قالیشویی خوب در تهران کدام است؟

قالیشویی خوب در تهران کدام است؟

قالی، قالیچه یا فرش یکی از اجزای اساسی منزل یا محل کار محسوب می‌شود که تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی دارد. در واقع قالی‌ها در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها جلوه زیبایی به محیط مورد نظر شما می‌بخشند. اما از آن‌جایی که قیمت فرش باکیفیت روز به روز در حال افزایش است برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش طول عمر فرش لازم است به صورت صحیح و اصولی از آن نگهداری کنید تا شاهد طول عمر و دوام بالای آن باشید. در چنین شرایطی استفاده از خدمات بهترین قالیشویی در تهران می‌تواند به شما کمک کند تا دوام و زیبایی فرش‌های خود را برای سالیان طولانی‌تری تضمین کنید. البته لازم است عنوان کنیم با توجه به اینکه امروزه زندگی‌های شهری و آپارتمانی نسبت به گذشته افزایش یافته است و کمبود وقت منجر گردیده تا افراد نتوانند شستشوی فرش‌های خود را انجام دهند، در نتیجه استفاده از خدمات قالیشویی می‌تواند یک راه حل کاربردی و مفید باشد تا علاوه بر صرفه‌جویی در وقت شست و شوی فرش‌های خود را به صورت تخصصی و حرفه‌ای انجام دهید.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی بهترین قالیشویی تهران آشنا کنیم و نمونه‌هایی از قالیشویی خوب در محله‌های نیاوران و سعادت آباد را به شما عزیزان معرفی نماییم.

ویژگی‌های بهترین قالیشویی تهران

شاید تاکنون برای‌تان پیش آمده باشد که به دنبال جستجو برای یافتن بهترین قالیشویی تهران سایت‌های زیادی را زیر و رو کرده باشید یا از آشنایان و دوستان خود در این زمینه راهنمایی خواسته باشید. ما در این بخش از مقاله ویژگی‌های بهترین قالیشویی تهران یا قالیشویی در قم را برای شما عزیزان عنوان می‌کنیم تا با توجه به آن‌ها یک مرکز معتبر را برای شست و شو یا روفوی فرش‌های خود انتخاب کنید.

  • بهترین قالیشویی تهران بایستی خدمات مربوط به حمل و انتقال فرش را برای مشتریان خود ارائه دهد. این مجموعه بایستی کلیه مشکلات مربوط به آلودگی فرش مثل وجود لکه‌ها را بررسی نماید و آن‌ها را محو کند.
  • خوش قول بودن نیز یکی از ویژگی‌های بهترین قالیشویی تهران است. یعنی این مجموعه باید بتواند در زمان تعیین شده سفارش شما را انجام دهد و به اتمام برساند.
  • چنانچه مشکلی برای فرش‌های شما در فرایند شستشو و حمل و نقل پیش بیاید قالیشویی باید نسبت به این امر مسئولیت پذیر باشد.
  • بهترین قالیشویی تهران باید بتواند علاوه بر ارائه کیفیت مناسب تعرفه‌های منصفانه‌ای را برای مشتریان خود در نظر بگیرد.
  • کلیه کارکنان قالیشویی باید آموزش دیده و حرفه‌ای باشند تا فرایند شستشوی فرش‌ها و حمل آن‌ها با نهایت دقت و کیفیت انجام گیرد.
  • پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تجهیزات مدرن و به روز در حرفه‌های مختلف باعث می‌شود تا ارائه خدمات به صورت حرفه‌ای‌تر و با کیفیت‌تر صورت گیرد. بهترین قالیشویی تهران نیز باید برای شستن انواع فرش‌ها، موکت، قالیچه و … از تجهیزات به روز استفاده نماید تا رضایت حداکثری مشتری را جلب کند.

قالیشویی های خوب در تهران

ما در این بخش چند نمونه از بهترین قالیشویی تهران را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا با حرفه‌ای‌ترین‌ها و با سابقه‌ترین قالیشویی‌های تهران آشنا شوید و بتوانید از خدمات ارزنده آن‌ها استفاده نمایید.

