قیمت لامپ ال ای دی حبابی

قیمت لامپ ال ای دی حبابی

لامپ های ال ای دی گلی (LED Flower) با طرحی زیبا و شکل گلی خود در هر محل و مکانی مورد استفاده قرار می گیرد.

میزان نور این لامپ ها بطور یکنواخت بوده و به تمام فضای اطراف روشنایی و نورپردازی را به میزان مساوی انتشار می دهد و به خوبی محیط را در بر می گیرد.

لامپ های گلسا از ال ای دی بسیار کم مصرف بوده و می توانید آن را در مدت زمان طولانی استفاده کنید.

لامپ led با طرح گل متناسب با فضا و سلایق، کاربردهای مختلفی دارد و این نوع لامپ های زیبایی خاصی دارند و معمولا مردم از این قبیل طرح ها استقبال کرده اند.

لامپ های گلی ال ای دی جزء بهترین تجهیزات نورپردازی با نور ثابت است و می توانید طبق شرایط و کاربری مورد نیاز از آنها استفاده کنید.این محصول از هر نظر با نور و روشنایی و ظاهر خود انسان را مجذوب خود می سازد.

مجموعه بزرگ و رسمی آراد برندینگ امکان فراهم کردن قطعات لامپ به صورت SKD برای همکاران محترم نیز می باشد که مشتریان خارجی بتوانند با برند خود محصولات روشنایی را تولید کنند.

این لامپ ها را می توان در محیط های گرم، سرد و خشک استفاده کرد .استفاده از آنها در مکانهایی که احتمال ریزش آب است و یا دمای بالا توصیه نمی شود و همینطور استفاده از آنها در چراغ های کاملا بسته توصیه نمی شود.

لامپ LED طرح گل را می توان در محل کار ، مهد کودک ها، دکوراسیون داخلی استفاد کرد تا جلوه خاص و زیبا و شاد به این مکان ها اهدا نماید.

کاربرد این لامپ ها و لامپ هالوژن در سالن های برگزاری جشن مجالس ، رستوران ها ، کافی شاپ ها کاملا ایده آل و محیط خود را به شیوه ای حرفه ای به درخشش وامیدارد.

لامپ ال ای دی گلی

در نورپردازی اتاق خواب ، نورپردازی اشپزخانه ، نورپردازی پذیرایی ، روشنایی منازل مسكوني ، نورپردازی ارایشگاه ، نورپردازی عکاسی ، نورپردازی فروشگاه ، روشنايي عمومي ، روشنایی اماکن تجاري، روشنایی بازار ، روشنایی كتابخانه، فروشگاه های بزرگ ، مغازه ها ، سالن ها ، اتاق کنفرانس و اماکن عمومی به خوبی پاسخگو هستندنصب و جایگزینی آن به سهولت انجام می گیرد.

صرفه‌جویی انرژی بیش از %۸۵ در مصرف برق نسبت به لامپ های رشته ای و با وجود شکل و طرح زیبا مصرف برق ناچیزی را دارد در نتیجه هزینه کمتری در مصرف برق دارد در نتیجه با استفاده از این محصول در مصرف انرژی صرفه جویی میکنید که هزینه ای برای تهیه لوازم برقی با قیمت لامپ ال ای دی مناسب می کنید به چشم نمی آید.

دارای طول عمر بیشتر از۲۵۰۰۰ ساعت که ۲۵ برابر لامپ‌های رشته‌ای و ۳ برابر لامپ‌های کم‌مصرف است.

حفاظت از محیط زیست به علت اینکه عاری از مواد سمی جیوه، سرب و گازهای شیمیایی است.

با استاندارد بین‌المللی RoHSکه جهت حمایت از محدودیت مواد خطرناک وضع گردیده مطابقت دارد.

موثر در کاهش انتشارگازهای گلخانه‌ای
فاقد پرتوهای فرابنفش و فروسرخ
دارای نور بدون لرزش و سوسو (Flicker Free) و موثر در کاهش خستگی چشم.

محصولات لامپ ال ای دی گلی با حفظ زیبایی و نور فضایی دلخواه و دلنشین برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مضافا اینکه لامپ گلی از جهت صرفه جویی و اقتصادی به صرفه می باشد و این دسته محصولات دوستدار سلامتی و شادابی محیط زیست هستند.

لامپ ال ای دی ۱۲ ولت حبابی

در بدو ورود به بازار روشنایی لامپهای ال ای دی ۱۲ ولت حبابی با بدنه های تمام آلومینیومی به روش دایکاست تولید می شدند که قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات روشنایی داشت اما این در حال حاضر قیمت پایین تری داشته و ارزان می باشند.

تولید کنندگان فاخر و خبره لامپ ال ای دی حبابی برا حل این معضل از بدنه هایی پلیمری با هیت سینکهای آلومینیومی چسبیده به بدنه استفاده کردند. چیپهای ال ای دی حرارت خود را به هیت سینک آلومینیومی انتقال می دهند و مواد پلیمری چسبیده به آنها حرارت را به بیرون از محیط داخلی لامپ انتقال می دهند.

البته چیپهای ال ای دی تولیدی در حال حاضر نیز بهینه شده اند و حرارت کمتری نسبت به نسلهای قدیمی تولید می کنند. محصولاتی که توسط مجموعه ما تولید می شوند دارای هیت سینک قابلمه ای هستند و محصولاتی که برای اعطای نمایندگی فروش لامپ ال ای دی ارزان قیمت هستند دارای گارانتی معتبر تعویض می باشند.

اکثر تولید کنندگان لامپ در ایران اقدام به واردات لامپ به صورت SKD یا مونتاژ نشده از چین می نمایند که هزینه حمل و نقل باعث افزایش قیمت لامپ در کشور ما شده است.

لامپهای ال ای دی ارزان قیمت ارائه شده توسط این مجموعه به دلیل تولید بدنه و حباب و هیت سینک در داخل و استفاده از ماژولهای DOB خازن دار باعث کاهش قیمت با حفظ کیفیت شده ایم.

لامپهای تولیدی توسط این مجموعه از لحاظ کیفیت و قیمت بهتر از محصولات مشابه چینی می باشد و با این تفاوت که این محصولات ایرانی دارای گارانتی تضمین کیفیت می باشند ولی محصولات چینی نظیر MAX , ALITE و POKLA به صورت قاچاق واراد کشور شده و هیچ گونه پشتوانه ضمانتی ندارند.