قیمت کپسول آتش نشانی پودری

قیمت کپسول آتش نشانی پودری

یکی از محصولات بسیار پر کاربرد که لازم است در هر ساختمانی وجود داشته باشد می ‌تواند کپسول آتش ‌نشانی باشد برای دیدن لیست قیمت کپسول آتش ‌نشانی دژ پودری یا هر برند دیگری لازم است تا در ابتدا با کاربردها و انواع آنها آشنا شوید.

کپسولهای آتش ‌نشانی معمولاً به‌ نحوی تولید می ‌شوند که جنس آنها از ورق فولاد ضد زنگ باشد تا بتواند علاوه‌ بر این که فشار زیادی را تحمل می ‌کند در برابر تمامی عوامل بیرونی مانند گرما، سرما، رطوبت و غیره حفاظت خوبی را از مواد درون خود داشته و به‌ راحتی از بین نرود

شما خریداران عزیز می تواند با ورورد به سایت آراد برندینگ و پر کردن فرم مشاوره و فروش درخواست خود را ثبت کرده تا بتوانید در اولین فرصت آن را دریافت نمایید.

کپسولهای آتش‌ نشانی معمولاً از وزن بالایی برخوردار می‌ باشند که این وزن حدود پنج کیلو گرم می‌ باشد همچنین با توجه به رنگی که برای آتش‌ نشانی انتخاب‌ شده ‌است کپسولهای آتش ‌نشانی نیز دارای رنگ قرمز می ‌باشد اگر بخواهیم به‌طورکلی کاربردهای آن را مورد بررسی قرار دهیم باید بدانید که از این کپسولها برای اطفاء حریق مایعات قابل ‌اشتعال از آنها استفاده می ‌شود و مایعات می ‌تواند شامل نفت و گاز باشند که بسیار خطرناک نیز می‌ باشند.

کپسول آتش نشانی ۶ کیلویی پیشرو

یکی از دقدقه های مردم جهان این بوده که اگر زمانی خانه و وسایل آنها آتش بگیرد چگونه نسبت به خاموش کردن آن اقدام نمایند که با تولید کپسولهای آتش نشانی در ابعاد و انداه ۶ الی سی و پنج کیلویی پیشرو مشکل اکثر خانواده ها را حل نموده و امروزه با نگهداری آن در خانه های خود توانسته اند که مشکلات مردم را در زمان سوختگی خانه و کاشانه آنها حل نمایند، زیرا در زمان اتش سوزی آب جواب نموده وبیشتر باعث گستردگی آتش می شود و بهترین راه برای خاموش نمودن آتش پخش کف بر روی آن می باشد

مروزه از روشهای مختلفی در صنعت برای تولید کپسول آتش نشانی پودری نوع پیشرو استفاده می کنند که در مدت زمانیکم با درجه بندی میزان پخش کف ساخته شده است قیمت کپسول آتش نشانی بسته به ابعاد و کیفیت مواد درون آن دارد.

وزن کپسول آتش نشانی خودرو بستگی به ابعاد آن داشته و معمولا از شش تا بیست و پنج کیلیویی وجود داشته و اگر نیاز به مقدار بیشتری باشد باید از مخازن بزرگی استفاده نمایند که بیشتر این نوع محصول در پالایشگاه ها نیاز بوده تا نسبت به خاموشی آتشهای گسترده اقدام کنند.

این نوع محصول در مدلهای متفاوتی تولید شده که استوانه ایی بزرگ و کوچک این دو نوع را مشخص می کند که نوع بزرگ آن به دلیل سنگینی و دراز بودن با دست قابل انتقال به نقاط دیگر نبوده و باید از یک وسیله چرخ دار استفاده کرد تا به سادگی آن را جا به جایی کنید.

مدلهای قدیمی این محصول به این گونه نبوده و ابعاد آن کلا بزرگ بود و در تمامی مدارس، بیمارستان و مکانهای دولتی دیگر نگهداری می شد و به  منازل مسکونی ارجاع داده نمی شد، ولی امروزه با تهدید و خطرات بسیار موجب شده تا برای خانه ها یک محصول قوی تر با امکانات بیشتر را قرار دهند.

کپسول آتش نشانی دژ پودری

لازم است تا نحوه استفاده از کپسول آتش ‌نشانی دژ پودری را برای شما بازگو کنیم زمانی ‌که آتش ‌سوزی اتفاق افتاد اولین کاری که باید انجام دهید این است که کپسول آتش‌ نشانی را از غلاف مخصوص خود خارج نمایید و آن را در نزدیک محل استفاده ببرید.

سپس قفل پلاستیکی که روی ضامن وجود دارد را جدا کرده و ضامن کپسول آتش ‌نشانی را می‌ کشیم پس ‌از کشیدن این ضامن باید کپسول آتش نشانی پودری را به سمت آتش بگیریم و با فشار دادن اهرم مخصوصی که روی کپسول آتش ‌نشانی قرار دارد پودر را روی آتش بریزیم.

باید به این نکته توجه داشته باشید که اگر از کپسول آتش ‌نشانی ۴ لیتری استفاده می ‌کنید حتما آن را به‌ صورت یک جارو روی آتش بریزید.

پودری که داخل کپسول  6 کیلویی قرار می‌ گیرد سبب خنک شدن آتش می‌ شود همچنین به دلیل خاصیتی که دارد سبب می ‌شود تا اکسیژن ‌رسانی به آتش کاهش‌ یافته و همچنین سبب می ‌شود تا آتش به‌ سرعت خاموش شود همچنین هنگام استفاده از پودر آتش ‌نشانی به این نکته توجه داشته باشید که سعی کنید این پودر با پوست شما برخورد نداشته باشد چون ممکن است سبب ایجاد التهابات پوستی بشود