فولاد سیرجان با تمام ملی پوشان هم روی سکوی جهانی نمی‌رفت

فولاد سیرجان با تمام ملی پوشان هم روی سکوی جهانی نمی‌رفت

احسن الله شیرکوند در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره حضور تیم فولاد سیرجان در جام باشگاه های جهان گفت: حضور سیرجان در مسابقات یک تصمیم مدیریتی است. والیبال ما در چند سال گذشته با هر تیمی که در مسابقات شرکت کرد، دو شکست یا دو شکست و یک پیروزی کسب کرد. باشگاه سیرجان خودش را نکوهش نکند.

کارشناس والیبال ادامه داد: به تیم سیرجان تبریک و خسته نباشید می گویم. سعید رضایی مربی با دانشی است که سختی و ریاضت زیادی را در والیبال کشیده است. نباید دنبال مقصر باشیم. به عنوان یکی از باتجربه ترین افراد در جام باشگاه های جهان که چهار دوره در این مسابقات حضور داشتم می گویم حتی اگر تمام ملی پوشان عازم هم می شدند باز هم تیم ما روی سکو نمی رفت. این یک تورنمنت بود که تمام شد و شاید عدم حضور تیم سیرجان در این مسابقات، به دلیل بحث تعهدات می توانست به والیبال ملی و فدراسیون آسیب بزند.

شیرکوند درباره عدم مدیریت در سازمان لیگ، تصریح کرد: متأسفانه در سازمان لیگ آن طور که باید مدیریت خوبی وجود ندارد. در ابتدای سال مدیران باشگاه های حاضر در جلسه خیلی مطلع نبودند و در نتیجه امروز اتفاقاتی رخ می دهد که به ضرر والیبال است. باید اساسنامه محکم و پایبندی داشته باشیم و براساس آن عمل کرد نه اینکه زمانی که منافع یک شخص یا یک باشگاه به خطر می افتد، اعتراض ها مطرح شود. متأسفانه گاهی افراد به دلیل مخالفت با شخصی با پیشنهادات مخالفت می کند. این به هم ریختگی های والیبال نتیجه تعداد زیاد تیم ها و افزایش فشار مسابقات است.

وی افزود: نمی دانم چه اصراری است که لیگ باید کوتاه مدت برگزار شود و اردوهای تیم ملی را بلندمدت می کند. در نتیجه فشار روی بازیکنان زیاد و مصدومان افزایش می یابد.

منبع : مهر