیمون هریسیوک» لهستانی با رنکینگ ۳۲ جهان به برتری ۱۵ بر ۱۳ دست یافت و به جدول ۱۶ نفره راه یافت. او در این جدول با «فارس فرجانی» از تونس دیدار خواهد داشت.

علی پاکدامن به دلیل جایگاه ۵ جهان از دیدارهای مقدماتی جام جهانی ایتالیا معاف شد. محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران دیگر نمایندگان ایران در رقابت ها بودند که پیش از صعود به جدول اصلی از دور مسابقات کنار رفتند.

رهبری و باهر ارسباران در جدول ۶۴ نفره مقدماتی و فتوحی در جدول ۱۲۸ نفره به کار خود پایان دادند. در رده بندی نهایی رهبری صاحب جایگاه ۶۸ شد، باهر ارسباران در رده ۷۷ ایستاد و فتوحی هم جایگاه ۱۳۰ را به خود اختصاص داد.