فقط 20 قدم تا موفقیت فاصله دارید

فقط 20 قدم تا موفقیت فاصله دارید

گاهی تصور می شود که فقط افراد باهوش و با استعداد هستند که می توانند در زندگی خود انسان های موفقی باشند. در واقع باید گفت اینطور نیست و عوامل زیادی وجود دارند که می توانند بیش از عامل هوش و استعداد موثر بوده و فرد را در مسیر موفقیت سوق دهند.

صندلی سنتی

در گذشته زمانی که می خواستند خانه خود را بسازند از چوب روسی برای سقف و صندلی سنتی استفاده می کردند و این مدل بیشتر در روستاها مشاهده می شد.

 البته ساخت این خانه ها متوقف نشده است و همچنان بسیاری از افراد برای ساخت کلبه های کوچک مخصوصا در شمال کشور از این نوع چوبها در ساخت سقف بهره می برند.

ادویه ترشی مخلوط

آیا قصد دارید در منزل و بصورت خانگی ترشی مخلوط درست کنید؟ اگر چنین است پس ابتدا لازم است ترکیبات ادویه ترشی مخلوط خود را بدانید که ریختن این ادویه ها با هم بسیار ساده است و این مقدار با توجه به حجم ترشی که درست می کنید، متفاوت می باشد.

مانکن پلاستیکی

در فروشگاه ها و مغازه های پوشاک که انواع لباس بچگانه را عرضه می کنند انواع مانکن پلاستیکی لباس بچگانه فلزی استفاده می شود که اندازه های آنها کوچک است و طراحیهای زیباتری دارد تا از با استفاده از آن فروشندگان بتوانند توجه کودکان را جلب کنند.