قالیشویی بانو علاوه بر ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ای، تعرفه‌های مناسبی برای مشتریان خود در نظر گرفته است. همچنین این مجموعه از تجهیزات مدرن و پیشرفته و کادر اجرایی حرفه‌ای استفاده می‌کند. اعتبار قالیشویی بانو به این دلیل است که این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که سفارش‌های آن‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون کوچک‌ترین نقص و مشکلی به دست‌شان خواهد رسید. لازم است عنوان کنیم که قالیشویی بانو در تهران علاوه بر ارائه خدمات مربوط به شستشوی فرش اعم از دست بافت، ماشینی و تابلو فرش شستشوی مبل، موکت و پرده را نیز انجام می‌دهد.

قالیشویی بانو شست و شوی فرش، مبل، موکت و پرده را در کلیه ۲۲ منطقه تهران تحت پوشش قرار داده است. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت خدمات از این مجموعه از طریق تماس تلفنی یا پر کردن فرم مربوطه در سایت قالیشویی بانو اقدام نمایید.

شماره تماس:

۰۲۱۱۴۴۳

یکی دیگر از قالیشویی‌های معتبر تهران که در منطقه اقدسیه واقع شده قالیشویی شیبانی است. از جمله ویژگی‌های مثبت این مجموعه ارائه تعرفه‌های منصفانه با توجه به نرخ مصوب اتحادیه قالیشویان است. همچنین شما عزیزان می‌توانید پیش از درخواست اعزام نیرو و استفاده از خدمات این قالیشویی تعرفه‌های خدمات آن را در سایت مشاهده کنید. لازم است عنوان کنیم که کلیه ساکنین مناطق ۲۲گانه تهران می‌توانند از خدمات قالیشویی شیبانی استفاده نمایند.

شماره تماس شعبه مرکزی:

۰۲۱۲۲۴۵۶۵۶۵

در معرفی لیست بهترین قالیشویی تهران اگر به دنبال یک قالیشویی با تجربه هستید که در کنار تجربه سرعت و کیفیت را نیز در ارائه خدمات به مشتریان خود در نظر بگیرد ما به شما عزیزان قالیشویی ادیب را پیشنهاد می‌کنیم. این قالیشویی بیش از ۶ دهه تجربه کاری دارد که این امر نشان دهنده کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان از خدمات این مجموعه است.

شماره شعبه‌های قالیشویی ادیب

شمال تهران:

۲۶۱۱۷۰۰۰

۲۶۱۱۸۰۰۰

۲۲۸۰۰۰۷

۸۸۳۶۳۷۳۷

۸۸۳۶۵۲۵۲

۸۸۰۹۵۲۵۲

شرق و جنوب تهران:

۴۷۰۴

مرکز تهران:

۸۸۰۹۵۲۵۲

۸۸۳۶۳۷۳۷

غرب تهران:

۴۴۲۲۷۸۲۶

۴۴۲۲۷۸۵۶

۴۴۲۲۷۸۲۶

۴۷۰۴

سراسر لواسانات و اوشان و فشم:

۲۶۵۴۶۲۹۳

۲۶۵۴۶۳۱۳

۲۶۵۴۶۴۷۵

سراسر شهریار اندیشه، شهرک وائین، شهرک صدف و …:

۶۵۲۷۰۱۱۹

۶۵۲۷۰۱۲۰

۶۵۲۶۹۶۳۶

قالیشویی ایرانیان با دو دهه تجربه نیز به عنوان یکی از بهترین قالیشویی‌های تهران شناخته می‌شود. این مجموعه با استفاده از تجهیزات پیشرفته و کادر حرفه‌ای تمام تلاش خود را می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات فرش شما از جمله آلودگی، مرمت یا ترمیم را برطرف نماید. به این ترتیب مطمئن باشید که به هیچ وجه از اعتماد به این مجموعه پشیمان نخواهید شد و کیفیت لازم را در استفاده از خدمات این مجموعه تجربه خواهید کرد.

