فوتبالی ارائه دادیم که در شأن فولاد خوزستان بود

فوتبالی ارائه دادیم که در شأن فولاد خوزستان بود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آل نعمه یکشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی تیمش با تیم هوادار، اظهار کرد: ما بازی را ارائه دادیم که ۲ نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول بسیار بد بودیم و بازیکنانمان کمی گیج می‌زدند و آنچه آقای ویسی از آنها خواسته بود را به نحو احسن انجام ندادند.

وی افزود: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که بین دو نیمه انجام شد، دیدید که فولاد بر بازی مسلط بود. بازی که می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل برنده آن باشیم اما با نتیجه تساوی به پایان رسید. امشب فوتبالی را ارائه دادیم که در شأن باشگاه فولاد و مردم خوزستان بود ولی نتیجه باب دل ما نبود.

مربی فولاد گفت: می‌دانستیم با یک تیم بسیار خوب بازی داریم که در خط حمله آن نفرات بسیار خوب و با کیفیتی وجود دارد. در لحظات آخر دچار بی تمرکزی شدیم. البته اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم و بازیکن ما آن کار را انجام نمی‌داد، قطعاً برنده این بازی بودیم.

وی بیان کرد: قطعاً به بازیکن جوان بازی دادن تبعات دارد، البته با توجه به اینکه در جدول در شرایط خوبی نیستیم بازیکنان جوانمان هم این درک را از شرایط تیم دارند. قطعاً ما هم نیاز به روانشناس داریم ولی مربی با تجربه‌ای داریم که ۱۷،۱۸ سال است در فوتبال ایران مربیگری می‌کند و می‌داند با جوان‌ها چگونه صحبت و از آنها استفاده کند.