فیلر زیر چشم چیست؟ (عکس + قیمت 1402 + مزایا )

فیلر زیر چشم چیست؟ (عکس + قیمت 1402 + مزایا )

اگر به دنبال راه حلی برای روشن‌تر کردن سیاهی زیر چشم خود هستید، تزریق فیلر زیر چشم یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. فیلر زیر چشم، برای روشن کردن و از بین بردن تیرگی زیر چشم استفاده می‌شود.

فیلرها از موادی مانند اسید هیالورونیک تشکیل شده‌اند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن انسان یافت می‌شود و می‌تواند آب را درون پوست نگه دارد.

با تزریق فیلر زیر چشم، حجم این منطقه افزایش می‌یابد و پوست از داخل پر شده و به طور موقت چین و چروک‌ها و گودی زیر چشم را کاهش می‌دهد.

روش تزریق فیلر زیر چشم توسط یک پزشک تخصصی زیبایی صورت انجام می‌شود. قبل از انجام این روش، پزشک به طور دقیق با شما مشورت می‌کند و نحوه عملکرد و نتایج ممکن را توضیح می‌دهد.

در ادامه این مطلب از سیمارو با بهترین فیلرهای زیر چشم و قیمت آن‌‌ها آشنا خواهیم شد.

بهترین مارک فیلر زیر چشم

  • فیلر زیر چشم ژویدرم

فیلر زیر چشم ژوویدرم یکی از انواع فیلرها است که به‌طور موثر و واضحی گودی و سیاهی زیر چشم را از بین می‌برد.

ژویدرم برای کسانی که فرو رفتگی عمیقی در زیر چشم خود دارند گزینه‌ای عالی است زیرا غلظت اسید هیالورونیک در آن بیشتر است.

مدت ماندگاری ژوویدرم معمولا بین نه ماه تا یک سال است اما ممکن است نتایج در هر بیماری متفاوت باشد. به طور کل می‌توان ژویدرم را به عنوان بهترین فیلر زیر چشم نام برد.

  • فیلر زیر چشم استایلج

فیلر Stylage ساخت کشور فرانسه است و از سال ۲۰۰۷ وارد بازار شده است و اکنون توسط پزشکان زیبایی در ۸۰ کشور مختلف در سراسر جهان استفاده می شود.

 فیلر استایلج از اسید هیالورونیک ساخته شده است، این ماده  در خود بدن نیز وجود دارد که آبرسانی و حجم دهی به پوست می دهد. مدت ماندگاری این فیلر بین ۹ ماه تا یک سال است.

  • فیلر زیر چشم بلوترو

بلوترو یک فیلر زیر چشم سبک است که به طور کلی به لایه بالایی پوست تزریق می شود. این امر آن را به انتخاب بهتری نسبت به سایر فیلرهای پوستی برای صاف کردن خطوط ریز و افزایش حجم در نقاط ظریف و نازک پوست مانند دور چشم تبدیل می کند.

  • فیلر زیر چشم رستیلن

یک فیلر تزریقی اسید هیالورونیک است که چروک‌های ناشی از کمبود حجم در ناحیه زیر چشم را کاهش می دهد.

رستیلن داراری تاییدیه سازمان غذا و داروی آمکریکا است. این محصول یک گزینه مناسب برای درمان گودی زیر چشم بدون نیاز به روش‌های تهاجمی است و می‌توان گفت که اثرات درمانی مشابه با ژوویدرم دارد و با پر کردن گودی زیر چشم ظاهری شاداب به شما می‌دهد.

  • فیلر زیر چشم پرفکتا

فیلر زیر چشم پرفکتا که محصولی از کشور فرانسه است که جهت رفع چین و چروک‌های سطحی پوست استفاده می‌شود. میزان حساسیت به این ژل بسیار پایین است و همین موضوع پرفکتا را به گزینه‌ای عالی برای افراد حساس تبدیل کرده است.

این محصول به عنوان یکی از بهترین ژل‌ها مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته است و هیچگونه منشا حیوانی ندارد. همین موضوع یکی از ویژگی‌های مثبت فیلر پرفکتا است. میزان ماندگاری این ژل بین ۶ تا ۱۱ ماه است.

  • فیلر زیر چشم رووفیل

یکی از انواع بهترین فیلر زیر چشم، فیلر رووفیل است. این محصول ساخت کشور کره دارای غلظت بالایی از اسید هیالورونیک است که باعث حجم دهی و صافی پوست می‌شود و مدت ماندگاری آن تقریبا ۱۰ الی ۱۲ ماه است.

