قیمت گلاب قمصر اصل

قیمت گلاب قمصر اصل

شاید برایتان جالب باشد که مصرف گلاب می تواند بخش بزرگی از عارضه های قلبی و عروقی و حتی خطر ابتلا به ویروس کرونا را کاهش دهد، قیمت گلاب اصل قمصر کاشان به دلیل داشتن کیفیت فوق العاده نسبت به انواع متفرقه، کمی گران تر است، که البته این تفاوت کوچک، نتایج بزرگی را ایجاد خواهد کرد و شما را از خواص واقعی و طبیعی گلاب اصل و راه تشخیص خالص بودن آن بهره مند می سازد.

ما این گلاب را با طی کردن فرایندی کاملا بهداشتی در محیطی استرلیزه و با بهره گیری از مرغوب ترین گلبرگهای گل محمدی به تولید رسانده و موفق به دستیابی به رضایت مشتریان شده ایم، شما نیز با مراجعه به سایت مجموعه آراد برندینگ می توانید این محصول را تهیه کنید.

گلاب قمصر اصل

باید توجه داشت که قیمت گلاب قمصراصل قاعدتا نسبت به انواع ترکیبی و ضعیف بالاتر است که البته این تفاوت کاملا قابل درک خواهد بود، طبع گلاب در طب سنتی، گرم و معتدل می باشد، که البته به غیر از داشتن مصارف خوراکی، مزایای بسیار زیادی در عرصه علوم پزشکی دارد و از خواص درمانی فوق العاده ای برخوردار است.

طبع گلاب اصل قمصر گرم و معتدل می باشد اما گلابهای سه آتشه و درجه های پایین تر به ترتیب به سمت طبع سرد هدایت می شوند و حالت گرم گلاب اصل را از دست خواهند داد.

جالب است بدانید، گلاب به دلیل داشتن رایحه ای دل انگیز و همه کس پسند، نقش پر رنگی در نوین عطر و ادکلن دارد و بوی گلاب از طرفداران خاص و منحصر به فرد خود برخوردار است.

گلاب در واقع از تقطیر گل محمدی که از رایحه فوق العاده ای برخوردار است پدید می آید و زمان مناسب چینش گلبرگهای گل محمدی، فصل زیبای بهار است، مراسمهای گلاب گیری نیز در این فصل انجام می گیرد.

گلاب از خاصیت ضد عفونی کننده و میکروب کشی بسیار عالی برخوردار است، اگر شما هر روز چند قطره گلاب را به چشمان خود بمالید، هرگز به بیماریهای عفونی چشمی دچار نخواهید شد.

بیماریهای چشمی دیگر نظیر آب مروارید و التهابات چشمی از دشمنان ضعیف گلاب به حساب می آیند، گلاب خشکی چشم را کاملا بر طرف نی سازد و به دلیل داشتن خاصیت خنک کنندگی عالی برای بهبود ورم و پف زیر چشم خارق العاده عمل می کند، جالب است بدانید که در برخی از قطره هایچشمی از گلاب به عنوان یک جزو اصلی استفاده می شود.

قیمت گلاب قمصر

شهرهای زیادی در کشور ما به کار تولید گلاب مشغول هستند ولی بهترین و مرغوبترین گلاب تولید شده در ایران متعلق به شهر کاشان است و اصلی ترین منطقه تولید گلاب و گل محمدی در منطقه قمصر کاشان قرار دارد و این منطقه به علت تولید انواع گلاب درجه یک و مرغوب شهرت جهانی دارد.

همچنین بدانید انواع گلاب با درجه خلوص متفاوت و کیفیتهای گوناگونی تولید می شود که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند و برای مصارف خاصی مناسب هستند.باتوجه به این موارد قیمت گلاب قمصر متفاوت است.

منطقه قمصر کاشان یک منطقه خوش آب و هوا می باشد که خاک حاصلخیزی دارد و سالانه میزان قابل توجهی از زمین های مرغوب این شهر به زیر کشت گل محمدی می رود.

گلاب گیران شهر قمصر نیز از فرصت استفاده کرده اند و با برگزاری مراسم گلاب گیری محصولات درجه یک خود را به فروش می رساند.

شهر قمصر بزرگترین و معروفترین مرکز گلاب گیری در جهان بوده و گلاب های تولید شده توسط تولیدکنندگان این شهر شهرت جهانی دارند.

حتمالاً برای شما جالب است بدانید که هر اندازه میزان گلهای سرخی که در تولید و فرایند گلاب گیری استفاده می شود بیشتر باشد، گلاب تولید شده غلیظ تر و سنگینتر خواهد بود و قیمت بالاتری خواهد داشت.

انواع گلاب های تولید شده در قمصر عبارتند از گلاب سنگین که درصد خلوص و کیفیت بسیار بالایی دارد. گلاب سبک که طعم ملایم تری دارد و برای مصارف خانگی مناسب تر می باشد.

گلاب دو آتیشه که که طعم تلخ و گس دارد، گلاب سه آتیشه و… که در منطقه قمصر کاشان تولید می شوند و شهرت جهانی دارند.

گلاب تولید شده توسط تولید کنندگان ماهر قمصر، مشتریان فراوانی از سراسر جهان دارد و به سبب کیفیت و مرغوبیت فراوان با قیمتهای بسیار بالا به مشتریان خارجی فروخته شده و ارزآوری و سودآوری مناسبی نیز برای کشورمان دارد.