قیمت مربای خانگی توت فرنگی

قیمت مربای خانگی توت فرنگی

از تمام میوه ها با رعایت شرایط مناسب می توان مربا خانگی تهیه کرد روش و فرایند تهیه این محصولات به صورت خانگی بسیار ساده است و‌ نیاز به فراهم کردن وسایل و مواد زیادی نمی باشد که در این مورد ما به بررسی طرز تهیه چند مورد از محبوب ترین مرباهای خانگی می ‌پردازیم.

از لحاظ‌ میزان فروش و‌ مصرف بدون تردید مربای هویج نارنجی بیشترین طرفدار را دارد که علت آن می تواند این باشد که راحت آماده ‌می شود و فرایند پاک کردن و قطعه قطعه کردن آن نسبت به دیگر میوه ها به سادگی صورت می‌ گیرد علاوه بر این هویج را می توان در تمام فصول مختلف سال تهیه کرد و نگهداری راحتی نیز دارد.

بهتر است بدانید یکی از مجموعه هایی که می تواند در حوزه محصولات مورد نظر شما راهنماییهای کاربردی و راه گشایی را در اختیار شما قرار دهد مجموعه آراد برندینگ می باشد که دارای تخصص بسیار زیادی در زمینه اقتصادی می باشد.

بعد از به جوش آمدن باید کفی که‌روی سطح قابلمه به‌ وجود می‌ آید را خارج کنیم بعد از این کار هل، زعفران دم کرده و گلاب را به آن اضافه ‌می‌ کنیم و ‌چند دقیقه دیگر نیز اجازه می‌ دهیم تا بپزد، مربای هویج باید به اندازه ای پخته شود که نه خیلی سفت و نه خیلی آبکی باشد.

قیمت ‌مربا خانگی

یکی دیگر از مواردی که ‌در تعیین قیمت مربا تاثیر می گذارد شرایط تهیه آن است زیرا به‌ طور کلی مربای خانگی قیمت پایین تر و به صرفه تری دارد علاوه بر اینها نوع بسته بندی را هم می توان عامل تاثیر گذاری در قیمتهای مختلف انواع مربا به حساب آورد.

همانند بسیاری دیگر از محصولات خوراکی و ‌غیر خوراکی دیگر، خرید انواع مربا خانگی با شکر قهوه ای هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری میسر استامروزه خرید محصولات مختلف به صورت غیر حضوری و آنلاین بسیار متداول و مرسوم شده است که مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به سایتهای مورد نظر و معتبر اقدام به خرید غیر حضوری خود نمایند.

مزیتی که در این نوع خرید وجود دارد این است که در زمان، هزینه و ‌انرژی صرفه جویی می شود و با خیال راحت می توان با مناسب ترین قیمت مربا خانگی را به صورت نیاز تهیه نمود.

خرید آنلاین دارای راحتیهای عمده تری ‌نسبت به خرید حضوری می باشد اما علاوه بر‌ خرید آنلاین، فروش محصولات خوراکی از جمله مربا و ترشی خانگی به صورت آنلاین نیز برای تولید کنندگان و مراکز معتبر عرضه محصولات به صرفه می باشد زیرا با کیفیت ترین محصولات را با قیمت اصلی و‌ مقطوع به همراه خصوصیات ویژه هر محصول قرار می دهند و فروش راحتی نیز خواهد بود.

مربای خانگی توت فرنگی

بعد از این‌ مرحله روی قابلمه یک ‌در دمی می گذاریم و اجازه می دهیم تا به مدت یک ساعت پخته شود این کار باعث می شود تا قطعات به به صورت قرمز و خوش رنگ شوند.

نکته دیگری که برای تهیه مربای به وجود دارد این است که اگر به صورت خیلی غلیظ از روی حرارت برداشته شود سفت می شود بنابراین نباید خیلی آب آن از دست برود و با یک رقت مناسب از روی حرارت بر میداریم.

در مرحله ‌بعدی پوست خشک به ها را به همراه دانه ها و هل به آن اضافه می ‌کنیم سپس شهد آن را تست می کنیم اگر قوام مناسب داشته باشد یعنی با دمای مناسب حرارت دیده است و در پایان هم اجازه می دهیم تا در دمای محیط سرد شود و آن را داخل قوطیهای مناسب قرا‌ر می دهیم.

بعد از خشک کردن توت فرنگیها مقداری شکر روی مربای خانگی توت فرنگی می پاشیم و آب کافی به آن اضافه می کنیم سپس این محتویات را داخل یخچال قرا می دهیم تا کاملا آب بیندازد سپس آن را روی حرارت ملایم قرار می دهیم و بعد از به جوش آمدن حدود ۲۰ دقیقه اجازه می دهیم تا روی حرارت بماند سپس کف روی قابلمه را بر میداریم و اجازه می دهیم تا در دمای محیط سرد شود که لعاب مناسب را داشته باشد.

در ابتدا باید توت فرنگیهای سالم و با کیفیت را انتخاب کنیم و گلبرگهای انتهای آن را خارج کنیم و میشوییم سپس با دستمال مناسب به طور کامل خشک می کنیم.