راه‌های ارتباطی:

۰۲۱۵۶۳۵۴۵۲۲

۰۲۱۵۶۵۵۴۷۰۰

قالیشویی خوب در نیاوران تهران کدام است؟

قالیشویی سیاوش یکی از بهترین قالیشویی تهران در کلیه مناطق ۲۲گانه تهران به ویژه نیاوران، تجریش و الهیه است. ارائه خدمات قالیشویی سیاوش علاوه بر اینکه از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار است این امکان را برای شما عزیزان فراهم می‌کند که خدمات مبل‌شویی را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید. همچنین این مجموعه در شستشوی فرش، تابلو فرش، مبل و … از شوینده‌های استاندارد با کیفیت و پرسنل دوره دیده استفاده می‌کند. علاوه بر کلیه این موارد قالیشویی سیاوش در نیاوران امکان پرداخت درب منزل را نیز برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است. شما عزیزان می‌توانید برای برقراری ارتباط با این مجموعه و درخواست خدمات از طریق تماس تلفنی، واتساپ یا سایت قالیشویی سیاوش اقدام‌ کنید.

شماره تماس:

۰۲۱۲۲۷۱۷۸۷۸

در ادامه معرفی لیست قالیشویی در نیاوران می‌توان از قالیشویی و رفوگری فرهی نام برد. در این مجموعه علاوه بر شستشوی فرش، خدمات مربوط به رفوگری آن نیز انجام می‌گیرد. در نتیجه چنانچه فرش‌های شما احتیاج به ترمیم و شستشو به طور همزمان داشته باشند می‌توانید با استفاده از خدمات این مجموعه در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی به عمل آورید.

یکی از نقاط قوت قالیشویی فرهی در نیاوران این است که ارائه خدمات این قالیشویی در تمامی روزهای هفته حتی در تعطیلات نیز انجام می‌گیرد.

تلفن تماس:

۰۲۱-۷۷۳۵۵۸۱۸

قالیشویی های خوب در سعادت آباد تهران کدام است؟

در معرفی بهترین قالیشویی تهران در سعادت آباد می‌توانیم قالیشویی توحید با ۳۳ سال سابقه درخشان در زمینه شست و شوی فرش را به شما عزیزان معرفی کنیم. از جمله ویژگی‌ها و مزایای خدمات قالیشویی توحید شستشوی فرش بدون کوچک‌ترین آسیب دیدگی و تغییر رنگ و تحویل فرش در سریع‌ترین زمان ممکن است. همچنین لازم است عنوان کنیم که کلیه فرایند شستشوی فرش در این مجموعه با استفاده از تجهیزات ماشینی انجام می‌شود و هیچگونه دخالت انسانی در شستشوی فرش‌ها صورت نمی‌گیرد. در نهایت نیز برای رفاه حال شما مشتریان عزیز و جلوگیری از اتلاف وقت شما در ترافیک، حمل و انتقال فرش‌ها توسط پرسنل حمل و نقل قالیشویی توحید صورت می‌گیرد.

شماره تماس:

۱۸۶۴

۰۲۱-۲۲۱۱۹۵۹۶

۰۲۱-۲۲۱۱۱۸۶۴

دومین مجموعه‌ای که می‌توانیم در معرفی لیست بهترین قالیشویی تهران در سعادت آباد از آن نام ببریم قالیشویی ابریشم اصل است. از جمله ویژگی‌های این قالیشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فعالیت زیر نظر اتحادیه قالیشویان تهران و عضویت در آن
  • تعیین تعرفه خدمات با توجه به نرخ اتحادیه
  • خوش قولی در ارائه خدمات و ارسال به موقع
  • تضمین حفظ سلامت فرش
  • ارائه تخفیف به اعضای باشگاه مشتری

شماره تماس:

۰۲۱-۲۲۲۲۹۳۳۷