فروش چراغ قوه پلیسی شوکردار

فروش چراغ قوه پلیسی شوکردار

یکی از ابزار فوق العاده ای که دارای شدت نور و برد بسیار بالایی می باشد و شما تا چند صد متر می توانید محیط اطراف خود را زیر نظر داشته باشید چراغ قوه پلیسی با برد بالا می باشد.شما می توانید با مراجعه به سایت آراد برندینگ انواع چراغ قوه پلیسی را با قیمت عمده تهیه نمایید و برای سفارش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چراغ قوه های پلیسی برای دید بیشتر در شب و مواقعی که می خواهند جسمی را در فاصله چند کیلومتری مشاهده نمایند این نوع قابلیت بسیار بالایی دارد و برخی از آنها شدت نور بالا، کیفیت زوم و قیمت گرانتری دارند که شما می توانید در هر نوع منطقه آب و هوایی از این محصول استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برای باتری آن به وجود بیاید.

نوع دیگر چراغ قوه های پیشانی هستند که بسیار حرفه ای عمل می کنند و شما برای استفاده از آن باید متناسب با موقعیتی که مورد استفاده قرار می گیرد از آن استفاده نمایید.

فروش چراغ قوه پلیسی

چراغ قوه پلیسی در طراحیهای مختلف و مارکهای متفاوت در بازار وجود دارند اما پیدا کردن و خریدن یک چراغ قوه خوب نیازمند دانش است.

چراغ قوه پلیسی دارای دو نوع شارژری و باتری دار است و همچنین این چراغ قوه ها دو مدل زوم شونده و معمولی دارند و قابلیت این را دارند که بر روی سلاحهای گرم نصب شوند، امروزه آمار فروش چراغ قوه پلیسی رو به افزایش است.

چراغهای پلیسییکی دیگر از انواع چراغ قوه ها است که بسیار پر نور و قابل حمل می باشد و بر خلاف اسم آن که چراغ قوه پلیسی است فقط برای ماموران پلیس استفاده نمی شود و این چراغ بهترین انتخاب برای کادر نجات و گروه های طبیعت گرد و کوهنوردها به حساب می آید.

همانطور که گفته شد چراغ قوه پلیسی کاربردهای فراوانی برای کادر نجات باشد به عنوان مثال اگر زلزله ای مانند اتفاق بسیار تلخ متروپل پیش بیاید کادر نجات در زیر آوارهای سنگین و تاریک باید به دنبال اجساد و افراد زنده بگردند و این چراغ قوه ها بسیار در این امر به آنهایاری می رساند.

از مهمترین قابلیتی که این چراغ قوه دارد می توان به این اشاره کرد که این چراغ قوه ها منبع دستی نور بسیار قوی هستند و تا چند صد متر را می توانند روشن کنند و به دلیل مقاومت و استحکام بسیار بالا و قدرت زوم زیاد و همچنین بدنه ضد آب و مقاوم در برابر زنگ زدگی و لامپ وجود لامپ ال ای دی در آن و کیفیت و نور بسیار بالا این چراغ قوه ها بسیار محبوب هستند.

چراغ قوه پلیسی شوکردار

در حال حاضر انواع متعددی از چراغ قوه ها در بازار وجود دارد مانند چراغ قوه معمولی، چراغ قوه پلیسی و نوع معمولی آن برای رفتن به سفر مناسب نمی باشد.

امروزه چراغ قوه پلیسیشوکردار برای دید بیشتر در شب و مواقعی که می خواهند جسمی را در فاصله چند کیلومتری مشاهده نمایند این نوع قابلیت بسیار بالایی دارد و برخی از آنها شدت نور بالا، کیفیت زوم و قیمت گرانتری دارند که شما می توانید در هر نوع منطقه آب و هوایی از این محصول استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برای باتری آن به وجود بیاید.

نوع دیگر چراغ قوه های پیشانی هستند که بسیار حرفه ای عمل می کنند و شما برای استفاده از آن باید متناسب با موقعیتی که مورد استفاده قرار می گیرد از آن استفاده نمایید که این نوع چراغ قوه دارای یک نوع بندکشی در روی پیشانی و روی سر قرار می گیرد و مناسب برای ورزشهای هیجان انگیز، غار نوردی و کوهنوردی می باشد و حتی می توان برای روشنایی چادر از آن استفاده زیادی کرد.

البته باید توجه داشته باشید برای خرید چراغ قوه شما باید نکاتی را مانند نوع باتری، قیمت و شدت نور را دقت کنید.

اگر متوجه شدید که چراغ قوه شما روشن نمی شود و نور ضعیفی دارد باید ابتدا نگاهی به باتری آن بیندازید و حتی پورت آن را بررسی کنیدیا به احتمال زیاد شارژ آن تمام شده است.

این نوع چراغ قوه ها به دو دسته چراغ قوه های پلیسی باطری خور و چراغ قوه های پلیسی شارژی تقسیم می‌شوند که در چراغهای باتری دار از باتری لیتیومی استفاده می شود و در هنگام استفاده از آنها توجه داشته باشید چون نوردهی بسیار بالایی دارند از تاباندن نور مستقیم آن به چشمها خودداری کنید زیرا باعث آسیب جدی می شود.