فال حافظ روزانه امروز با تفسیر دقیق + فال روزانه شخصی!

فال حافظ روزانه امروز با تفسیر دقیق + فال روزانه شخصی!

تعبیر فال حافظ چگونه است؟

برای تفسیر فال حافظ می توانید از یک نفر که در امر شعر خوانی و تفسیر آگاه است کمک بگیرید اما مطمئنا بهترین تعبیر کننده فال حافظ برای شما خودتان هستید.

تمامی غزل های حافظ معمولا چند معنی متفاوت دارند و پذیرفتن خوب و بد غزل به وضعیت روحی و عاطفی صاحب فال بستگی دارد. شما باید هر بیت از غزل را که بیشتر با شرایط فعلی و نیت شما سازگار است به عنوان تعبیر فال حافظ خودتان در نظر بگیرید.

برای مشاهد فال حافظ روزانه امروز روی لینک کلیک کرده و سپس فال روزانه ستاره شناسی تان را در ادامه مطلب بخوانید:

فروردین

سعی کن احساساتت را از همین ابتدای روز ابراز کنی و با دیگران در میان بگذاری، چرا که ممکن است تا هنگام عصر شوق ارتباط برقرار کردن با دیگران را از دست بدهی. از هوشیاری و تیز بینی ات برای داشتن بینش واقع بینانه در مورد مسائل مختلف استفاده کن.

به نظر می رسد امروز هنگام رویارویی با موقعیت های مختلف نگرش پایدار و عمل گرا خواهی داشت. چه بهتر که برای غلبه بر موانع از رویکردهای آهسته و حساب شده استفاده کنی.

سخنی برای امروز: با شکست در آماده شدن، در واقع برای شکست آماده می شوی – “بنجامین فرانکلین”

اردیبهشت

در طول روز به مرور همه چیز آسان تر و قابل کنترل تر می شود و بینش های سطحی و زمزمه های بیهوده دیگران جای خود را به گفتگوهای واقعی تر و عمیق تر می دهد.

متوجه می شوی که بسیار راحت تر می توانی به اصل مسائل برسی و در مورد احساساتت صادق تر و واقع بین تر باشی. در این موقعیت سعی کن احساساتت را طبق دیدگاهی عملی ارزیابی کنی.

سخنی برای امروز: هرگز، هرگز و هرگز تسلیم نشو – “وینستون چرچیل”

خرداد

امروز احتمالا روز دشواری است و تصمیم گیری درباره هر چیزی برایت سخت تر خواهد شد. بهتر است از هر گونه برداشتن قدم بزرگ در زمینه های مالی یا مربوط به املاک خودداری کنی.

روی خودت متمرکز باش و منتظر بمان که جواب ها را در درونت خواهی یافت. در مورد احساساتت واقع بین و عمل گرا باش. ممکن است امشب برقراری ارتباط با یک شخص خاص برایت سخت باشد.

سخنی برای امروز: چالش ها را بپذیر تا بتوانی نشاط پیروزی را تجربه کنی – “جرج اس پاتون”

تیر

امروز ممکن است ارتباط عمیق و معنادار با دیگران برایت دشوار باشد. فقط خودت را رها کن و اوقات خوشی را برای خود رقم بزن. همچنین رویکردی دقیق و منضبط تر به پروژه هایت داشته باش.

به مرور که به پایان روز نزدیک تر می شوی می توانی پتانسیل هایت را به نمایش بگذاری. بهتر است بعدا به فکر نزدیک شدن به کسی باشی که به او اعتماد داشته و عمیقا به او اهمیت می دهی.

سخنی برای امروز: اگر اوضاع را دوست نداری آن را تغییر بده، تو درخت نیستی! – “جیم ران”

مرداد

امروز ممکن است مدام از کاری به کار دیگر بروی اما ایرادی ندارد. تو این توانایی را داری که با چند وظیفه ای کارهای زیادی را به سرانجام برسانی.

با همه این ها به مرور که روز به پایان می رسد محدودیت ها روی توانایی هایت سایه انداخته و روی روحیه ات اثر منفی می گذارد. در این شرایط ممکن است به سختی بتوانی با افکارت ارتباط برقرار کنی.

سخنی برای امروز: راه شروع کردن این است که حرف زدن را کنار گذاشته و اقدام کنی – “والت دیزنی”

شهریور

بهتر است به خصوص در اواخر روز به افکارت جامه عمل بپوشانی. شاید در طول روز مانند ماهی بیرون افتاده از آب مدام این سو و آن سو بپری اما ناگهان با غروب خورشید همه چیز در جای خودش قرار می گیرد.

