قیمت کنسول بازی قدیمی

قیمت کنسول بازی قدیمی

همانطور که مستحضر هستید یکی از بهترین راه برای سرگرم شدن در خانه استفاده از فوتبال دستی رباتی و کنسول بازی می باشد که قیمت آن مناسب است، همچنین بازار خرید و فروش آن نیز پر رونق می باشد که متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن اقدام می نمایند.

لازم به ذکر است که با وجود کنسول بازی مانند ایکس باکس یا پلی استیشن بسیار سرگرم می شوید و می توانید طولانی مدت از آن استفاده نمایید تا از مزایای آن بهره مند شوید.

شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه به وب سایت آراد برندینگ سفارش خود را با چند کلیک ساده ثبت نمایید.

سپس همکاران ما در واحد فروش با شما ارتباط خواهند گرفت و مشاوره های لازم درباره ی دستگاه مورد نظر را به شما دوستان می دهند.

با بودن این نوع کالا می توان به دنیای ماجراجویی وارد شد و مرحله های شگفت انگیز را سپری نمود که بسیار جذاب است و افراد از انواع بازیها با توجه به سلایق خود انتخاب می نمایند.

قیمت کنسول بازی

همانطور که می دانید قیمت کنسول بازی، براساس کیفیت، مواد اولیه، رنگ و غیره تعیین می شود که متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن اقدام می نمایند و از مزایای آن بهره مند می شوند.

چرا که این محصول بسیار پرکاربرد است و افراد از آن برای سرگرمیها در خانه ها استفاده می نمایند تا به بهترین شکل از روزمره خود لذت ببرند و یک مسابقه هیجان انگیزی را رغم بزنند.

از این رو، شما می توانید با توجه به کیفیتی که مد نظر شما است دستگاه را به تلوزیونهای پیشرفته با کیفیت متصل نمایید تا به بهترین شکل به بازی خود بپردازید و از صدا و تصویر فوق العاده ی آن بهره مند شوید.

با پیشرفت تکنولوژی، کنسولهای بازی روز به روز تغییر می کنند و به نوعی به روزتر می شوند که از مزایای آن به حساب می آید و می توان از کاربردهای آن بخوبی بهره مند شد.

با تغییر در نسل جدید این محصول، افراد می توانند ورژنهای بالاتر آن را تهیه و به بهترین شکل و با بهترین کیفیت اقدام به بازی مورد نظر نمایند.

کنسول بازی قدیمی

اکثر ما از زمان بچگی خود کنسولهای بازی مختلفی را به یاد داریم که جز کنسول بازی قدیمی به حساب می آمدند و هنوز برخی از آنها به فروش می رسند که افراد زیادی نیز طرفداران این بازیها می باشند و با تهیه و بازی کردن با آنها به خاطرات کودکی خود سفر می کنند.

از قدیمی ترین دستگاه های کنسول بازی می توان کنسول میکرو را نام برد که در بین ایرانیان با همین نام آشنا بود و بازیهای بسیار زیادی در حافظه داخلی خود و یا کارتریجهای مخصوص خود داشت.

معروف ترین و محبوب ترین بازیهایی که از این کنسول و بازی فکری ارشیا می توان نام برد سوپر ماریو بود که در برخی از شهرها تحت عنوان قارچ خور شناخته می شد و بعد از آن بازی ریور راید بود که آن را با نام هواپیمای آتاری می شناختند که یک هواپیمای جنگی کشتیها، هلیکوپترها، هواپیماها و پلهای پیش روی خود را منهدم می کرد تا به مراحل و لولهای سخت تر برسد و در بین راه از سوختهای موجود باید استفاده می کرد.

برخی از این دستگاه ها دارای تفنگ بازی بودند که با اشعه مادون قرمز کار می کرد و مناسب استفاده برای برخی از بازیها بود.

کنسولهای میکرو با طرحها و مدلهای مختلفی تولید شدند که در هر سال شاید تغییراتی در شکل اولیه دستگاه به وجود می آمد اما بازیهای آن تغییرات زیادی از نظر کیفیت تصویر نداشت و با همان شمایل فقط بازیهای متنوع تری در مدت زمانهای مختلفی توسط شرکت سسازنده ارائه می شد.

بعد از آتاری و یا کنسول میکرو نمونه پیشرفته تر با بازیهای پیشرفته تر به بازار آمد و خیلی سریع مورد استقبال افراد قرار گرفت که واردات آن در ایران نیز در دهه ۶۰ و ۷۰ با حجم بالایی انجام گرفت.

این دستگاه با نام سگا معرفی شد و همگان این کنسول را با این نام می شناختند و معمولا بدون حافظه داخلی طراحی شد که بازیهای آن درون کارتریج مخصوص به خود بود و هر دستگاه کنسول که خریداری می شد یک کارتریج فابریکی درون جعبه خود داشت و انتخاب بازی آن رندمی بود که بستگی به شانس خریدار داشت.