قیمت بلوک فوم دار یزد

قیمت بلوک فوم دار یزد

امروزه با توجه به کثرت ساخت و سازهای ساختمانی و راه اندازی پروژه های عمرانی متعدد و گسترش بافت شهری در اکثر مناطق نیاز به مصالح ساختمانی مختلف زیاد شده است و در این بین بلوک فوم دار در یزد با قیمتهای گوناگونی ارائه شده است که طرفداران بسیار زیادی را بدست آورده است و با توجه به خواص و ویژگیهای بسیار منحصر به فردی که دارد توانسته فروش بالایی در بازار بدست آورد.

یکی از معتبر ترین مراکز پخش و فروش انواع مصالح ساختمانی در کشور مجموعه آراد برندینگ می باشد که سالیان زیادی در این عرصه مشغول فعالیت بوده و به واسطه فروش محصولات با کیفیت رضایت مشتریان را توانسته است که بدست آورد.

قیمت این محصولات به اندازه و ابعاد ساخت و طراحی آن بر می گردد که این بلوکها معمولا برای تیغه بندی ساختمان ساخته می شوند و از آنها برای دیوارچینیهای بیرونی و درونی استفاده می شود و برای ایجاد دیوار بین دو اتاق و یا جدا کردن محوطه های مختلف درون خانه از این بلوکها استفاده می شود که ابعاد مختلفی دارند و یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین نمونه های این محصول بلوک فوم دار ۱۵ سانتی متری می باشد که در طول و ارتفاع ۲۹ سانتی متری تولید می شوند و تیغه های ۱۵ سانتی متری را به وجود می آورند.

قیمت بلوک فوم دار

در اکثر مصالح فروشیهای مناطق مختلف قیمت بلوک فوم دار تقریبا مشابه بوده و نوسانات قیمت برای این کالا در بازار بسیار کم می باشد و آن مقدار از تفاوتهای موجود در قیمت بلوک فومدار به دلیل وجود افراد واسطه می باشد.

بلوک فوم دار توسط دستگاه هایی مخصوص ساخته شده و پس از قالب گیری در کوره هایی با درجه حرارت بالا قرار گرفته و پخته می شوند.

تولید این بلوکها بسیار سخت بوده و نیاز به مهارت خاصی دارد زیرا اگر تایم در کوره قرار گرفتن بلوک کم یا زیاد شود موجب تغیرات منفی در میزان کیفیت بلوک شده و رضایت مشتریان را از دست می دهد.

بعضی از این بلوکها توسط دستگاه های وارداتی ساخته شده و همین موجب می شود آنها از قیمت بالاتری برخوردار باشند از طرفی در گذشته این بلوکها را به صورت دستی تولید می کردند.

در گذشته که هنوز استفاده از دستگاه های صنعتی به این شدت زیاد نشده بوده است از روش قالبی استفاده می کردند.

در ایران تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که بلوکهای فوم دار و غیر فوم دار را تولید کرده و در بازارها عرضه می کنند.

این کارخانه داران و تولید کنندگان تلاش می کنند تا آن کالا را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته و در بازارهای داخلی و خارجی عرضه نمایند که این کار موجب شده است باکیفیت بودن کالای ایرانی داخل کشورهای دیگر و بازارهای آنها زبانزد شود.

همچنینیکی از پرطرفدار ترین بلوکها در بازارهای هدف، مدل ایرانی آن می باشد و مشتریان زیادی از خرید آن استقبال می کنند.

بلوک فوم دار یزد

یکی از بهترین سازندگان مصالح ساختمانی کشور در یزد مشغول فعالیت می باشد که بهترین نمونه های بلوک را نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت در بازار ارائه می کند تا مصرف کننده با پرداخت هزینه های مقرون به صرفه و بهینه شده مصالح با کیفیتی را خریداری کرده و از دوام و استحکام آنها مطمئن باشد.

یکی از مناسب ترین مصالح ساختمانی که برای تیغه چینی مکانهای خاص مانند آزمایشگاه های شیمیایی و زیستی به کار برده می شود بلوک فوم دار یزد است که در کارخانجات یزد تولید می شود و افراد و مجموعه های زیادی به دنبال تهیه این محصولات می باشند تا با استفاده از آنها محیط مناسبی را با میزان اتلاف انرژی مشخصی را آماده کنند.

برای بلوک چینی و دیوار کشی برای متراژهای مختلف تعداد مشخصی از آنها مورد نیاز می باشد و با توجه به ابعاد گفته شده برای هر متر مربع دیوار به تعداد ۲۵ عدد از این بلوکها نیاز است که البته این تعداد بدون در نظر گرفتن درزهای دیوار و همچنین ضخامت مصالح و ملات به کار رفته برای اتصال بلوکها می باشد.

وزن این بلوکها در حدود ۳ تا سه و نیم کیلو گرم متغیر می باشد و با توجه به وزن سبکی که دارند روند و سرعت کار با آنها زیاد می بباشد و در مدت زمان کمی می توان تعداد بالایی از آنها را برای مصارف مختلف جا به جا کرد و از آنها برای چیدن دیوار استفاده کرد و همچنینفومی در ضخامت دو و نیم سانتی متر درون این بلوکها جا زده شده تا عایق خوبی در برابر سرما، گرما، صوت و رطوبت باشند که به دلیل داشتن این فومها قیمت آنها نسبت به مدلهای معمولی کمی گران تر می باشد اما با توجه به کارایی و ویژگیهایی که دارد بسیار مناسب و به صرفه می باشند.