قیمت عرقیات گیاهی خانگی

قیمت عرقیات گیاهی خانگی

همانطور که می دانید با توجه به عوارض جانبی که برای استفاده از داروهای مضر شیمیایی در نظر می گیرند مصرف عرقیات گیاهی بهترین گزینه برای درمان می باشد، از این رو تجارت عرقیات گیاهی با توجه به عوارض کمتر آن مزایای زیادی در پی خواهد داشت. برای صادرات گسترده این محصول در ابتدا باید نیاز بازار هدف را شناسایی نموده و پس از کسب اطلاعات لازم به این امر مهم بپردازید.

مجموعه بزرگ آراد برندینگ برای تحقق این امر به شما کمک خواهد کرد با ما همراه باشید.

عرقیات گیاهی مصارف گوناگونی دارند،از جمله موارد مصرف آن می توان به جنبه ی درمانی آن اشاره کرد از قبیل :درمان مشکلات گوارشی، مشکلات کلیوی ،مزاج شناسی و غیره.

از دیگر مصارف عرقیات گیاهی می توان به آرام بخش بودن بعضی از محصولات اشاره کرد که پس از مصرف سبب آرامش سیستم عصبی می شوند.

شاید تا کنون از خودتان پرسیده باشید عرقیات گیاهی خانگی باکیفیت و خالص چگونه تولید می شوند؟

عرقیات تولید شده در ایران به دلیل سطح کیفی ممتاز دارای متقاضیان بسیاری بوده و آن را به یکی از محصولات صادراتی مهم تبدیل کرده است؛ عرقیات گیاهی در واقع طی فرآیندی از جوشانده ی گیاهان دارویی به دست می آید که به دلیل خواص درمانی از اهمیت ویژه ای در بازار برخوردار می باشد.

از جمله پر مصرف ترین نوشیدنی ها با خواص درمانی بسیار بوده که سالانه مقدار قابل توجهی از آن در کشور تولید می شود، از این رو صادرات عرقیات گیاهی به یکی از محبوب ترین محصولات برای انتخاب تبدیل شده است.

قیمت عرقیات گیاهی

کشور ایران به دلیل پتانسیل کشت گیاهان دارویی کمیاب دارای شرایط ویژه ای برای صادرات این محصول می باشد،با توجه به ظرفیت های تولیدی انواع عرقیات گیاهی در کشور، صادرات آن در بازار جهانی از ارزآوری بسیار خوبی برخوردار است.

این محصول به عنوان یکی از پرمصرف ترین اشکال استفاده از گیاهان نیز شناخته می شود و بر این اساس که عصاره کدام گیاه باشد دارای خواص متعددی است

با در نظر گرفتن پتانسیل تولید و قیمت عرقیات گیاهی در شهر های مختلف کشور، در حال حاضر صادرات این محصول به صورت عمده به بازار کشور هایی نظیر چین، عراق و کشور های همجوار انجام می شود.

مرغوبیت و میزان خلوص عرقیات گیاهی تولید شده در کشور سبب افزایش پتانسیل در تجارت این محصول شده است به نحوی که از طرفداران بسیاری در کشور های خواهان برخوردار می باشد.

برای تولید عرقیات گیاهی در ابتدا باید ماده ی اولیه ی محصول مورد نظر را انتخاب کنیم،ماده ی اولیه با توجه به نوع محصول می تواند نعنا ،کاسنی،گل محمدی و غیره باشد.

برخی از گیاهان دارویی مانند نعنا ،مرزه توسط کشاورزان کشت می شود ،اما برخی از گیاهان دارویی مانند کاسنی و بومادران به صورت خودرو در مراتع طبیعی و کوهستان ها رشد می کنند.

برای تولید عرق گیاهی خالص و با کیفیت باید داروی گیاهی مورد نظر به میزان رشد مطلوبی رسیده باشد.
همچنین محصول باید از نظر کیفیت وعدم وجود آفت زدگی مورد آزمایش قرار گیرد.

قیمت عرقیات گیاهی خانگی

پس از برداشت،گیاه مورد نظر را جهت شست و شو به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه در آب قرار می‌دهیم پس از اطمینان از پاک شدن گرد و خاک و غبار موجود بر روی گیاه ،آن را آبکشی نموده و جهت عرق گیری آماده میکنیم.

پس از اطمینان از تمیز بودن گیاه از روش تقطیر جهت گرفتن اسانس گیاه مورد نظر استفاده می‌گردد.

جهت انجام عملیات تقطیر ابتدا گیاه را باید در دیگ قرار داده و به اندازه ی کافی آب اضافه نموده به نحوی که فضای بالایی دیگ جهت تقطیر و عرق گیری خالی بماند تا عمل تقطیر به خوبی صورت پذیرد.

پس از آماده شدن عرق بهتر است محصول را در جای تاریک و خنک نگهداری کنیم تا کیفیت محصول ثابت باقی بماند.

بهترین روش برای خرید انواع عرقیات با کیفیت برای کسانی که خواهان دریافت محصول با قیمت عرقیات گیاهی خانگی کمتر هستند مراجعه به نمایندگی های معتبر فروش می باشد؛ انواع عرقیات گیاهی بر اساس میزان حجم خرید و درصد خلوص می تواند دارای قیمت های متفاوتی بوده که این موارد از جمله مولفه های کوچک در برابر نوسانات ارزی تاثیر گذار بر قیمت می باشند.

پس از طی این مراحل عرقیات بدست آمده را در ظروف تمیز و درب دار نگهداری می‌کنند و پس از بسته بندی به مراکز فروش انتقال می‌دهند.