قیمت آجر نسوز نما

قیمت آجر نسوز نما

امروزه می دانیم که برای هر کاری از ابزار و لوازم خاصی استفاده می شود که هر کدام با توجه به ویژگیهایی که دارند در زمینه ای مورد استفاده قرار می گیرند، آجر نسوز کوره صنعتی را با قیمت مشخصی می توان در بازار تهیه کرد.

همان طور که می دانید راه اندازی خط تولید آجر نسوز نما در کشور با دانش بومی صنعتگران داخلی انجام می شود که با توجه نیاز بازار و نمای ساختمان ایرانی مناسب بوده و می تواند در آب و هوای شهرهای مختلف بخوبی کار کند

برای سفارش آجر نسوز می توانید از وبسایت مجموعه آراد برندینگ اقدام نمایید که برای اینکار کافیست شماره تماستان را در فرم پر کنید تا با شما تماس بگیرند و از خدمات مشاوره قبل از خرید استفاده کنید و برای راه اندازی خط تولید این محصول اطلاعات لازم را کسب کنید.

آجر نسوز می تواند برای فروش در بازار بسیار مناسب باشد و این آجر برای دکوراسیون داخلی و تزیین آشپزخانه و کافه بسیار کارآمد می باشد.

آجر نسوز نما

کارخانه جات تولیدی دستگاه های ساخت آجر توانایی ایجاد ادواتی دارند که با آب و هوا ایران سازگاری داشته و براحتی می توان آن را نصب کرد رسایی و هدایت آجر نسوز بیشتر از آجر معمولی یا به اصطلاح فشاری می باشد که مانند سرامیک و کاشی بخاطر داشتن فلز در ترکیبات آن می تواند گرما و سرما به خوبی منتقل سازد.

برای مخلوط نمودن مواد اولیه از دستگاه بنکر استفاده می شود که پرس مخصوص تولید آجر با قدرت ۲۵۰۰کیلو بر نیوتن می تواند تعداد ۳۰۰۰ آجر در ساعت تولید نماید.

یکی از مهمترین ویژگی خاک آجر نسوز نما مقاومت در برابر گرما می باشد که به خاطر داشتن سیلیس در آن می تواند گرمای زیادی را تحمل کند در این خاک از رسوب رس و شیشه که به آن سیلیس می گویند و رنگ خاک بصورت تیره می باشد که بعد از پخته شدن تیره می شود و در آن از اکسید آهن برای افزایش کیفیت و سختی آن می شود.

یکی از مشکلات راه اندازی خط تولید جدید برای هر کارخانه ای در دسترس بودن لوازم یدکی دستگاه و پرنسل پشتیبانی که قصد دارند آنرا نگهداری و تامین کنند که با خرید دستگاه با کیفیت ایرانی بسرعت خط تولید آجرنسوز به بهره برداری می رسد و می توانید و سرویس کنندگان این دستگاه همیشه در دسترس شما خواهند بود.

قیمت آجر نسوز

آجر نسوز کوره صنعتی از نظر کارایی در سطح عالی قرار می گیرد از همین رو افراد زیادی برای خرید آنها اقدام می کنند، در کوره های ساخت شیشه، کوره های ساخت مواد غیر فلزی، نمای ساختمان، برای ساخت شومینه های خانگی، برای ساخت دیواره کوره های ساخت آهن، برای کفپوشها و دیوارپوشها، برای دکورسازی محیط خانه و محیط کاری از این آجرها استفاده می شود.

در مورد آجر نسوز آلومینی می گوییم که ترکیب اصلی آنها آلومین بوده و دارای درصد بالایی از خاک رس، کائولن، بوکسیت می باشند و در دمای ۱۲۰ تا ۱۸۰۰ درجه سانتی گراد ساخته می شوند و از همین رو در برابر حرارت بالا مقاوم می باشند

پارامترهای بسیاری در قیمت آجر نسوز تاثیر دارند که از این موارد می توان به شرکت تولید کننده، روش تولید، مواد اولیه خطوط تولید، تعداد و غیره اشاره نمود، علاوه بر موارد ذکر شده که جز ویژگیهای این محصولات محسوب می شود می توان به روش فروش آنها نیز اشاره کرد که با وجود معاملات عمده قیمت به طور چشمگیری کاهش می یابد.

آجرهای مورد نظر تنوع رنگ زیادی دارند و دست سازنده ساختمان را برای انتخاب باز تر می کنند، آجر نسوز وقتی در کوره ها استفاده می شود مصرف سوختهای فسیلی به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند، این محصولات با محیط زیست سازگار هستند زیرا آلاینده ای ندارند.

از این آجرها می توان دوباره استفاده کرد و باید گفت که دارای طول عمر بالایی هستند، در شرایط آب و هوایی مختلفی از آجرهای نسوز می توان استفاده کرد، از دیگر مزیتهای این آجرها این است که می توانند مصرف سوخت را در فصل زمستان پایین بیاورند.

وقتی در مقابل نور خورشید قرار می گیرند تغییر رنگ نمی دهند، از همین رو گزینه مناسبی برای نمای ساختمان می باشند، با ملات چسبانده می شوند و حتی در دکوراسیون داخلی ساختمان به کار برده می شوند.