قیمت زرشک خشک کوهی

قیمت زرشک خشک کوهی

زرشک میوه ای است که از درخت زرشک به دست می آید و می توان آن را به صورت تازه و خشک مصرف نمود و زرشک خشک پفکی دانه اناری کوهی از انواع این میوه ترش و خوشمزه می باشد. در کشور ما خاستگاه زرشک بیشتر در استان خراسان است و میزان بسیار زیادی از مصرف داخل و خارج از کشور توسط زرشکی که در این استان تولید می شود، تامین می گردد.

زرشک تولید شده در استان خراسان دارای نمونه های بسیار عالی و متفاوتی است که از خرید و فروش داخلی و خارجی بسیار زیادی برخوردار می باشد.  کیفیت بسیار بالای زرشک، تنوع در تولید و قیمت بسیار مناسب سبب جذب مصرف کننده داخلی و خارجی شده است و سالانه شاهد تجارت و خرید و فروش زرشک تازه و خشک هستیم ضمن اینکه در سایت آراد برندینگ شرایطی فراهم شده است تا شما بتوانید با تجار این محصول در سایت آراد برندینگ ارتباط برقرار نمایید.

تجارت زرشک به دلیل میزان بسیار بالا یک تجارت سودمند و ارز آور برای کشور است و به همین دلیل کشت این میوه و خشکبار همچون پسته خشک برای کشور از اهمیت بالا برخوردار می باشد.  زرشک در ایران کشور ما، با کیفیت درجه یک و در انواع زرشک خشک پفکی، زرشک دانه اناری، و زرشک خودرو کوهی تولید و در بازار به فراوانی موجود می باشد.  معمولا می توان زرشک را به صورت بسته بندی شده در انواع وزن و یا حتی به صورت فله ای و کیلویی در هر میزان خریداری نمود.

قیمت زرشک خشک

برای تهیه هر محصولی توجه به قیمت آن بسیار مهم است و این امر در مورد زرشک خشک نیز صدق می کند و عوامل متعددی در تعیین قیمت نهایی زرشک خشک تاثیر گذار هستند که باید خریدار از این عوامل موثر آکاهی داشته باشد و هنگام خرید زرشک خشک این موارد مدنظر قرار دهد تا بتواند به محصولی بهتر را برای خود برگزیند

یکی از موارد مهم که باید در خصوص قیمت زرشک خشک مورد توجه قرار گیرد روش خشک کردن زرشک و یا کشمش پلویی است که به طور کلی به سه نوع تقسیم می شود و می توان این روشها را به صورت خشک کردن در افتاب، خشک کردن در سایه و خشک کردن صنعتی اشاره کرد که هر کدام از این روشها مزایا و معایبی را دارند و بر روی خواص زرشک خشک شده و محصول نهایی به دست آمده تاثیر گذار خواهند بود.

زرشک مرغوب و مناسب معمولا رنگ روشن تر و قرمزتری دارد که برای خریداران می تواند نشانگر کیفیت و مرغوبیت بالای زرشک باشد البته نباید روشن بودن زرشک بیش از حد باشد و همچنین زرشک در صورتی که طعم تلخ داشته باشد به این معنی است که مدت زمانی از چیدن آن گذشته است چرا که زرشک تازه باید طعم ترش داشته باشد.

هر چه مرغوبیت زرشک بیشتر باشد باید دانه های آن یک دست و یکنواخت باشند و در صورتی که به آنها دقت کنیم دانه های ناهمگون و متفاوت در بین آنها به چشم نخورد و هنگام استشمام آنها بو و عطر زرشک به راحتی حس شود و مجبور نباشیم با نفسهای عمیقتر عطر آن را احساس نماییم.

زرشک کوهی خشک 

زرشک از انواع محصولاتی است که از طعمی ترش و رنگی زیبا برخوردار است و خواص بسیار متنوع و زیاد دارد و زرشک خشک کوهی نمونه ای بسیار پر خاصیت از انواع این محصول است.

همان طور که می دانید زرشک کوهی خشک همچون کاکوتی کوهی در کوهستان و به صورت خودرو تولید می شود، یعنی برای کاشت این نوع زرشک هیچ انسانی دخیل نیست و زرشک به صورت طبیعی در صحرا و کوهستان رشد می کند.  بنابر این در فصل رسیدن زرشک کوهی که فصلی خاص و مشخص است، افرادی جهت جمع آوری زرشک به کوهستان رفته و زرشک را جمع آوری و بعد از پاک کردن و جدا کردن ضایعات از آن زرشک درجه یک را راهی بازار می کنند.

زرشک کوهی، از رنگی تیره و دانه هایی درشت تر نسبت به نمونه های دیگر برخوردار است و این محصول نیز به صورت تازه و خشک وارد بازار خرید و فروش می شود، معمولا زرشک کوهی را به صورت آبگیری استفاده می کنند.

این نوع زرشک دارای آب فراوان و بسیار خوشمزه ای است که بسیا ی از افراد برای پالایش بدن خود از آن استفاده می کنند. زرشک کوهی و کنسانتره زرشک بهترین محصدل برای شستشوی بدن و پاکسازی کبد است و تمام افراد می توانند روزانه از آن استفاده کنند و مصرف آن هیچ منعی برای هیچ فردی ندارد.

بنابر این توصیه ما به شما مصرف کنندگان عزیز، در  صورتی که به انواع زرشک در هر اندازه ای که نیاز دارید خرید از این سایت است. زیرا در این سایت زرشک در انواع مختلف با بهترین کیفیت و بدون واسطه با قیمت بسیار مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.