فروش زالوی طبی سبز

فروش زالوی طبی سبز

زالو ها انواع مختلفی در بازار دارند . به دلیل کمبود زالو های طبی در بازار شاهد افزایش قیمت زالوی طبی به بالاترین حد خود هستیم. برای استعلام بهترین قیمت روز زالوی طبی می توانید از مراکزی که خرید و فروش زالوی طبی را به صورت عمده انجام می دهند کمک بگیرید.

درمان برخی بیماری ها با استفاده از زالوی طبی قدمتی چندین ساله دارد و از نمونه های آن میتوان به اشاره این مورد توسط ابن سینا در کتاب قانون پرداخت.

استفاده ناصحیح و عدم اطلاع از خواص زالوی طبی باعث شده به مرور زمان استفاده از آن کمرنگ شود که این خواص به طور کامل در سایت آراد برندینگ شرح داده شده است. هر چند که در سالیان با تحقیقات و آزمایشهای جدید و استناد به نوشته ها و مدارک موجود از گذشته و بررسی هایی که در دانشگاه های آمریکا و اروپا انجام شد مجدد استقبال از زالو درمانی جهت درمان بسیاری از بیماری ها رو به افزایش گذاشته است.

گونه های بسیار متعددی از انواع زالو ها در طبیعت یافت میشود که تغذیه ۵۰ نوع آنها از طریق خون پستانداران می باشد و از این۵۰ نوع تعداد اندکی در مصارف پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند

سه نوع زالو به نام های هیرودو مدیسینالیس، هیرودو اورینتالیس و هیرودو وربانا بیشترین کاربرد را در پزشکی دارند و در ایران بیشتر از نوع هیرودو مدیسینالیس استفاده می شود.

زالوی طبی به خاطر وجود آنزیم های موجود در بزاق آنها است که از فواید درمانی فوق‌العاده‌ای برخوردار می باشند در حالی که زالوهای غیر طبی چننین خاصیتی در بزاق خود ندارند و گاها حتی دارای آنزیم های سمی در بزاق خود هستند. به همین دلیل تشخیص زالوی طبی از غیر طبی بسیار در این صنعت می تواند تاثیرگذار باشد.

تشخیص زالوها و پرورش نوع طبی آن از اهمیت ویژه ای در طب سنتی برخوردار است.  استفاده از زالوی سمی به جای زالوی طبی می تواند باعث مسمومیت شود و حتی اگر میزان مسمومیت بیش از اندازه باشد در مواقعی می تواند خطراتی جانی را هم برای استفاده کننده به همراه داشته باشد. به همین دلیل تشخیص انواع زالوهای طبی از نوع سمی آن نیاز به تخصص و مهارت هایی دارد.

زالوی طبی سبز

نکته جلب درباره زالوی طبی این است که در هنگام مکیدن خون آلوده حدود ۱۲۰ نوع آنزیم و هورمون مواد دارویی دیگر را وارد خون می نماید که این مواد دارویی تقریبا ۶۰ بیماری را در بدن انسان درمان می نماید

در قسمت زیرین شکم این جانور خطوط گوناگون که شبیه به پوست ببر نقش بسته و زیبایی عجیبی به این زالو داده است.

درمان امراض با زالوی طبی سبزبرای اولین بار در حدود چهار هزار سال قبل توسط مصریان باستان و حدود پانزده قرن بعد ایرانیان از آن استفاده کردند.

طبق آمارهای به دست آمده مشخص گردیده که اکثر مردم از خواص زالو درمانی را بری بیماریهای پوستی همانند چین و چروک و جوش استفاده می نمایند.

فروش زالو طبی

بسیاری از افراد علی الخصوص خانومهای جوان هستند که از ریزش موی خود رنج می برند زالو ها از آنجایی که در بهبود جریان خون موثر هستند برای این افراد توصیه می شود زیرا بنابر جریان خونی که در بدن گردش مییابد ریزش مو کاهش مییابد زالو درمانییکی از روشهای بسیار آسان و راحت می باشد و همچنین استفاده از آنها هیچگونه عوارضی در پیش نخواهد داشت.

افرادی که دچار کم خونی و فقر آهن هستند و همچنین افراد زیر هجده سال و خانومهای باردار از دسته افرادی می باشند که باید از خواص درمانی زالو ها بهره نبرند.

نوعی از زالوها وجود دارند که سمی می باشند و استفاده از آنها موجب مسمومیت می شود این زالوها دارای سرهای به نسبت بزرگ و رنگ تیره می باشند به طوری که می توان آنها را به راحتی تشخیص داد.

برای تهیه زالو همیشه به سراغ مراکز فروش زالو طبی معتبر بروید زیرا رعایت بهداشت در این محصول فوق العاده مهم است و اگر زالو طبی مولد غیر بهداشتی باشد می تواند به بدن شما آسیبهای زیادی را وارد کند بهترین روش خرید این محصول سفارش آن از سایتهای معتبر است که زالو را با رعایت تمامی استانداردها پرورش میدهند.

مجموعه ما انواع زالو طبی کوچک را با رعایت تمامی نکات بهداشتی پرورش داده و در اختیار عموم قرار می دهد، برای ثبت سفارش و خرید زالو فرم مشاوره ای که در ابتدای صفحه وجود دارد را کامل کنید تا مشاورین ما با شما ارتباط بگیرند و شما را رهنمایی کنند.