لاپورتا: ژاوی مربی بزرگی است و به او اعتماد دارم/ مسی را در پاریس ملاقات خواهم کرد

لاپورتا: ژاوی مربی بزرگی است و به او اعتماد دارم/ مسی را در پاریس ملاقات خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خوان لاپورتا امروز (جمعه) در اولین اظهارنظر رسمی خود پس از تساوی خانگی ۳-۳ چهارشنبه شب بارسلونا مقابل اینتر در دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که امیدهای کاتالان‌ها برای صعود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را کمرنگ کرد، در حمایت از سرمربی 42 ساله بارسا گفت: هدف ما در این فصل قهرمانی در لالیگاست، اما انتظار نداشتم در این مقطع از فصل چنین شرایطی داشته باشیم. ما در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر هر کاری که می‌توانستیم برای تقویت تیم انجام دادیم تا تیمی رقابتی داشته باشیم. با این وجود هنوز به تیم و کادر فنی‌مان با رهبری ژاوی اعتماد دارم.

وی افزود: با ترکیبی که ما داریم، می‌توانیم با تیم‌های بزرگ اروپایی رقابت کنیم. من واقعاً به ژاوی اعتماد دارم. او مربی بزرگی است، در آینده پیشرفت خواهد کرد و ما را به موفقیت‌های زیادی خواهد رساند. او سیستم باشگاه را به خوبی می‌شناسد. شرایط ما در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا خیلی پیچیده است و در صورت حذف ما از این رقابت‌ها چیزی حدود 20 تا 25 میلیون یورو از دست خواهیم داد، اما راه‌های دیگر برای درآمدزایی و جبران این ضرر مالی وجود دارد. ژاوی به اطمینان و اعتماد ما نیاز دارد، ما این اطمینان و اعتماد را به او می‌دهیم و امیدواریم که هواداران نیز همین کار را انجام دهند. از هواداران می‌خواهم که از بازیکنان بارسلونا و ژاوی حمایت کنند.

رئیس باشگاه بارسلونا همچنین با اشاره به ال‌کلاسیکوی پیشِ رو تصریح کرد: ما پس از تساوی مقابل اینتر، حالا روز یکشنبه فرصت خوبی برای جبران و گرفتن نتیجه لازم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو داریم. ال‌کلاسیکو همیشه بازی بسیار مهمی است. ما سیستم بازی بهتری داریم و امیدوارم پس از بازی یکشنبه مقابل رئال مادرید، ما همچنان صدرنشین لالیگا باشیم.

لاپورتا در پایان با اشاره به مراسم توپ طلای «فرانس فوتبال» که قرار است روز دوشنبه در پاریس برگزار شود، خاطر نشان کرد: روز دوشنبه لیونل مسی را در پاریس ملاقات خواهم کرد. باشگاه بارسلونا برای بزرگداشت او برنامه‌ای در آنجا خواهد داشت و این برای‌مان مهم است، چون هنوز خیلی از هواداران بارسلونا همچنان پیراهن او را به تن می‌کنند. درباره بازگشت مسی به بارسلونا هم نمی‌توانم صحبتی کنم، چون لئو بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است.  

انتهای پیام/

منبع : تسنیم