قیمت آینه چراغ دار رومیزی

قیمت آینه چراغ دار رومیزی

آینه های لامپی یکی از شیک‌ترین، زیباترین و کاربردی‌ترین آینه گریم است که معمولاً در انواع سالن‌های آرایشی و حتی دکوراسیون‌های مختلف می‌توان مورد استفاده قرار داد. بسیاری از گریمورهای حرفه‌ای استفاده از این نوع آینه را یک ضرورت معرفی می‌کنند.

به این دلیل که می‌توانند با دقت و تسلط بیشتری به کار خود بپردازند. البته نام دیگر این نیز آینه هالیوودی و یا آینه آرایشی است که صددرصد در فضاهای حرفه‌ای سالن‌های آرایشی شما با این نوع اینه‌ها بسیار روبه رو شده اید.

در صورتی که شما اگر در سایت آراد برندینگ به خرید آینه های باکیفیت لامپی بپردازید، بدون اغراق با قیمت کمتر از بازار روبرو شده و می‌توانید با توجه به مشخصات آینه به مقایسه آن با انواع دیگر بپردازید و یک خرید بدون دردسر، آسان و کم‌هزینه را تجربه کنید.

تنوعی که می‌توان برای خرید آینه های لامپی در نظر گرفت باعث شده است تا افراد بتوانند در هنگام خرید بدون محدودیت انتخاب کنند. مدل‌های ساده و مدل‌های هوشمند هرکدام به طریقی نظر مشتری را برای خریدی مقرون به‌صرفه جلب می‌کنند؛ چرا که برخی از آینه های باکیفیت لامپی که به صورت هوشمند ساخته می‌شوند با وجود دکمه لمسی، ریموت کنترل، سیستم ضد بخار هوشمند، ساعت و تشخیص حرکت فروش خوبی را به خود اختصاص می‌دهند.

البته ناگفته نماند که قیمت آینه لامپی هوشمند صددرصد نسبت به مدت ساده آن بالاتر است؛ چون‌که شما امکانات و آپشن های بیشتری را می‌توانید از این نوع آینه انتظار داشته باشید.

قیمت آینه چراغ دار

با تولید جدیدترین نمونه از آینه سفید چراغ دار میزان فروش آینه های قدیمی کاهش پیدا نموده است، به این خاطر که این نوع آینه ها دارای قیمت بالاتری می باشد و دلیل دیگر این است که این آینه ها می توانند روشنایی بیشتری را در محیط ایجاد کنند ضمن اینکه از نمونه آینه های مدرن هستند که در فضاهایی با دکوراسیون شیک و جدید قابل استفاده می باشند.

انواع گوناگون از آینه های لامپ دار شامل آینه های لامپ دار هالیوودی، آینه هایی با روشنایی ریموتی، آینه هایی با حسگر حرکتی و آینه های چراغ دار مدل بک لایت هستند که هر کدام از این نمونه محصولات دارای مشخصات خاص به خود می باشند که قیمت آینه چراغ دار بسته به اندازه و کیفیت متفاوت از هم می باشد.

به طور مثال باید بدانید که در آینه های لامپ دار مدل هالیوودی طرح و ابعاد مورد نظر توسط مشتری انتخاب می‌ شود و آینه درون قاب استیل یا چوبی قرار می‌ گیرد که در قاب این محصولات لامپها تعبیه شده اند، لامپهایی که در این مدل آینه استفاده می شوند از نوع کم مصرف می باشند.

آینه هایی که روشنایی ریموتی دارند توسط ریموت و از راه دور کنترل می شوند و امکان کم یا زیاد کردن نور را متناسب با روشنایی فضا برای شما ایجاد می کنند، آینه های لامپ دار با حسگر حرکتی از نمونه آینه مستطیل هستند که قیمت نسبتا بالایی دارند و با دارا بودن سنسور خاص درون خود با حرکت دادن دست در مقابل آینه چراغهای اطراف آنها روشن و خاموش می گردد.

آینه های چراغ دار بک لایت هم از مدل آینه هایی هستند که دارای نور مخفی می باشند و نور در لبه های پشت آینه قرار می گیرد، تمامی این مدل آینه ها کاربرد زیادی در سالنهای آرایشی، مزونهای لباس و منزل دارند اما خریداران به هنگام خرید آنها باید یک سری نکات را مد نظر قرار دهند.

آینه چراغ دار رومیزی

تنها تفاوتی که می توان برای آینه های لامپی و آینه معمولی در نظر گرفت، وجود لامپ‌هایی است که شما روی آینه تزئینی لامپی می‌توانید مشاهده کنید که به همین دلیل، می‌تواند آرایش و گریم را به بهترین شکل ممکن مدیریت کند.

شما همچنین این اختیار را دارید که آینه چراغ دار رومیزی را در مدل‌های مستطیل، گرد، لوزی و اشکال هندسی پیچیده‌تر در سبد خرید خود جای دهید. آینه های این‌چنینی قطعاً برای دکوراسیون منزل، انواع سالن آرایشی، مزون و فروشگاه‌ها یک انتخاب ایده آل و البته کاربردی به شمار می‌آیند.

همه ما میدانیم که تنها نور می‌تواند به دقت افراد در فعالیت‌های گوناگون کمک کند. به همین دلیل از جمله دلایلی که افراد به عنوان یک آرایشگر و یا گریمور حرفه‌ای را به خرید این نوع آینه ترغیب می‌کند، مشاهده مشکلات و نقص‌های پوست در هنگام گریم و آرایش افراد گوناگون است.

صددرصد نور مناسب و کافی که در آینه لامپی با نورپردازی عالی می توان در نظر گرفت، یک آرایش بی‌نقص را به نمایش خواهد گذاشت. نور این نوع آینه به دقت و تسلط هرچه بیشتر افراد بدون اغراق کمک کی کند. بدین ترتیب افراد می‌توانند بدون استرس و دغدغه کمتری به آرایش خود بپردازند.

آن دسته از آرایشگرها و افرادی که به عنوان یک گریمور حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، صددرصد جزئیات برای آن‌ها جزء موضوعات مهمی است که توانسته خرید این وسیله را کاملاً ضروری و کاربردی نشان دهد.