در این محصول علاوه بر هیالورونیک اسید، از پپتید بیومیمتیک نیز استفاده شده که این ترکیب این دو در کنار هم سبب ماندگاری بیشتر این فیلر می‌شود.

  • فیلر زیر چشم فیورج

ژل فیورج برندی ایرانی است که با تاییدیه وزات بهداشت وارد بازار شده است. این ژل انواع مختلفی دارد که از بین آن‌ها مدل S ژل فیورج (حاوی هیالورونیک اسید ۱۶ میلی گرم)، برای اطراف چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدت ماندگاری فیلر زیرچشم فیورج بین ۱۰ تا ۱۲ ماه است.

فیلر زیر چشم نورامیس

فیلر زیر چشم نورامیس، محصولی ایمن از شرکت مدیتاکس کره جنوبی است که حاوی هیالورونیک اسید است. اسید هیالورونیک آب را در پوست جذب می‌کند و از این رو پوست به طرز قابل توجهی جوانتر و درخشان تر به نظر می‌رسد.

ژل نورامیس حاوی لیدوکائین است که جهت کم کردن درد در هنگام تزریق بسیار موثر خواهد بود.

این فیلر برای از بین بردن خطوط سطحی به کار برده می‌شود، تاثیر فوری دارد، مدت زمان ماندگاری آن به ۶ تا ۱۲ ماه می‌رسد.

فیلر زیر چشم نورامیس دارای تاییدیه FDA آمریکا و همینطور مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، بنابراین از نظر ایمنی و استاندارد کاملا تایید شده است.

این بسته شامل ژل با غلظت ۲۰ میلی‌گرم در میلی‌لیتر و همچنین دو سوزن برای تزریق زیر پوستی (زیر چشم) است.

فیلر زیر چشم آلیاکسین

آلیاکسین (Aliaxin) یک برند فیلر دارویی است و محصولی مشترک از ایتالیا و سوئیس است. آلیاکسین معمولاً برای درمان‌های زیبایی مختلف، از جمله جوانسازی زیر چشم استفاده می‌شود.

این فیلر با اسید هیالورونیک فرموله شده است، که یک ماده طبیعی در بدن است که به نرم کردن و پر کردن پوست کمک می‌کند.

فیلر زیر چشم آلیاکسین به طور خاص برای مشکلاتی مانند خطوط اشک، حلقه‌های تیره، سیاهی زیر چشم، کمبود حجم و خطوط ریز زیر چشم طراحی شده است.

هدف آن بازگرداندن حجم و بهبود ظاهر کلی ناحیه زیر چشم است. در ساخت این محصول، به ایمنی و کیفیت آن توجه بسیاری شده، بنابراین یکی از ایمن‌ترین فیلرهای موجود در بازار، آلیاکسین است.

قیمت فیلر زیر چشم در سال ۱۴۰۲

هزینه فیلر زیر چشم به عواملی از جمله برند و نوع فیلر، تجربه و مهارت پزشک، میزان فیلر تزریق شده و تعداد جلسات بستگی دارد. با این حال، لیستی از قیمت‌های فیلر زیر چشم در تهران برای شما تهیه کرده‌ایم.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درمورد قیمت‌ فیلر زیر چشم در سال ۱۴۰۲ به این صفحه مراجعه کنید.

قیمت فیلر زیر چشمکشور سازندهبرند فیلر
۴.۰۰۰.۰۰۰کشور فرانسهفیلر پرفکتا
۸.۵۵۰.۰۰۰کشور فرانسهفیلر استایلج
۳.۵۰۰.۰۰۰کشور کرهفیلر رووفیل
۳.۸۰۰.۰۰۰کشور کرهفیلر نورامیس
۴.۵۰۰.۰۰۰کشور سوئیسفیلر آلیاکسین

نتیجه گیری

به طور کلی، تزریق فیلر زیر چشم، یک روش محبوب و مؤثر برای رفع مشکلات مربوط به پف و تیرگی زیر چشم است. فیلر زیر چشم می‌تواند حالت چشم را بهبود داده و به پر کردن چین و چروک‌های صورت و اصلاح بافت و جای اسکار کمک کند.

لازم به ذکر است قبل از تصمیم به انجام این روش، مهم است با پزشک مشورت کرده تا موارد مناسب برای شما را مشخص کند.

با توجه به اینکه قیمت فیلر زیر چشم ممکن است متغیر باشد، توصیه می‌شود برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و قیمت‌های فعلی، با مرکز زیبایی سیمارو تماس بگیرید و اطلاعات کامل درباره هزینه‌ها دریافت کنید.