قطعنامه‌ها ملت ایران را وادار به عقب‌نشینی نمی‌کند

قطعنامه‌ها ملت ایران را وادار به عقب‌نشینی نمی‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنج شنبه در نشست خبری پایان سفر دولت به استان چهارمحال و بختیاری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در زمینه اقدام ضد ایرانی اخیر آژانس و اینکه آیا گزینه خروج از «ان.پی.تی» هم روی میز دولت هست یا خیر؟ اظهار داشت: در رابطه با کاری که غربی‌ها و آمریکایی‌ها کردند ما اساس را تحریک رژیم صهیونیستی می‌دانیم.

وی ادامه داد: به خود آنها هم اعلام کرده‌ایم، امروز هم من اعلام کردم و هم مسئولان ما اعلام کردند که این نوع اقدامات به هیچ عنوان نمی‌تواند جمهوری اسلامی را وادار به عقب نشینی کند.

رئیس جمهوری کشورمان تصریح کرد: همچنان که تاکنون بر مواضعمان پافشاری کردیم روی حقوق حقه ملت ایران تاکید داریم و نمی‌توانیم نسبت به این حق و حقوق مسلم ملت ایران اغماض کنیم.

آیت الله رئیسی ادامه داد: بازهم تاکید می‌کنیم این گونه از قطعنامه‌ها و اقدامات نه ملت ایران را دچار تردید، نه متوقف و نه وادار به عقب نشینی می‌کند.

وی با بیان اینکه اینها (غربی‌ها) باید حقوق ملت ایران را به رسمیت بشناسند، یادآور شد: باید بدانند ما حرف داریم، استدلال و منطق داریم و این منطق را همه جا به روشنی بیان کرده‌ایم.

رئیس جمهور کشورمان با اشاره به مکالمه تلفنی که اخیراً با یکی از مسئولان عالی کشورها داشته است، گفت: به ایشان گفتم که آقای رئیس جمهور! با ملت ایران با زبان زور نمی‌توان سخن گفت و من هم سخن ملت ایران را می گویم، با ایران باید با زبان منطق سخن گفت، ما منطق داریم و منطق مان را دنبال می‌کنیم.

منبع : مهر