فروش عرق گیاهی یونجه

فروش عرق گیاهی یونجه

از جمله رایج ترین خوراکهای دام، کاه و یونجه می باشد که قیمت آن در تهران با موجودی آنها در شهرستانها متفاوت می باشد.

کاه از خوراک اصلی دامها و چهارپایان بوده که علاوه بر آن به دلیل خنک بودن آنها در ساخت خانه های کاه گلی در روستاها نیز استفاده می شود که البته این کاربرد بیشتر مربوط به گذشته بوده و امروزه خیلی کم شاهد آن هستیم.

در حقیقت همانطور که می دانید کاه محصول پوسته و ساقه اطراف گیاهان غلاتی چون برنج و گندم دوروم و جو می باشد که در حین خرمن کوبی از آنها جدا شده و به عنوان محصولات فرعی کشاورزی شناخته می شوند.

یونجه نیز گیاهی از خانواده باقالیان می باشد که در سراسر دنیا به عنوان علوفه به کار می روند و بدین منظور کشت می شوند در حالی که این گیاه پر از خواص دارویی و درمانی بوده و از آن در تهیه برخی از داروها نیز بهره برده می شود ضمن اینکه در سایت آراد برندینگ به طور کامل به مزایا و خواص بی نظیر این محصول پرداخته شده است.

یونجه ها در کاهش خطر ابتلا به سرطان، سلامت قلب و بهبود عملکرد آن، تقویت سیستم گوارشی و بهبود قند خون موثر می باشند و در ادامه مقاله با ما باشید تا بیشتر با این محصولات آشنا شویم.

عرق گیاهی یونجه

یکی از گیاهان دارویی که از خواص و ویژگیهای بسیاری برخوردار است، گیاهاست و به این واسطه عرق یونجه نیز متقاضیان زیادی دارد و یکی از بهترین آنها عرق یونجه خالص از نوع دو آتیشه است که دارای خواص و ویتامینهای زیادی درون آن نهفته است.

عرق یونجه دارای ویتامینهای زیادی از جمله ویتامین A، B، D، E و C است و همچنین موادهای معدنی ای از جمله فسفر، کلسیم، منزیم و پتاسیم را درون خود داراست.

نکته ای که مصرف کنندگان هنگام مصرف داروهای گیاهی از جمله عرق یونجه باید به آن توجه کنند این است که عرق یونجه داری طبعی گرم است و به هنگام مصرف این عرق گیاهی اگر طبعی گرم دارید بهتر است تا از خوردن بیش از حد عرقیجاتهای گیاهی مانند عرق یونجه که طبعی گرم دارند خودداری کنید و این گیاه دارویی را در حد و نسبت مناسبی مصرف کنید تا دچار مشکلات نا متعادلی در ایجاد طبع نشوید

برای استفاده از خواص گیاهان دارویی مانند گیاه یونجه بهتر است تا از عرقیات آن برای مثال عرق گیاهی یونجه که به صورت خالص از  تهیه می شود و تمامی خواص گیاه درون عرقیات آن وجود دارد و به نوعی می توان گفت عرقیات در گیاهان دارویی مانند عصاره عمل می کند.

عرق یونجه تقریبا ترکیب بین عصاره گیاه یونجه و مایعات معدنی از جمله آب است که طرز تهیه عرق یونجه به این صورت است که ابتدا گیاه را در آب می جوشانند و بخار ناشی از جوشاندن گیاه یونجه را خنک می کنند.

فروش عرق یونجه 

با توجه به بالا رفتن قیمت دلار قبل از خرید و فروش عرق یونجه قیمت روز آن را بدست آورید تا در معاملات خود دچار خسارت نشوید.

املاح و ویتامینهای موجود در این گیاه به ویژه ویتامین C در تقویت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از بروز بیماری های میکروبی و عفونتی موثر می باشد.

در حال حاضر با توجه به سبک غلط زندگی و عادتهای غذایی ناسالم کم خونی در بین اکثر افراد جامعه وجود دارد، مصرف و فروش عرق یونجه به دلیل داشتن ویتامین B و آهن در افزایش سطح گلبولهای قرمز و خون سازی بدن نقش موثری دارد.

به همین دلیل مصرف کنترل شده ی آن برای بانوان و زنان باردار تا حد زیادی در کاهش علائم ناشی از کم خونی مانند سردرد مفید می باشد.

افزایش غیر طبیعی میزان هموگلوبین در بدن منجر به غلظت خون می شود، مصرف عرق یونجه دو آتیشه برای کاهش غلظت خون موثر می باشد، به جز یونجه محصولات گیاهی دیگری مثل سیاه دانه، انار، زرشک و شبدر نیز برای بهبود این وضعیت در بدن تاثیرگذار است.

مصرف بیش از اندازه یونجه منجر به عدم جذب ویتامین E در بدن می باشد و نبود این ویتامین بر سلامت پوست و مو اثر منفی می گذارد، کسانی که از داروهای شیمیایی برای کنترل قند استفاده می کنند بهتر است از قبل از مصرف با دکتر خود مشورت کنند.