قول می‌دهم از خانواده ذوب‌آهن در تیم ملی بیشتر بشنوید

قول می‌دهم از خانواده ذوب‌آهن در تیم ملی بیشتر بشنوید

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد مرادی در مورد عملکرد این تیم اظهار داشت: این قول را می‌دهم که سال‌های آینده از خانواده ذوب‌آهن در تیم ملی بیشتر بشنوید.

وی ادامه داد: تیم ذوب‌آهن پرسابقه‌ترین باشگاه در لیگ دوومیدانی محسوب می‌شود که ۲۴ دوره در باشگاه‌های کشور حضور داشته است. امتیازات خوبی گرفتیم و نفرات خوبی داشتیم.

مرادی افزود: از ۲۴ بازیکن تیم ذوب‌آهن ۱۱ نفر بومی اصفهان و چهار نفر ملی‌پوش هستند.

سرمربی تیم دو و میدانی ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه ذوب‌آهن ریشه‌دارترین تیم دوومیدانی باشگاه‌های کشور است، گفت: بدون شک حمایتی که از سوی باشگاه و به‌خصوص مدیرعامل باشگاه از ورزش‌های مادر انجام می‌دهند بسیار حائز اهمیت است؛ دید خوبی نسبت به دوومیدانی وجود دارد و در سال‌های آینده در این رشته استان اصفهان یکی از قطب‌های اصلی خواهد بود.

مرادی اضافه کرد: اوج سال‌های پرافتخار و پررونق دوومیدانی اصفهان مربوط به سال‌های ۲۰۱۰ است که تلاش خواهیم کرد به آن سال‌ها بازگردیم.

سرمربی تیم دوومیدانی ذوب‌آهن اصفهان در مورد مدیریت جدید این باشگاه نیز توضیح داد: در مدیریت جدید توجه و تمرکز در حوزه برنامه‌ریزی برای نسل نوجوان و پایه داشته و برگزاری اردوهای تدارکاتی این حرکت را تسریع خواهد کرد و در صورت استمرار این روند سال‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

وی افزود: یکی از باشگاه‌هایی که دومیدانی کشور به آن مدیون است باشگاه ذوب‌آهن بوده است نه اینکه بگویم تماماً تیم برای قهرمانی بسته می‌شده یا اکنون بسته می‌شود؛ بلکه نگاه وسیع‌تر بوده به‌گونه‌ای که سال‌های آینده ملی‌پوشان زیادی از این باشگاه معرفی خواهند شد.

مرادی با انتقاد از اینکه استان اصفهان در بخش استعدادیابی جایگاه خوبی ندارد گفت: لازم است فعالیت‌های بیشتری در این حوزه صورت بگیرد و توجه و تمرکز بیشتر به بخش استعدادیابی در دستور کار قرار گرفته شود.

گفتنی است دومین مرحله از مسابقات دوومیدانی لیگ باشگاه‌های کشور با قهرمانی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان پایان یافت.