هنگام عصر احتمالا متوجه می شوی دیگران نسبت به رفتار تو بسیار مراقب و حساس هستند. چه بهتر که این اوقات را در خانه و با عشقت بگذرانی. زمان خوبی برای برنامه ریزی هفته آینده است.

سخنی برای امروز: همین الان به دنبالش برو، آینده برای کسی تضمین نشده است – “وین دایر”

مهر

اوایل روز اوقات خوبی را می گذرانی اما هر چه به پایان روزت نزدیک تر می شوی شرایط سخت تر می شود. در صورت امکان باید همه امور را از همین اول صبح بررسی کنی.

صبحی توام با آرامش و آزادی خواهی داشت و به مرور محدودیت ها برایت چالش هایی ایجاد می کند. بهتر است بدون برنامه ریزی برای کارهایی که طی چند روز آینده قرار است انجام دهی به رختخواب نروی.

سخنی برای امروز: همیشه راهی برای انجام بهتر آن وجود دارد، آن راه را پیدا کن – “توماس ادیسون”

آبان

شاید برایت یک روز دیوانه کننده و چالش برانگیز به نظر برسد اما احتمالا هنگام غروب آفتاب همه چیز آرامش بیشتری پیدا می کند. شبی پر از لطافت در انتظارت است که بهتر است آن را با خانواده ات بگذرانی.

اگر برای انجام کاری خاص نیاز به نظم و انضباط ویژه ای داری برای آن تا شب صبر کن. در این صورت همه چیز راحت تر پیش خواهد رفت.

سخنی برای امروز: هدفت را بالای علامت در نظر بگیر تا به علامت ضربه بزنی – “رالف والدو امرسون”

آذر

در ابتدای روز روی ابرها سیر می کنی و اوضاع خوب پیش می رود اما با فرا رسیدن عصر ممکن است همه چیزی کمی سنگین به نظر برسد. احتمالا اطرافیان تا آن زمان از پر حرفی های تو خسته شده اند، پس بهتر است به آن ها کمی استراحت بدهی!

فرصت خوبی است که برای روزهای آینده برنامه ریزی کنی. همچنین ممکن است در مورد احساساتی که نسبت به عشقت داری به یقین رسیده باشی و بخواهی رابطه تان را به مرحله جدید ببری.

سخنی برای امروز: کارهای کوچک انجام شده بهتر از کارهای بزرگی است که تنها برایشان برنامه ریزی شده است – “پیتر مارشال”

دی

در طول روز بیشتر دراز بکش و سعی کن از پر حرفی و پراکنده کردن شایعات بی مورد اجتناب کنی. بعد از غروب آفتاب می توانی با خیال راحت نظراتت را بیان کنی.

امروز نوعی هوشیاری توام با احساس محدودیت در وجودت داری که به تو این حس را می دهد که هرگز نمی توانی از وضعیت فعلی خود خارج شوی. گرفتار این دیدگاه منفی نشو.

سخنی برای امروز: من نه سن، نه خستگی و نه شکست را می شناسم – “رز کندی”

بهمن

اجازه بده طبیعت شوخ طبعت امروز کمی جولان دهد و سرگرم شود. در طول روز احتمالا در درونت آشفتگی هایی ایجاد می شود و به دلیل نوعی حس محدود کننده نمی توانی احساسات واقعی ات را بیان کنی.

بیشتر به درون خودت توجه کن و خواهی دید که می توانی بدون نیاز به اثبات چیزی، اعتماد به نفس خود را در سطح بالایی حفظ کنی.

سخنی برای امروز: آیا می خواهی بدانی چه کسی هستی؟ نپرس! عمل کن، عمل تو تو را تعریف می کند – “توماس جفرسون”

اسفند

ممکن است ابتدای روز افکاری پراکنده و پریشان داشته باشی اما به مرور آرامش بیشتری را تجربه خواهی کرد. احساساتت ثبات پیدا کرده و برای تکمیل امور روزانه ات نظم بیشتری خواهی داشت.

بهتر است برای روزهای آینده برنامه ریزی کرده و در مورد آن چه می توانی انجام دهی عمل گراتر باشی. سنگ بزرگ نشانه نزدن است، این را به خاطر بسپار.

سخنی برای امروز: هدف در واقع رویایی با یک ضرب الاجل است – “ناپلئون هیل”

منبع : طالع بینی روزانه امروز