لامپی که روشنایی و ثروت را به زندگی ام آورد

لامپی که روشنایی و ثروت را به زندگی ام آورد

معمولاً از کودکی به ما یاد داده‌اند که راه‌اندازی هر کسب‌ و کار تازه‌ای نیاز به سرمایه دارد؛ اما من توانستم بدون سرمایه اولیه وارد تجارت شوم و از طریق خرید وفروش لامپ به ثروت و سود فراوانی برسم. این متن را مینویسم تا به تمام کسانی که قصد دارند تجارت را شروع کنند کمکی کرده باشم و تجربیات خودم را با آنها به اشتراک بگذارم.

لامپ ال ای دی هالوژن

لامپ ال ای دی هالوژن همان لامپی بوده که در سقف منازل شما آویزان است، این لامپ در دسته لامپ های کم مصرف می باشد. لامپ ال ای دی هالوژن در واقع نوعی از لامپ کم مصرف بوده که در ساختار آن از عناصر هالوژنی استفاده شده است. به همین خاطر از آن ها به عنوان لامپ هالوژنی یاد شده است. این لامپ‌ها کیک مکن جایگزین لامپ‌های رشته‌ای قدیم شده‌اند امروزه به طور خارق‌العاده‌ای توانسته اند در کاهش مصرف انرژی برق تاثیر گذار باشند. با توجه به نوع نیاز سعی شده این لامپ ها در اندازه ها و شکل های مختلف با توان مصرفی گوناگون تولید شوند. امروزه در سطح کشور ما بخش اعظمی از تولید لامپ های کم مصرف مختص به همین لامپ ها بوده است.

لامپ هالوژن بروکس

لامپ هالوژن بروکس جزء آن دسته از لامپ های رشته ای می باشد و داخل آن از گازهای فشرده و خنثی پر شده است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. لامپ هالوژن بروکس یکی از بهترین لامپ هایی می باشد که می توان از آن استفاده کرد. این نوع لامپ ها بسیار زیبا هستند و می تواند زیبایی خاصی به محیط ببخشد. این لامپ ها سال های زیادی است که توسط شرکت جنرال الکتریک تولید و در سال ۱۹۵۹ ساخته شده است. لامپ هالوژن در خودرو، پروژکتورها و استودیوها مورد استفاده قرار می گیرد.

لامپ هالوژن در تهران

لامپ هالوژن در تهران از جمله لامپ های بسیار پرکاربردی هستند که متقاضیان زیادی را دارند و از محصولاتی باکیفیت درجه یک محسوب می شوند. لامپ ها باعث ایجاد روشنایی خوب در محیط می شوند و در محل های تاریک و یا در زمانی که هوا تاریک شده و نوری وجود ندارد استفاده از آن ها می‌ تواند اهمیت زیادی داشته باشد. از بین لامپ هایی که تاکنون تولید شده است اگر بخواهیم به یک نوع برتر و با کیفیت تر آن اشاره داشته باشیم آن لامپ هالوژن در تهران ست که متقاضیان زیادی دارد و جزء محصولات پر تقاضا محسوب می شود. لامپ ها در طی چندین سال است که در زندگی بشر اهمیت زیادی پیدا کرده و باعث روشنایی بخش به محیط شده‌اند.