قهرمانی دوباره فولاد مبارکه در روز خداحافظی منصوریان از ووشو

قهرمانی دوباره فولاد مبارکه در روز خداحافظی منصوریان از ووشو

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان گرامیداشت شهید ابراهیم هادی روز (پنجشنبه ۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲) به صورت متمرکز به میزبانی آکادمی ملی ووشو تهران پیگیری شد و در پایان تیم فولاد مبارکه سپاهان با ۱۶ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و دانشگاه آزاد اسلامی با ۱۳ امتیاز به عنوان نایب قهرمانی رسید.

در هفته پایانی فولادی‌ها ابتدا هیأت ووشو بندر ماهشهر را ۱۱ بر یک شکست داد و سپس برابر هیأت ووشو قم ۱۱ بر یک صاحب برتری شدند. دانشگاه آزاد نیز برابر همین دو تیم به برتری دست یافت تا تکلیف قهرمانی در دیدار رودروی دانشگاه و فولاد مشخص شد.

این مبارزه جذاب و دیدنی که پایاپای پیش می‌رفت در نهایت ۸ بر ۷ به سود سپاهان خاتمه یافت تا فولادی‌ها بار دیگر جام قهرمانی را به دیار نصف جهان ببرند. بعد از دانشگاه آزا، هیأت ووشو بندر ماهشهر با ۶ امتیاز سوم شد.

در این دوره از مسابقات چهار تیم سپاهان، دانشگاه آزاد، بندر ماهشهر و هیأت ووشو قم حضور داشتند که قمی تا پایان مسابقات موفق به کسب امتیاز نشدند.

خداحافظی منصوریان

اما در حاشیه هفته پایانی الهه منصوریان بانوی پرافتخار ووشو ایران به طور رسمی از دنیای قهرمانی این رشته رزمی خداحافظی کرد. او در طول دوران ورزشی خود افتخارات بسیار زیادی کسب کرد که از جمله آنها می‌توان به کسب ۴ مدال در بازی‌های بازی‌های آسیایی شامل ۳ نقره و یک برنز و همچنین ۵ مدال در مسابقات جهانی شامل ۳ طلا، یک نقره و یک برنز اشاره کرد.

قهرمانی دوباره فولاد مبارکه در روز خداحافظی منصوریان از ووشو