قبل از 30 سالگی به درآمد مورد نظر خود رسیدم

قبل از 30 سالگی به درآمد مورد نظر خود رسیدم

میلیاردر شدن آسان‌ تر از آن چیزی است که قبلاً بوده است، تجربه شخصی من این را می گوید که با انتخاب درست مسیر کسب و کار می توان به ثروت رسید. ایزوگام محصولی است که در این مسیر به من کمک کرد و میلیاردرم کرد.

ایزوگام پلیمری تک لایه

کسب اطلاعات درست و اصولی در امر خرید یک کالای تخصصی یک نکته کاملا لازم و ضروری است و این مورد برای خرید ایزوگام پلیمری تک لایه نیز کاملا صادق می باشد. اگر شما خرید این اجناس را به شکل مستقیم از درب کارخانه انجام دهید، بی شک با هزینه های خیلی معقول تری به نسبت حالت عادی روبرو خواهید شد. فرض کنید که شما برای خرید یک کالا به سراغ واسطه ها بروید، خب در وهله اول طبیعی است که خود این فروشندگان، کالای مربوطه را از کارخانه یا نمایندگیهای خاص تهیه کرده اند و حالا به دنبال کسب سود خود می باشند.

ناگفته نماند که امر قیمت گذاری ایزوگام تک لایه، از مراحل سخت و طاقت فرسایی برخوردار بوده و با عنایت بر این مطلب که امروزه با افزایش سنگین نرخ مواد اولیه و نیروی انسانی مواجه هستیم پس کاملا طبیعی می باشد که این مراحل پیچیده تر شده و شاهد افزایش قیمت این اجناس نیز باشیم.

ایزوگام دولایه دلیجان

در طی چند سال گذشته و با توجه به استقبال زیادی که از انواع ایزوگام در کشور ما صورت گرفته است، برند ایزوگام دو لایه دلیجان نیز دست به تولید محصولاتی بسیار باکیفیت و بادوام زد. که بهره گیری از آنها به جلوگیری صد در صد از نفوذ رطوبت ناشی از بارش برف و باران در ساختمانها کمک می کند و حافظ استحکام بناها و سازه های مختلف است.

از این نوع ایزوگام نه تنها در بام و دیوارهای خانه ها استفاده می شود، بلکه برای عایق سازی حوضها و استخرها، سونا و جکوزی، منابع ذخیره آب، سدها، پلها، زیر گذرها و رو گذرها و غیره نیز به کار می رود. و به دلیل دو لایه بودن درصد عایق سازی خیلی بیشتری را به مصرف کننده ها ارائه می دهد و بهتر می تواند از سازه ها مراقبت کند، چون از دو جداره عایق به هم پیوسته تشکیل شده است و ضخامت آن دو برابر می شود. امروزه اکثر این ایزوگامها به صورت پشت چسبی تولید می شوند و به این ترتیب عملیات اجرا و نصب آنها در محل مورد نظر نیز به راحتی و با سرعت خیلی زیادی انجام می شود.

ایزوگام سرویس بهداشتی

ایزوگام در صنعت ساختمان سازی یکی از پرکاربرد ترین عایق های رطوبتی نانو به شمار می آید که از طریق آن می توان مقاومت ساختمان ها را ضمانت کرد. در حالت کلی یکی از مهم ترین و اساسی ترین ویژگی یک ساختمان که در مقاوت آن نقش مهمی دارد ایزوگام سرویس بهداشتی می باشد. برای استفاده از ویژگی این ایزوگام در مرحله اول انتخاب یک ایزوگام درجه یک و عالی می باشد و سپس نصاب حرفه ای می تواند تضمین کننده مقاومت آن باشد.

 امروزه شرکت ها کارخانه های زیادی دست به تولید ایزوگام گذاشته اند و به همین دلیل تنوع زیادی از این محصول در بازار موجود است و مشتریان حق انتخاب گسترده ای دارند. البته این همه تنوع می تواند موجب سر درگمی مصرف کننده شود. به همین دلیل برای انتخاب ایزوگام استاندارد و خوب باید به ویژگی هایی چون ضخامت مناسب، استاندارد های لازم محصول توجه زیادی انجام دهید.

ایزوگام سرویس بهداشتی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا عدم رعایت نکات مهم در هنگام نصب و خرید بهترین ایزوگام باعث آسیب های جبران ناپذیری می شود.