قرص گین آپ جیست و چند روزه چاق میکنه ؟ بررسی دقیق

قرص گین آپ جیست و چند روزه چاق میکنه ؟ بررسی دقیق

به گزارش مجله اینترنتی و سبک زندگی تازه ترین ها ، اکثر افرادی که دچار لاغری صورت و ضعف های جسمانی هستند برای جبران این کاستی در بدن خود به سراغ مصرف مکمل ها و قرص گین آپ می روند که افزایش حجم را در بدن خود ایجاد کنند. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق سوال قرص گین آپ چیست و چند روزه چاق میکنه ؟ خواهیم پرداخت.

در ادامه این مطلب که برگرفته از مقاله آموزشی قرص گین آپ چند روزه چاق میکند وبسایت علم ورزش می باشد با ما همراه باشید.

قرص گین آپ جیست ؟

در بین جوامع امروزی دارویی گیاهی برای افزایش وزن در تمامی نقاط بدن به نام گین آپ مصرف می شود که به شکل قرص ها و کپسول های عادی می باشد که در داروخانه وجود دارند ! از این رو به آن ها قرص گین آپ می گویند و در فروشگاه های دارو های گیاهی و طب سنتی به فروش می روند.

ترکیبات این دارو شامل موارد زیر می شوند :

  1. پروتئین
  2. کراتین
  3. اسید های آمینه ضروری
  4. ویتامین های A B1 C B12 B6
  5. املاح معدنی که به افزایش وزن کمک می کنند

آیا این مکمل گیاهی باعث افزایش وزن می شود ؟

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که در آشنایی با این مکمل غذایی گیاهی پرسیده می شود این است که آیا قرص گین آپ چاق می کند ؟ آیا تاثیری برای افزایش وزن در نقاطی مانند صورت و شکم دارد ؟

در جواب این سوال باید بگویم که به نوع جنس استفاده شده و البته سازگاری بدن مصرف کننده بستگی دارد و در بدن افراد مختلف عملکر های متفاوتی دارد که بهترین روش برای مصرف آن مراجعه و دریافت مشاوره از پزشک تغذیه می باشد.

نکته :

قرص گین آپ در بیش از ۳۰% مصرف کنندگان در مدت های بیش از ۳۰ روز مصرف منظم تاثیرات مثبت و قابل قبولی به جای گذاشته است اما نباید با مکمل های بدنسازی و وعده های غذایی سرشار از پروتئین و ویتامین جایگزین شود.

قرص گین آپ چند روزه چاق میکنه ؟

هنگام استفاده از این محصول گیاهی کمک غذایی یکی از بزرگ ترین چاش هایی که برای مصرف کنندگان پیش می آید این است که آیا امکان افزایش سرعت روند چاق شدن با این دارو وجود دارد یا خیر ؟ اصلا قرص گین آپ چند روزه چاق میکنه ؟

در پاسخ این سوال نیز باید ذکر کنیم که بستگی به دوز مصرفی دارد که حتما باید زیر نظر فرد متخصص به اصول مصرف دارو های طب سنتی و گیاهی باشد که متناسب با چربی های آنباشه در بدن شما مقدار آن کم یا زیاد شود.

(( اما به طور عادی میتوان گفت که برای مشاهده دقیق نتیجه صمرف این قرص گیاهی باید مابین ۳۰ تا ۶۰ روز روند استفاده را انجام داده و سپس با کمک ترازو ها وزن بدن خود را بررسی کنید. ))

قرص گین آپ را چطور استفاده کنیم ؟

برای بهبود روند جذب و اثر گذاری در افزایش وزن این مکمل غذایی باید روش استفاده زیر را انجام داده و البته وعده های غذایی خود را نیز بیش از پیش کنید که مواد لازم حجم گیری به بدن شما برسد.

روش مصرف قرص گین آپ به این صورت می باشد ؛

  • در وعده های قبل از نهار و قبل از شام مصرف شود.
  • هر وعده یک عدد قرص را به همراه یک لیوان آب یا آبمیوه مصرف کنید.
  • برای جذب یشتر بهتر است مکمل پودری گین آپ نیز استفاده کنید.

(( پیشنهاد می شود برای تقویت روند حجم و وزن گیری بدن با Gainup از مکمل های وی پروتئین و پودر گینر نیز استفاده در زمان های متفاوت که تداخل ایجاد نکند استفاده کنید. ))

نکته

پودر گین آپ در بهترین حالت خود می تواند تا ۵ کیلوگرم به وزن  شما اضافه کند.

چه افرادی مجاز به مصرف این مکمل غذایی هستند ؟          

برای مصرف این محصول قواعد خاصی وجود دارد و افرادی که دارای این شرایط سنی هستند و به خوبی با قرص گین آپ چیست آشنا شده اند می توانند به استفاده از این داروی گیاهی بپردازند.

لیست گروه های سنی مجاز مصرف :

  1. ۱۸ تا ۲۵ سال
  2. ۲۵ تا ۳۵ سال

لیست جنست های مصرف کنند ها :

  1. نوجوانان
  2. آقایان
  3. بانوان

نکته : بانوان شیرده و افرادی که دچار بیماری های گوارشی و کلیوی می باشند مجاز به مصرف این محصول گیاهی نبوده و یا باید از پزشک متخصص مشورت بگیرند.

قرص گین آپ چند کیلو چاق میکنه ؟

طبق بررسی های انجام شده در مقاله گین آپ چیست داروخانه آنلاین بانی دارو ، این داروی گیاهی در بهترین حالت ممکن خود که روش مصرف آن رعایت شده باشد ، میتوانید ۵ الی ۷ کیلوگرم به وزن بدن شما در نواحی لیست زیر اضافه کند. البته طبق تحقیقات انجام شده افزایش وزن بستگی به تیپ بدنی فرد دارد که به دسته های ؛ لاغر اندام ( اکتومورف ) ، متوسط ( مزومورف ) و چاق ( اندومورف ) تقسیم می شوند دارد و باید بدن شما قابلیت جذب مواد پروتئین را داشته باشد و بیماری سوء تغذیه حاد نداشته باشید.

نواحی که با قرص گین آپ چاق می شود عبارتند از ؛

  1. صورت
  2. گونه ها
  3. گردن
  4. شکم
  5. دست ها

قرص گین اپ اصل چگونه است ؟

این مصصول در نمونه های متفاوتی تولید و در بازار عرضه شده است که همین مورد باعث می شود مصرف کننده نتواند نسخه اورجینال این مکمل گیاهی را تشخیص دهد و مکمل تقلبی را مصرف کند ! پس قرص گین اپ اصل چگونه است ؟ در نظر داشته باشید بهریت روش برای تشخیص نسخه های اصلی این مکمل این است که از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو خریداری کنید. البته در بعضی از وبسایت های اینترنتی همانند ؛ داروخانه آنلاین بانی دارو ،داروخانه مثبت سبز و… نیز نمونه پودری این مکمل که کاربر بهتری دارد به فروش می رسد.

(( قرص اصلی گین آپ دارای بسته بندی با کیفیت می باشد و خود حبه های دارو به رنگ سبز تیره می باشد که حالت دارو های گیاهی را دارد ))

سخن پایانی

در این مطلب در رسانه خبری سبک زندگی تازه ترین ها به بررسی قرص گین آپ چیست  پرداختیم و پاسخ سوال مهم نحوه مصرف این داروی گیاهی را به خوبی دادیم که مشکلی برای مصرف این مکمل کمک غذایی نداشته باشید.

منبع مقاله آموزشی قرص گین آپ چند روزه چاق میکند وبسایت علم ورزش  :

www.elmevarzesh.com