عیار تیم امارات برابر ایران مشخص می‌شود

عیار تیم امارات برابر ایران مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال امارات با ترکیبی از بازیکنان جوان پا به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گذاشته است و امیدوار است بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند.

«یوسف عبدالعزیز» بازیکن سابق تیم ملی فوتبال این کشور در گفت و گو با روزنامه «البیان» از مسئولین فوتبال این کشور درخواست کرد فارغ از نتیجه‌ای که در این رقابت‌ها کسب می‌شود با این تیم که هدایت آن را «پائولو بنتو» برعهده دارد با صبر و شکیبایی برخورد شود و گفت: نتایج تیم اماراتی کشورمان در جام ملت‌های آسیا نباید دلیلی برای تصمیم گیری در مورد کادر فنی پس از پایان مسابقات باشد.

این بازیکن سابق امارات اما نسبت به نتایج این تیم در جام ملت‌های آسیا خوشبین است و پیش‌بینی کرده است که شاگردان بنتو می‌توانند به یک چهارم نهایی صعود کنند. او امیدوار است تیم ملی کشورش بتواند در دو دیدار مرحله گروهی با فلسطین و هنگ کنگ جواز صعود به مرحله حذفی را کسب کند.

عبدالعزیز در خصوص دیدار این تیم با ایران هم گفت: ایران اولین آزمون واقعی و جدی برای امارات خواهد بود، به خصوص که اماراتی هرگز موفق به شکست ایران نشده اند. پس از دیدار با ایران عیار واقعی تیم امارات برای ادامه مسابقات مشخص خواهد شد.