لوازم ایمنی کاربردی را بشناسید

لوازم ایمنی کاربردی را بشناسید

انواع لباس کار و کاربردهای آنها،وقتی از لباس کار سخن به میان می آید نا خود آگاه ذهن همه به سمت لباس های سنگین و دست و پا گیر با طراحی قدیمی کشیده میشود اما امروزه شاهد تحولات عظیمی در صنعت لباس کار میباشیم که علاوه بر پارچه ای با کیفیت و دوخت بسیار تمیز طراحی ها و رنگبندی های متنوع و کاربردی دارد.

انواع لباس کار:

لباس کار کاپشن شلوار،لباس کار دوبنده،لباس کار سرهمی و لباس های ضخیم و پشمی مناسب فصول سرد و … را شامل میشود.

جلیقه شبرنگی: جلیقه شبرنگی ایمنی که یکی از ملزومات و یک نوع پوشش ایمنی کاربردی در هر بخش و سازمانی میباشد که برای دیده شدن در شب و در امان ماندن از خطرات نور کم اهمیت بسزایی دارد نیز جز لباس کارهای ایمنی به حساب می آید.

انواع  جلیقه شبرنگ دار: با توجه به هر بخش و سازمانی رنگ جلیقه های ایمنی متفاوت میباشد اما رنگ سبز فسفری و نارنجی از لنگهای پر فروش میباشند.

تولید جلیقه ایمنی شبرنگ دار: تولید و دوخت این نوع جلیه های ایمنی بسیار حساس بوده و نیازمند دقت و انرژی و چرخ های خیاطی مخصوص و حرفه ای میباشد.

پارچه جلیقه شبرنگ دار ایمنی: این نوع پارچه ها که روش تولید بخصوصی دارند عمدتا بصورت وارداتی از کشور چین هستند.

در ادامه سایر لوازم ایمنی میتوان به کفش ایمنی و دستکش ایمنی وماسک شیمیایی و کلاه ایمنی و .. نیز اشاره کرد که هر کدام جایگاه خاص و ویژه خود را دارند و برای حفاظت از اجزای خاص انسان به کار می روند.

 کلاه پشت دار زارا سیفتی

کلاه پشت دار آفتابی که یکی از انواع کلاه های ایمنی به کار میرود و برای فصول گرم و حفاظت پوست از آسیب های نور آفتاب بسیار کاربرد دارد و در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه میگردد.

تفاوت لوازم اعلام حریق با لوازم اطفاء حریق و بررسی هر دو: 

لوازم اعلام یا اعلان حریق: همانطور که از اسم آنها مشخص است به لوازمی گفته میشود که قبل از وقوع حوادث از طریق حسگر ها و ابزار های مختلف علایم وقوع را شناسایی کرده و به مرکز کنترل پنل خبر داده و با به صدا در آمدن آژیر و چراغ و…

لوازم اطفا حریق:

لوازم اطفا حریق مثل انواع کپسول های آتش نشانی پودری و آب و گاز و co2 و..که برای مهار و اطفائ آتش به کار گرفته میشود میگویند.

انواع ماسک شیمیایی فیلتر دار  و کاربرد آنها:

ماسک شیمیایی نیم صورت و ماسک شیمیایی تمام صورت و ماسک های پزشکی و چراحی و سوپاپ دار و اسک های چنگی 

هدف مشترک همه ی ماسک ها حفاظت از سیستم تنفسی انسان میباشد که با توجه به درجه عایق بودن در برابر نفوذ ذرات ریز و… و میزان سطح تحت پوشش خود به موارد اشاره شده در بالا تقسیم میشوند.

کدام کفش ایرانی ارزان و با کیفیت است؟

در بررسسی کفش ایرانی ارزان و با کیفیت توجه به متریال و همچنین نحوه دوخت و کیفیت و جنس آن بسیار حائز اهمیت میباشد.

جنس زیره کفش باید به گونه ای باشد که در محیط های لیز و پرخطر فرد را از هرگونه سایش و لغزش محافظت کرده و مقاوم نیز باشد و جنس رویه آن نیز باید به گونه ای باشد که در برابر رطوبت و حرارت و.. مقاوم باشد.