قابلیت App Multiplier چیست و چه امکانی را در اختیار کاربر می‌گذارد؟

قابلیت App Multiplier چیست و چه امکانی را در اختیار کاربر می‌گذارد؟

App Multiplier یکی از برنامه‌های کاربردی هوآوی است. این برنامه به هوآوی کمک می‌کند تا بتواند موانع موجود در برنامه‌های اندروید را از بین ببرد و در نهایت منجر به توسعه یک اکوسیستم جدید با محوریت نیازمندی‌های کاربران شود.

App Multiplier چیست؟
App Multiplier را باید یک قابلیت تقسیم صفحه نمایش درون برنامه‌ای هوآوی دانست که با حالت تقسیم صفحه استاندارد ارائه شده توسط اندروید، تفاوت زیادی دارد. این برنامه امکان نمایش دو پنجره از یک برنامه به صورت هم‌زمان و در کنار یکدیگر را فراهم می‌کند. این قابلیت موجب تغییر اساسی در تجربه کاری کاربران تبلت‌های اندروید خواهد شد.

حالت پرتره در سمت چپ نشان می‌دهد که چگونه گوشی‌های همراه به علت محدودیت در سایز نمایشگر، فقط یک برنامه را به صورت همزمان نمایش خواهند داد و App Multiplier در سمت راست نشان می‌دهد که چگونه امکان نمایش دو برنامه به صورت همزمان در تبلت‌ها و گوشی‌های انعطاف‌پذیر، امکان‌پذیر خواهد بود.

قابلیت App Multiplier چیست و چه امکانی را در اختیار کاربر می‌گذارد؟

هوآوی از قابلیت تقسیم صفحه اصلی در ژوئن سال ۲۰۱۹ میلادی رونمایی کرد و کنار آن هم قابلیت تقسیم صفحه چند منظوره درون برنامه‌ای را برای شبکه‌های اجتماعی همانند WeChat ایجاد کرد. انتظار می‌رود که برنامه App Multiplier بتواند به زودی قابلیت تقسیم صفحه نمایش پیشرفته را برای برنامه‌های اداری و برنامه‌های مربوط به ویرایش اسناد هم فراهم کند و به این ترتیب، قلمرو جدیدی از عملکرد‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.

روش استفاده از App Multiplier برای توسعه‌دهندگان
هوآوی تمام تلاش خود را برای ساده‌سازی فرایند ادغام توسعه‌دهندگان انجام داده است و توسعه‌دهندگان می‌توانند از پیکربندی پیش‌فرض ارائه‌شده توسط هوآوی استفاده کنند.

جهت اجرای App Multiplier، باید حالت تقسیم صفحه پنجره دوتایی را در برنامه پیکربندی کرد. شما می‌توانید با مراجعه به پروتکل EasyGo Huawei در راهنمای توسعه، حالت تقسیم صفحه را انتخاب کنید. در صورتی که تنظیمات انعطاف‌پذیری را ترجیح می‌دهید، می‌توانید حالت تقسیم صفحه یا حالت تمام صفحه را در صورت لزوم انتخاب کنید.

تاکنون از App Multiplier در بیشتر از ۱۵۰ برنامه استفاده شده و توسعه‌دهندگان می‌توانند از این قابلیت برای بهینه‌سازی تجربه کاربران در دستگاه‌های مجهز به نمایشگر بزرگ، آن هم با حداقل هزینه استفاده کنند.